| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Tischchärtli
 1 2 3
14.01.10 21:21
Gloeggli 
Tischchärtli

Hoi zäme

Bruchä euchi Hilf. Mer möchted d Tischchärtli ond Gaschtgschänk zäme i eim mache. Ben höt mol im Casa gsie go schnöige. Han det es lässigs Fläschli es nännt sech Miniflasche mit Bügel gseh. Es esch es chlieses Fläschli 6cl Volumen obe met emene Bügelverschluss, hoffä ehr chönd euch das vorstelle?
Han mer öberleit das Fläschli met öbbisem z fölle ond osse met emene wiesse Stift dä Name vom Gascht häre schriebe.
Mini Fröndin wo Floristin esch het d Idee gha, dass ich es Margritli (ben totale Fan vo dere Blueme) dri stelle met vellecht paar Gräsli no als Deko chli Wasser dri duä, das ev. met chli grüener Lebesmettelfarb duä Färbe ond das so härestelle. Werd gliechzytig grad au nochli Tischdeko sie.

Hätti so echli e Linie, möchti dä Brutstruss wahrschienli au met Margritli mache.

Oder ebe han mer höt au dänkt ich chönti diä Fläschli au met öbbis anderem fölle. Händ ehr en Idee?

Was ebe echli gäge d Blueme sprecht esch, dass s Fläschli ned so höch esch. Weiss socht grad öbber en Lade wo mer soscht no so Fläschli bechont?

Grüässli Glöggli




14.01.10 23:44
peja 

Re: Tischchärtli

hallo gloeggli

so sponti chunt mer essig/oel in sinn.. oder dä mit alkohol, bsp. än speziellere schnaps, oder ä speziells getränk suscht, vielicht öppis wo typisch isch für eu zwei..
so flüssig öppis zfinde find i no schwierig.. aber evt. chunt mer no meh in sinn, dä meld mi natürli..

glaub die fläschli findisch au im migros/coop/coop city, weiss aber nid obs soo chlini hät..

liebe gruess

15.01.10 06:59
Cherita 
Re: Tischchärtli

Hey du

Ouso i weiss ni gnau vo wo du chunsch, aber vilech ischter "Vom Fass" e Begriff?
Diä Ladä hets ir ganze Schwitz e chli. Dert hets diversi Fläschäformä wie z.B. o Herzli u ds chame mit diverse Alkoholischäsachä fülle oder äbä o Essig, Oliveöl und no fiu fiu fiu me....

U ner chamä mitemne wissä Stift e coole Spruch drufschriebe:-)

Dä Ladä isch dr hammer u ds isch o für schüsch immer es guets Geburi- oder Weihnachtsgschenk

www.vomfass.de

Liebi Grüässli

PS: Und de Fläschli mit Badesaltz fülle oder z.B. weter Meer liebet mit Sand oder wete Natur liebet mit Holz, Tannänadlä und und und.... söt äuä eifach o chli ar Farbkombination vor Hochzit entspreche :-)

15.01.10 07:53
Inessa

nicht registriert

Re: Tischchärtli

also die mageritenidee finde ich sehr schön aber das wasser würde ich nicht färben da es ja eine recht "reine, unschuldige" blume ist .. ich denke einfach der arbeitsaufwand ist recht gross.

ich würde für die herren vielleicht einen guten grappa und für die damen ein gutes öl oder für beide grappa oder öl schenken (beides kann man im laden "vom fass" direkt abfüllen).

wir haben selbst schon gläser etc. mit weissem stift beschriftet und wenn man eine ruhige hand und eine schöne schrift hat (wie mein mann ) dann sieht das echt schön aus - cremefarbenes oder weisses satinband um den hals: et voila!


*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

15.01.10 08:55
speedy 

Re: Tischchärtli

Irgendwie hab ich grad das Gefühl, dass es da doch was alkoholisches gibt, dass auch irgendwie Margarita oder so heisst. Vielleicht könntest du ja deine Ideen verbinden und allen "margarita" ins Fläschchen tun, den Frauen die Blume, den Männern die flüssige Variante.

15.01.10 09:01
Inessa

nicht registriert

Re: Tischchärtli

marguerita :) gutes gefühl und gute idee aber ich glaub das ist ein mixgetränk:
http://2.bp.blogspot.com/_hOcIkBChb50/SP.../marguerita.jpg

hab eben auch überlegt ob sich nicht manche frau die auch gern mal ein schnäpschen trinkt nicht übergangen fühlt oder ob das gar "sexistisch" ist?


*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

15.01.10 09:08
Gloeggli 
Re: Tischchärtli

Danke vel mol för euchi Idee.
Dä Vom Fass känn ich, ben au voll Fan vo dem Lade, nor dänk ich werd das relativ tüür wärde. D Fläschli müässt mer secher au bi ehne bezieh. Gange emol go luäge.

Badesalz wäri au no en Idee, weiss öbber wo mer en grossi "Böchs" Badesalz chan chauffe ev. sogar farbige?

Ich dänke dä Arbetsufwand esch allg. sehr gross wenn mer so öbbis macht. Mini Floristin-Fröndin het mer abote, dass ich d Fläschli chaufe ond aschriebe, sie denn för d Blueme bsorgä ond ieduä zuäständig esch ond am Morge diä Platzawieser is Restaurant brengt. Vo dem här dänk ich, wäri dä Ufwand för mech ned emol so gross.

Muäs mer eifach nomol chli Idee i versch. Läde hole. Es het ebe au ganz schöni chlini Fläschli gha met emene Korkverschloss. Diä Fläschli allg. send halt prieslich no enteressant, mer zahlt so pro Fläschli 1.-- - max. 3.--.

Dä Butlers esch mer au no in Senn cho, aber dä gets leider z Zöri nömme. Tja ich werde secher öbbis fende.
Was mached ehr denn als Tischchärtli/Gaschtgschänk?

Grüässli Glöggli

15.01.10 09:11
speedy 

Re: Tischchärtli

Nun ja, gibt sicher Leute, die das sexixtisch finden würden. Ich hätte jeweils auch lieber die Flasche Wein als den Blumenstrauss. Daran hab ich gar nicht mehr gedacht. Aber man kann auch nicht allen einfach Alkohol schenken, finde ich. Da sind wir wieder bei Essig und Öl, wenn du Glöggli die Fläschchen wirklich mit was anderem als Blumen füllen willst. Ich persönlich würde es aber auch passender finden. Wenn du Gastgeschenke mit Blumen schmücken willst, kannst du deine Margeriten ja auch in ein hohes Schnapsgläsli stellen. Meine Freundin hat das so gemacht, sie hat kleine Gläser gekauft und die Namen der Gäste eingeritzt. Muss eine riesige Arbeit gewesen sein! Aber die Gäste waren begeistert! Und die Deko sah toll aus, vor jedem Gast stand eine Blüte, kein Blumenschmuck sonst mehr auf den Tischen, also nicht überladen.

15.01.10 09:12
Dee 

Re: Tischchärtli

als Gastgschänkli han ich a so Guetzli dänkt wie uf em bild im aahang. ich würd de uusstächer chaufe und die denn sälber mache, denn i so säckli und fertig!

Für d Näme han ich no kei Idee, aber so ganz eifachi Namestäfeli fänd ich no herzig, viellicht no es herzli oder es fäderli draachläbe und fertig! möcht eh nid allzu viel schnickschnack uf em tisch ha und z tüür wirds au schnell!

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

Datei-Anhänge
Guetzli.jpg Guetzli.jpg (37x)

Mime-Type: image/pjpeg, 22 kB

15.01.10 09:12
Gloeggli 
Re: Tischchärtli

Jo Inessa das met em Margetita stemmt, das esch dänki ehner nüüt. Dänke dasi dä Fraue + Manne s gliech drii duä, denn send alli gliechberächtiget

 1 2 3
Weihnachtsgschenk   Tischchärtli   himbeergschmack   Fläschli   Gaschtgschänk   holunderschnaps   Farbkombination   miss-solutions   zweckentfremdet   Zweckentfremdung   Blumenstrauss   Korkverschloss   Floristin-Fröndin   gliechberächtiget   Bügelverschluss   Gastgeschenke   schnickschnack   Lebesmettelfarb   Alkoholischäsachä   arbeitsaufwand