| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Unsere Tischdeko, was meint ihr?
 1 2 3
06.08.12 09:20
lululuana 

Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr?

schmetterling84, das isch ä guete Input. Mier hei üs o entschide wedr höchi Cherze no Blueme uf d Tische z tue. Zum rede fingeni so höchi Sache sehr schtörend, da mä äbe immr drumume mues rede und z Gägeübr nid guet gseht.

06.08.12 09:45
cassi 

Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr?

salü nemo

habe dir eine pn verschickt... vermiete meine kerzenständer =)

06.08.12 10:23
Lula 

Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr?

Gseht cool us Nemo. Abe dr Iwand mit dr Höchi isch berechtigt. Viellech chasch ja so ne höche, schöne Kerzeständer ufs Buffet stelle? Oder, faus dr heit, uf dBühni oder ne Gschänktisch?

07.08.12 16:58
Nemo 

Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr?

Hallo zusammen!!
Danke für eure Antworten.
Das mit der Höhe habe ich schon ausprobiert. Es müssen mindestens 70cm hohe Kerzenständer sein, dann ist es perfekt. Dann sieht man den Nachbar perfekt, da die Rosenkugel höher ist. Haben wir schon alles ausprobiert. Also 80cm sind perfekt!
Und soll ich euch noch was sagen; ich habe welche gefunden!!!!!
Juhuuuuuu!! Habe sie gerade gestern bestellt! Sie kommen, natürlich wie fast alles günstigere, aus DE und sie schicken sie mir an meine deutsdche Lieferadresse. Sie sind 80cm hoch und kosten weniger als die, welche ich hätte mieten müssen. Danach werde ich sie dann weiterverkaufen oder vermieten...
Habe total freude daran. Zumal die vom Floristen nur 50cm gewesen wären

schmetterling84:
Hallo nemo
e
Grundsätzlich find igs au sehr schön, schlicht aber doch speziell.. Ig empfiehl dir eifach wenn du die Cherzeständer gfunde hesch mol ein zchaufe und ä probetisch zmache, will mir het öbber verzellt wo anerä HZ gsi isch, dass sie als tischdeko so höchi vase gha hei mit eberä Galla dinä und denn hei si immer um d Deko umme miesä luege und rede.. und am schluss hei si d Vase abegstellt... Nid dass es euch denn au stört. mir hei eus us dem Grund entschiedä, glasschale mit Wasser zfülle udn schwümmkerzli und Blueme driezlege.. so chunnts keim i Wäg..
Luege doch süscht mo bi Amazon die hei jo fascht alles oder gosch mol i Lade Casa (het sicher au ein i dinerä Region) oder im Interio Depot.... ZBasel git so ä Lade wo alles so sach het, aber weiss nüm wie dä heisst.. Falls dä gar nüt findsch meldisch di mol bi mir, denn cha ig goh luege.. :-)

07.08.12 17:21
sarasina031 

Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr?

Hoi Nemo
Super....Fröie mi für Di. Das du ändlich dini Troumdeko hesch gfunde.
Bi ou diversi Sache für mini Deko am suechä, ha ou gmerkt dasme ir Schwiitz nid so spetzielli Sache findet. In bselle aues us de Staate.

Ha übrigens e tolli Site mit günstige Stuhlhussene (USA) gfunde wenn öper inträsse het.
Grüessli Sara

07.08.12 17:29
Nemo 

Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr?

ooooooh jaaaaaaaaaaaaaa!!! immer her damit!!
ich bestelle übrigens auch alles aus DE oder USA!! macht toal spass!!

09.08.12 09:13
sarasina031 

Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr?

@nemo
hab din ne PN geschickt.

grüessli us bärn

12.08.12 19:43
emuzzolina

nicht registriert

Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr?

Sarasina
Hesches bi tableclothsfactory bstellt??
Han dete 3 Probehussene becho.. super qualität..
Leider passets bi üs nid ufd Stüehl

12.08.12 20:08
cassi 

Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr?

emuzzolina

welli probehussene (modell) hesch bstellt? und wevill het s'porto koscht?

liebi grüess =)

12.08.12 20:15
emuzzolina

nicht registriert

Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr?

Cassi

1. Ivory Crinkle Taffeta Universal Chair Cover
2. Square Banquet / Chivari Chair Cover - Ivory
de dritti hets leider nüm.. Han aber no so e Schlaufe und en Tischläufer bstellt..

Ich hans nid direkt id schwiz gschikt gha.. wils ja nur 4 sache gsi sind, wer sporto meh gsi als de inhalt...
aber du chasch glaub alles in warekorb legge und den nahluege wieviel sporto wäri..

Schlussendli glaubi immerno günstiger als i de schwiiz

 1 2 3
Probehussene   Cherzeständer   kerzenstaender   schmetterling84   grüessli   wedding-events   schwümmkerzli   tableclothsfactory   Tischdeko   chärzeständer   Kerzenleuchter   Grundsätzlich   Lieferadresse   günschtigeri   discountplacecards   emuzzolina   witerverkoufe   weiterverkaufen   kerzenständer   jaaaaaaaaaaaaaa