Unsere Tischdeko, was meint ihr? |
|
1 2 3
|
|
|
|
|
|
13.08.12 10:29
sarasina031
|
Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr?
@emuzzolina bsteut hani si no nid, würd se bi discountplacecards bsteue. wivieu hesch zoll zahlt, isch lasse zu mire tante la schicke die wohnt i de staate u si schicktse de mir. dr priis vo dine isch no besser. hesch du dini scho bsteut?
grüessli sara
|
|
|
13.08.12 10:51
zibesanicht registriert
|
zu de chärzeständer
sie sind uuuh schön es isch richtig edel aber mich würds au störe =( ddrum mached mier au was tüüfs und da ich floristisch zimli begabt bi, machis selber und da ich kontakte han, hol ich d blueme grad bim grosshändler.. au mini bruutstrüüs machi selber =)
|
|
|
13.08.12 13:42
emuzzolinanicht registriert
|
sarasina031: emuzzolina bsteut hani si no nid, würd se bi discountplacecards bsteue. wivieu hesch zoll zahlt, isch lasse zu mire tante la schicke die wohnt i de staate u si schicktse de mir. dr priis vo dine isch no besser. hesch du dini scho bsteut?
grüessli sara
Ich han Probehussene bstellt und becho.. Han kei Zoll müse zahle. Isch glaub en zchline Betrag gsi. Und den hätts mir au Kollegin gschickt gha.. Denke bi de gross Bstellig chas den scho si dasmer muss Zoll zahle.. Aber denke weri immerno günstiger Ich han amigs bi anderne Artikel woni bstell han und en Warewert vo 200.- gsi meistens so um die 30-50.- zahlt für de Zoll..
Hoffe han der chli chöne wiiterhelfe
schöns tägli
|
|
|
|
13.08.12 15:29
sarasina031
|
@emuzzolina Danke danke du hesch mir sehr chöne häufe.
|
|
|
|
1 2 3
|