| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
welcher Anbieter für Fotobuch?
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 12
25.09.13 15:48
Emma13 

Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

@Canoa ich han s Fotoalbum fürs zivile ebe scho gmacht, ä chlises... das hani bi ifolor gmacht und isch ganz herzig, aber ebe.. isch wiss mit eusem Foti ufem Deckblatt, möcht aber fürs kirchliche öpis speziells

@dandi danke für de Tipp... ich suech aber Abüter ide Schwiiz, möcht nöd no Zollköste etc. zahle. Bi smartphoto hemmer eusi Dankeskärtli gmacht, die sind unterwegs, nimmt mi würkli Wunder wie sie usgsehnd... han sogar dickers perlwisses Papier usgwählt, hoffe ganz fest dass sie guet usgsehnd :)

CEWE hät halt ebe eifach di schönste Designs... kei Ahnig wie aber d Qualität isch

26.09.13 06:31
LucyLu 
Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

Hallo Zäme

Hüt oder Morn söt s'Album bi mir sih denn Chan ich oi meh säge. Hoffe au fest das es guet Cho isch will ich ha ja au Stunde m. Internet verbracht bis ich en Ahbüter gfunde ha wo mer passt obwohl ich au sit immer en Ifolor Chund bin. Mal gügsle, gib oi den bscheid.

Zuletzt bearbeitet am 26.09.13 06:32

26.09.13 07:53
sonne13 

Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

hallo zusammen!

do bini gspannt uf eui erfahrige - ich bi wie vieli vo euch au ifolor-chundin, find aber, fürs hochziitsalbum sötts chli spezieller sii! grundsätzlich bini mit ifolor immer sowiit zfriede gsii - für feriefotis und so. aber für es hochziitsalbum würdis glaub ned näh...

26.09.13 09:15
dandi78 

Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

so guet, es gseht so us, als wäre mer alles treui ifolor chundinne. eg bstöue mini fotobüecher süsch nämlich au immer bi ifolor und eg be immer super zfriede. wie dir aber alli au, möchti fürs hochzitsalbum chli öppis speziellers ha.

27.09.13 09:47
LucyLu 
Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

So mini Liebe, ich bin ja wie scho gschriebe au sit JAHRE ifolor Chundin und immer sehr z'friede gis aber wie scho gseit s'passende für es HZ Album hani det nöd gfunde. Nach mehrere Programm usprobiere bin ich ja den bi de CEWE Fotobuecher (Migros) hangebliebe.

Gester isch es cho, en Traum. Ich / mir sind meeega z'friede! Qualität isch hammer, s''Papier mega ahgnäh zum ahlange (ächli dicker aber nöd wie Karton) und d'Fotiqualität echt wie ufem PC. Es isch also würklich sehr empfehlenswert.

No paar Eggdate: mir händ s'Format XXL Panorama (A3 ca. 38x29cm) gno mit Fotipapier glänzend, insgesamt sind 36 Sietene und de Priis isch 280.-.

s'Buech chamer sehr schön ufmache und den lieget d'Siete schön Flach (Layflat-Bindung), isch natürlich optimal wenn mer es Foti über beid Siete hät. Also ich muss säge, echt alles Top. S'Programm isch au eifach und ich find mehr hät nachli meh möglichkeite als bi ifolor. Es git au verschiedeni Ihbänd (Line oder Leder oder normal mit Foto). Ich hans miteme Föteli gmacht (also Hardcover).

Hoffe es bringt de einte öpis mini Erfahrig. Allne viel Spass bim Fotialbum mache. Ich mach jetzt na chlineri vo dem fürd Familie.

Grüessli

27.09.13 09:51
dandi78 

Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

Das tönt jo super, LucyLu! Freut mi mega für dich, dass es so toll worde esch und danke vöu mou für bi Bricht. Mues säge, jetz esch Cewe bi mir grad wieder chli höcher im Kurs als Smartphoto.

27.09.13 09:54
dandi78 

Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

Eg ha übrigens bi Cewe scho mou e Kalender für mi Schatz lo mache, mit Föteli vo mir. Dä esch aso au supertoll worde! S'Pris-Leistigsverhältnis stimmt dört absolut fendi.

27.09.13 09:59
dandi78 

Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

Was eg bi Cewe au no so cool fende:
faus me es Video het chame das ebefaus is Fotoalbum ifüege. Es vergit de so wiene Art Strichcode. Mitem Smartphone cha me de über dä Strichcode fahre und so chame de s'Video aluege. Wie geil esch das denn?

Leider hei mir kes Video ufem Handy vom Hochzit, aber e glaube, vo de Flitterwuche hätte mer es paar Videos...

27.09.13 10:00
Emma13 

Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

Danke LucyLu, isch natürli super wenn mär vo so tolli persönliche Erfahrige liest... tönt ja würkli super!

Ich nimm mär hüt Abig mal chli Ziit zum s Programm abelade und studiere...

No ä Frag, chan mär zwüschet ine au abspeichere? Sprich, chani am Wuchenend afange und denn am z.B. am Zischtig wiiter mache... glaub ja chum das ich alles a eim Stuck chan fertig mache :)

27.09.13 10:02
LucyLu 
Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

Freut mich das ich oi ächli han chöne helfe.

Emma, ja klar chasch speichere und immer wieder ächli wieter mache. ich bin insgesamt au ei Wuche dra gsi zum immer wieder öpis ergänze oder es Foti wieder uswechsle, isch also keis Problem. Mer chan im nachhinein au na s'Format etc. abändere. Demfall Viel Spass!

 1 .. 6 7 8 9 10 .. 12
Pris-Leistigsverhältnis   Fotograf   Fotobuch   Gestaltungsmöglichkeiten   bestellt   Kuba-Ferien-Fotobuch   Anbieter   gemacht   Qualität   Willkommens-Angebot   Hochzeitsalbum   Fotobücher   bookfactory   smartphoto   flitterwuchebüecher   Verlobigs-Fotoshooting   welcher   eigentlich   fründschaftswerbig   Fotopapier