Würdi öich das gfalle? |
|
1 2 3 4
|
|
|
|
|
17.04.10 08:41
sommerbrise
|
Re: Würdi öich das gfalle?
Finde ich sehr schön. Die Ikeasiebe machen es speziell, jedoch nicht absurd. Wenn das Fest draussen in einem Zelt stattfindet kann ich mir den Landhausstiel sehr gut vorstellen. Es ist mal was anderes als Thema Herzchen und Vögelein.....
Lg
*** *** ** Wir heiraten am 25.06.2010** *** ***
|
|
|
|
|
|
|
|
18.04.10 09:43
Blumenfee
|
Re: Würdi öich das gfalle?
Merci für öiies Fidbäck (haha englisch uf Bärndütsch) genau wi ihr möchti d'Farb fode Blueme o eher in Lila ev. sogar ohni Rose chunt natürli chli ufe Priis füre Struss drufa da är ja rächt gross isch............ därum ja ou nid decheli in rot/wiis sonder in lila/wiis
d'Sieb findi eifach originell da s'eifach passend isch füre Landhusstil, ha aber die no nie in ächt gse, ev. würdi da sogar ä eifachi Vase drinne Platz ha u d'Sieb wär eifach wine übertopf. weis aber nid ob das for grössi här gieng, müestme usprobiere.
d'Ruumdeko möchti ou gärn mit Chrüter mache imene Topf, also imene ganz normale Tontopf eifach uf alt drimmt (hoffe ir wüsst wini meine) Chrütli wi z.b Rosmarin, Majoran, Thymian, Lavendel (schopflavendel!) Salbei etc. di Chrütli hani alli scho u chani immer wider bruche. Wirde ou Essig sälber mache mit Chrütli für d'Gescht zum Mitnä wi z.b. die hie
http://images.google.ch/imgres?imgurl=ht...%26tbs%3Disch:1
oder Gonfi sälbermache i schöne Gleser, decheli när überzie mitem lila/wiise stoff etc.
d'idee wär ou d'Windliechtli mit ''alte'' imachgleser z'mache die mitem Dechel, wirde ou üsi Böim mit Windliechtleni usstatte, ou d'Strass wo zu üs abe geit wird rächt's u lings mit Windliechtleni g'schmückt (mit grosse Gurkegleser (800g) bendeli drum lila/wiis vilech paar Brombeeri u fertig
also i persönlich stah ja sehr uf schickimicki u chli glitzere darfs ou immer, da mir aber imene Zält fiire voremne Buurehuus findi passt das nid so ganz. dr Landhusstil cha ja ou sehr edel si . Damit chli ''romantischer'' Wird wirdi ev. Härzli sälber Näie ou usem Stoff lila/wiis kariert und in ganz wiis
http://images.google.ch/imgres?imgurl=ht...%26tbs%3Disch:1
Was isch für öich no so typisch Landhusstil??
|
|
|
|
1 2 3 4
|