Würdi öich das gfalle? |
|
1 2 3 4
|
|
|
|
|
19.04.10 16:57
tumi8
|
Re: Würdi öich das gfalle?
hoihoi ;o) Wieso nid sogar die Härzli näie und se aus Namensschildli bruuche? z.B. hinge a Stueu hänke?
S wichtigsche am Landhusstil isch s Houz! Und am Beschte e Mischig us normalem Houz und wiss lasiertem! Vüu Houz! und grüeni Sache ud wissi und farbigi Blueme, aber nid zu kitschig! Haut eifach ide Naturfarbe bliibe ;o)
Landhusstil het für mi ou immer öpis fruchtix, gmüesix oder gwürzix derbi. Er isch farbig aber nid kitschig, früsch, eifach, unkompliziert. Aues, wos ufeme Burehofgit ir "Swarovski"- Version ;o) auso zB e Garrette mit Blueme drinne, auti schwarzwiss Föteli (oder nöii aut gmacht ;o) ) oder ou Schwarzwissbüudli vo Verwandte vo früecher oder vo Tier oder vo euch zäme mit Tier oder oder oder.....zum ufhänke, Girlande, Iimachgläser, Moos, Houz, Waud, Blätter, Steine, e Schribmaschine, Blueme ide Velochörbli, Joghurtgläsli zum ufhänke mit Wasser und Schwümmcherzli dinne, Voguhüsli, auts wunderschöns Porzellangschirr aus Vase bruuche etc etc etc.
Die Blueme si wunderschön! Mir gfaue vorallem 2 Sache dranne, 1. dass es no Brombeeri dinne het und 2. die Fülli vo Blueme. Mir persönlech gfaut der Struss links dervo besser; er isch irgendwie lockerer und eigesinniger. Ou der 1. "Struss" gfaut mir super! Für mi ghöre d Rose nidso zum Landhusstil.
Du hesch i dim Umfäud doch sicher öpper, wo e grüene Duume het oder? Wie wärs de mit zum Teil Blueme bstöue/choufe und zum Teil säuber pflanze? Und de die Tisch- Strüss säuber zämestöue?
S Sieb fingi ou super- muesch eifach dra dänke, dass i jedes Sieb de no e Behäuter muess, dass s Wasser nid uslouft ;o)
Aus Gaschtgschänk Konfi und Essig/Öl fingi ou e geniali Idee.
Liebi Grüess ursi*
Dinge überhaupt wahrzunehmen ist der Keim der Intelligenz*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|