Würdi öich das gfalle? |
|
1 2 3 4
|
|
|
|
|
08.06.10 22:36
Doesli
|
Re: Würdi öich das gfalle?
wow, sieht super aus und kann ich mir sehr sehr gut vorstellen!!! ein mords aufwand - er wird sich aber lohnen!
übrigens: ich habe mir überlegt statt Tischkärtli in kleine Töpfli verschiedene Kräuter zu pflanzen (ich hab eine ganze Kräutli-Zucht bei mir auf dem Balkon) und auf die Töpfli die Namen zu schreiben. Einfach, günstig und wirkungsvoll :-)
|
|
|
|
09.06.10 08:06
ser
|
Ja das finde ich sehr schön, natur pur, etwas rustikal, einfach und schlicht. Habe diese Idee auch schon mit Korkenzapfen gesehen.
|
|
|
|
|
|
09.06.10 11:32
Doesli
|
@blumenfee: i gloub i säie eifach mau ganz verschideni chrütli (due ev. mini mueter derzue no ispanne, die het no chli meh platz u äbefaus e grüene duume) u luege de, was de im mai guet usgseht zum i die töpfli pflanze. wenni im märz afa säie, hei si de grad öpe die richtigi grössi. z.b. peterli, basilikum, schnittlauch, oregano, thymian (weissi nid, ob mer dä cha säie...). dill isch au schön, chani aber eifach nid usstah - u i wett nid, dasses a mim hochzyt nach dill schmöckt - pfui! Hesch du süsch no e Idee? U de hei de dGest o no grad öpis, wo si chöi mit hei näh. Mir hei sFest ufere ehemalige Heubühni u dert drin hets am Rand e auti Stäge (wo i 2. Stock füehrt, wo zue isch) u uf dere Stäge wetti o Töpfli mit Chrütli oder Blüemli druf tue. I finde haut ou eifach d Terracotta-Farb sehr schön :-) Wow, dini Chüssi u Härzli gseh de super us! Hesch richtig es Händli derfür!
|
|
|
|
1 2 3 4
|