| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
1. Kleider-Anprobe-Termin
 1 2
04.03.10 22:19
Dee 

Re: 1. Kleider-Anprobe-Termin

liebe Bräute

War heute nochmals, ganz ohne Stress, im Merys! und siehe da, ohne druck und ganz alleine habe ich mein Kleid gefunden! Morgen gehe ich noch schnell zum absichern mit meiner Trauzeugin hin und wenns ihr auch gefällt, dann bestell ichs gleich! juhui!

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

05.03.10 22:34
Dee 

Re: 1. Kleider-Anprobe-Termin

mini Dame! Ich hans gmacht!
Hüt han ich mis Chleid bstellt und es isch perfekt! Bin ja gester namal im Merys gsi, hans usgsuecht ganz elei, und hüt häts mini Trauzügin und no e kollegin no "abgsägnet". Juhui!
Und ich würd jederziit wieder is Merys, bin total überzügt vo dem Lade!
Lueged sälber, hans Bild im Ahang!

Morn gönd mer id Stadt und lueged nach Ehering (ich bin hüt scho mal go spienzle und han scho eine gseh) und no mis Chleid für s Zivile go bstelle. Ah ja, und is Reisebüro gönd mer au no eus wäge Flitterwuche go erkundige!

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

Datei-Anhänge
134.JPG 134.JPG (76x)

Mime-Type: image/pjpeg, 681 kB

138.JPG 138.JPG (55x)

Mime-Type: image/pjpeg, 691 kB

05.03.10 22:40
silver83 

Re: 1. Kleider-Anprobe-Termin

schön dee, ich findä das chleid chund dier sehr guet!!

Lg



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

06.03.10 08:16
sheilyn 

Re: 1. Kleider-Anprobe-Termin

wow so cool dee!!!!

ech fendes emmer weder faszinierend, wie toll t brut ih ehrem usgwählte chleid usgseht! :) jedes chleid passt emmer 1A zor brut!

(höhö chlini usnhame hani zar au scho gseh ^^ aber das send denn wohl eher t amis, wo spenned ^^)

mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

 1 2
nochmals   faszinierend   kommentieren   Verkäuferin   reingegangen   Schaufenster-   Kleider-Anprobe-Termin   wirklich   aufgeschrieben   Flitterwuche   Erwartungen   vielleicht   Stehauf-Frauchen   Änderungsvorschläge   verabschiedet   Lieblings-Hochzeitskleid-Designerin   wunderschönes   schliesslich   verlängern   maggiesottero