| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
A eus Mollis ;)
 1 2 3 4 5 .. 7
07.10.08 14:46
Muggi 

A eus Mollis ;)

Hoi zämme
Mol e frog a die Mollige ladies.. Wie händ ihr euches büchli touchiert? I weiss weni scho e corsage a ha kriegi fast kei Luft :)
Wie händr das gmacht?
Grüessli Muggi

07.10.08 14:59
claudia25 
Re: A eus Mollis ;)

he Muggi

hensch de dis Chleid scho?....ich ha immer sgfühl gha das ich nie es chleid wird gfinde wo mir staht,....ebä wäg de Figur.....und ich ha aber uf ahieb mis traumchleid gfunde....die chleider gad i de grösserer grösse sind meischtens scho so gmacht das problemzone chli chasch abdekä.....ich ha mis chleid in Bubikon bi chez janine gfunde....ich weiss git gspaltni meinige drüber..aber gad i grosse grössenen sind super .....will schuscht gfindsch selte sone uswahl......

was ich aber sicher no wird mache.....ich ha so stützstrümpf für de Buch kauft (ich weiss tönt chli komisch, sind aber super)

Grüessli

claudia25
mer hürotet am 11.7.2009

07.10.08 15:08
Muggi 

Re: A eus Mollis ;)

Hoi Claudia
i ha mi Kleid nonig wot aber bald mol go luege! Bi chez nicole woti mol go luege die händ au grossi grössene! He das dönt jo voll orginell,isch das so wie en Bandage die Strümpf? I ha sust grössi 42,muemer de mitre nummer meh rächne?

Grüessli Muggi

07.10.08 15:26
claudia25 
Re: A eus Mollis ;)

nei es sind würklich strümpf wo aber über de buch gönd und det de rächt äng sind......ha immer gmeint die seget ned bequem....aber has nacheme ziitli gar nüm gmerkt.....sisch eifach chli en chrampf i die inezgho

http://www.strumpfversand.ch/product_inf...ea4d82e0bf636b0

mer hürotet am 11.7.2009

07.10.08 15:26
Nepi 
Re: A eus Mollis ;)

@Muggi

Also Grössi 42 goht no nö under grossi Grössänä

Soviel ich weiss sind Stützstrümpf normali Strümpf, usser halt dass sie ebä d Figur besser formäd als diä normalä.

07.10.08 16:00
Muggi 

Re: A eus Mollis ;)

Hehe Nepi scho`? Für mich irgendiwe scho Fraue halt!!

Aso die Strümpf sind jo cool..Mue de luege zerst wie mis Kleid de isch!!
I find ebe Chleider schön i A-lienie oder wo en wiete Rock händ so grafflet,passt da ächt? was händ ihr für Kleider?

Grüessli

07.10.08 16:13
claudia25 
Re: A eus Mollis ;)

Ich ha es ganz es liechts kleid......zweiteiler.....trägerlos....de rock isch ganz schlicht und miteme Ringrock fallt er den mega schön und er het e churzi schleppä......s'oberteil isch so e art corsage mit blüemli bestekt und chli grafft.....
hoffe chaschs der chli vorstellä

mer hürotet am 11.7.2009

07.10.08 16:27
Muggi 

Re: A eus Mollis ;)

OOh jä da gseht sicher wunderschön us

07.10.08 16:30
Muggi 

Re: A eus Mollis ;)

http://www.budget-brautmode.ch/sortiment.htm mir wür s`Modäll Leonor so gfalle,mue dört mol verbi

07.10.08 16:42
claudia25 
Re: A eus Mollis ;)

ja das isch sehr schön....für mich wär aber de Rock zu pompös
ich fänd jetzt det sophia no schön....
aber mues ganz ehrlich sii, das chleid wo ich jetzt kauft han, hanich als letschts no ab em Hagge gno und hett weni i dem moment het müesse entscheidä, das als letschts kauft am körper gsehts eifach numal ganz andersch us.....ich ha mich gad mega wohl gfühlt wo ich das kleid agha han

mer hürotet am 11.7.2009

 1 2 3 4 5 .. 7
wasseruusschwemmig   Zwieback   Gewohnheitssache   Zwischenblutungen   Vollkornteigwaren   Gewichtsabnahme   Arbetskollegin   Michelin-Manöggu   Neckholderkleid   ea4d82e0bf636b0   Sprachaufenthalt   Sportmöglichkeit   Lieblengssändig   ernährigsumstellig   stimmigschwankige   Schwangerschaft   gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanz   Grüessli   Wiehnachtsguetsli   budget-brautmode