| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
A eus Mollis ;)
 1 2 3 4 5 .. 7
07.10.08 16:45
Muggi 

Re: A eus Mollis ;)

JO sophia gfallt mr au sehr.. Gäll chunnt worschins meistens so das mr das nimmt wo ar stange nid so eim gfallt

07.10.08 17:52
Manuela24

nicht registriert

Re: A eus Mollis ;)

Hoi Muggi

Es git au so Unterhose wo recht wiet ufegönd und dä Buuch flach machet. Die gsehnd halt leider nöd schön us.

Ich versueche bis zum grosse Tag no abznäh. Mal luege, wie das klappet.

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09

07.10.08 18:38
Muggi 

Re: A eus Mollis ;)

Sali Manuela
Da woti au no chli abnäh..I chauf mr jetzt denn so en Wii mit dem chasch anschinend super abnäh wot ebe under drunder schochli ahsehend usgseh hihi
Hetsch en gueti Diät?

Lg Muggi

07.10.08 22:04
surri 

Re: A eus Mollis ;)

Sali Muggi

Also i ha jo einigi Kilos meh druf und trage Grössi 48-50. I ha mis Chleid scho. Hei mir glaub scho mol ustuscht mit Dir. Mis Chleid isch au A-linig, mit Neckolder und ähnlich wie dis wo gseh hesch. I würd dir arothe schlüpf i jedes Chleid wo sie dir bringe es wirkt ganz anderscht a Dir selber. I hett nie denkt das i so schlank und gross wirk wie i mim Chleid. Bi völlig begeistert gsi. und es het eso e Wow Effekt bi minere Trauzügin gäh.
Ich möcht aber no bis a dr Hochzit nächst Johr scho no chli abneh. I wird meh Sport triebe und echli meh luege was i so Iss. Aber quale tueni mi nit das bringt doch nüt.
Sie vom Brutlade het mir au gseit sie chönni max. 1 Grössi Chliner innah.

Also viel Spass bim umeluege

Surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

08.10.08 09:04
Manuela24

nicht registriert

Re: A eus Mollis ;)

Hoi Muggi

Ich bi früehner mal bi Weight Watchers gsi. Jetzt tuen ich zwar nümme Pünkt zähle, aber ich weiss eifach, wieviel ich pro Täg esse chan, damits langsam immer chli abe gaht. Denn ha ich no däheime en Crosstrainer und nimme mir vor, ca. 2 mal pro Wuche druf z'stah. Mis Kleid chan mer anschienend um 2 Grösse innäh.

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09

08.10.08 10:11
aschera 

Re: A eus Mollis ;)

hallo muggi

ig ha grad "dis" chleid uf der site vo chez nicole bestunnt, ig finde es troumhaft schön...

hesch du scho erfahrige gmacht bi ihre??

lg
aschera
mir hürate am 10.10.08 und 25.07.09

08.10.08 10:20
Suse 

Re: A eus Mollis ;)

Hallo Muggi

Ich hätte ein ändliches Kleid in Gr. 44.
Fals du es probieren möchtest, kannst du gerne vorbei kommen.
Oder ich kann dir Fotos schicken.

Grüessli

I bi sit em 1. Septämber 2007 glücklich verhürotät...

08.10.08 13:40
Pluto

nicht registriert

Re: A eus Mollis ;)

Hallo zäme

Ech ha mösse Grössi 42 gha. För mech esch das auch scho chli mollig, ha fast ke Taille ond ke Födle, eifach chli Schwimmgürt am Buch . Ha söscht Grössi 42-44 bede Oberteili. Ech be amigs 5 kg liechter gsi, bevor ech en Sprachaufenthalt gmacht han. Sett do esch's nie rechtig abe, nor 5 vo 10 kg. Emmerhin hani no 2 kg vorem Hochzig abgnoh gha. Hed bede Kleider extrem öbis ausgemacht, obwohl 2 kg jo ned vell send.

Ech ha mösse 42gi ha wäge de Oberweite (80D). Hends eifach bede Taille nochli mösse inähen. Be überrascht gsi, dassi ha chönne es trägerloses Kleid näh. Ha emmer dänkt ech schiine de breit wäge de Oberarm, send halt ou ned so dünn. Well aber mini Schultere ned breiter esch als d'Hüft heds gar ned massig usgseh. Wichtig wemmer Buch hed esch es A-Linie Kleid. Also das god kurz nochde Taille bede Hüft use. Das deckt Füdli ond Oberschenkel ab ond dod en Taille vortäuschen. Of kei Fall darf de Rock grad ide Taille uslaufe. Ha so es Kleid probiert - ha usgseh wie de Michelin-Manöggu, schlimm Es Neckholderkleid esch mer gar ned gstande, hed mini Oberwiiti ond d'Oberarm extrem in Vordergrund grückt, ha usgseh wie en Schwinger. Je noch Typ esch das evt. ned eso. Am besten eifach verschiedene Kleiderstil probiere, de merkt mer schnell was eim stoht.

Mis Kleid esch ome Oberkörper rächt eng gsi, well mer hed mösse sicher go, dass es ned aberöscht wäge de fehlende Träger. En Corsage hani ou no gha wäge de Oberwiiti. Osserdem eschs angenehmer, wemmer de Brautkleidstoff ned grad ofde Haut hed, klebt weniger. De ganz Tag esch mer pudelwohl gsi. Om 23.00 esch mer do aber schlecht gsi, ha Buchweh gha. Weiss ned worom. Einigi hend gmeint es sig wägem engen Kleid. Corsage abzieh hend nüd gnützt, esch ou ohni die eng gsi. Ech dänke es esch mer nömm so guet gange, well die ganz Anspannig vom Tag vo mer abgefallen esch ond ech do ebe es ungewohnt engs Kleid agha ha.

Wünsche vell Erfolg ond Spass beim Brautkleid suchen

Grüess
Pluto


* Wir haben am 26. Juli 2008 geheiratet *

Editiert 08.10.08

08.10.08 14:48
Muggi 

Re: A eus Mollis ;)

Hoi Suse
Zeigsch mr mol Föteli vo dim Kleid da wer cool...

@Aschera
Hoi du..Gäll das isch es schöns gfallt mr mega so i dem stil..I bi nonig gsi go luege aber möchti unbedingt go,vilicht gseht das Kleid de a mir nid guet us! Welles gfallt de dir?

@Manuela24
Sali sali..Jo das hani au mol gmacht und ha so 2kg chöne abneh,bi mir is problem i verträg Pille nid ha dur die fast 10kg zuegnoh.Wennis absetzt verlieri innerhalb 2 Monet grad 6kg aber ebe gäll

@Pluto
Hoiii..Weni dis Bild aluege gsehsch schlank und rank us i bi jo gspannt bi de kleider denn,i ha ebe breiti Schultere und nid so die Oberwiti hihi...

Grüesli Muggi

13.10.08 16:09
Nadine123 

Re: A eus Mollis ;)

Und ich hab genau das umgekehrte Problem. Oben bin ich Schlank (Gr. 36/38) und ab Bauch abwärts das Totale gegeteil (Gr. 40/42). Jä nu, so ist das Leben.

 1 2 3 4 5 .. 7
Schwangerschaft   wasseruusschwemmig   ea4d82e0bf636b0   Michelin-Manöggu   Gewohnheitssache   Sportmöglichkeit   gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanz   stimmigschwankige   budget-brautmode   ernährigsumstellig   Neckholderkleid   Wiehnachtsguetsli   Gewichtsabnahme   Vollkornteigwaren   Zwischenblutungen   Zwieback   Lieblengssändig   Grüessli   Sprachaufenthalt   Arbetskollegin