A eus Mollis ;) |
|
1 2 3 4 5 6 7
|
29.10.08 08:20
bruut2009nicht registriert
|
Re: A eus Mollis ;)
also das uf em foti vo de frisur bin denn nöd ich aber am tag vo de 2te aprobe vom kleid bin ich bim coiffure gsi und han mer mal so e frisur mache lah....han zum glück viel haar und e gueti längi hend inzwüsche au... damit ich au han chöne luege ob das konzept wie ich s mier vorgstellt han mich frisur, make up und mich kleid passt... ich han jetzt 2250.-fr. zahlt (inkl. inäh so wie ich im moment bin) wenn ich na abnimme denn chömed namal ca. fr. 600.- uf mich zueh will mer denn die ganz naht uf de siite muen inäh... d.h. abnäh wird tüür trotz dem relativ tüüre priis (mit em evtl. inäh) denkt ich das es s beste gsi isch das kleid z näh...ich han s mitti september agha und denn im oktober namal..und ich han kein tag nöd a das kleid denkt zwüsched em 1te und em 2te probiere....und so han ich s uf sicher da s vo de 2007 kollektion isch chönds ebe nöd garantiere das mer s wieder chan nabstelle wenns verkauft isch! drum han ich grad zuegschlage...
was hend eui "manne" für azüg?!? sind ihr informiert oder wüssed ihr gar nüüt`??
|
|
|
|
|
|
|
11.12.08 12:34
fonzi
|
Meine Güte, das klingt aber nicht gesund. Was machst Du denn genau?
|
|
|
|
|
|
|
11.12.08 19:26
tess
|
hei sorry, aber das cha eifach ned guet si... sobald denn weder normal afosch ässe nehmsch secher alles weder zue, wenn ned no meh... jojo-effekt lässt grüssen. vorallem hätt ech no drü tag secher gnueg vo orange ;-)
sport ond duurhafti ernährigsumstellig esch sgsündischte ond sovell ech weiss seffektivschte... aber wens nor drom goht schnöu abznäh funktioniert die diät secher. muesch es eifach bes im september 2009 dörehaute...
gruess tess
p.s. esch ned bös gmeint, gäll muggi
|
|
|
|
1 2 3 4 5 6 7
|