| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
A eus Mollis ;)
 1 2 3 4 5 6 7
29.10.08 08:20
bruut2009

nicht registriert

Re: A eus Mollis ;)

also das uf em foti vo de frisur bin denn nöd ich
aber am tag vo de 2te aprobe vom kleid bin ich bim coiffure gsi und han mer mal so e frisur mache lah....han zum glück viel haar und e gueti längi hend inzwüsche au...
damit ich au han chöne luege ob das konzept wie ich s mier vorgstellt han mich frisur, make up und mich kleid passt...
ich han jetzt 2250.-fr. zahlt (inkl. inäh so wie ich im moment bin) wenn ich na abnimme denn chömed namal ca. fr. 600.- uf mich zueh will mer denn die ganz naht uf de siite muen inäh...
d.h. abnäh wird tüür trotz dem relativ tüüre priis (mit em evtl. inäh) denkt ich das es s beste gsi isch das kleid z näh...ich han s mitti september agha und denn im oktober namal..und ich han kein tag nöd a das kleid denkt zwüsched em 1te und em 2te probiere....und so han ich s uf sicher da s vo de 2007 kollektion isch chönds ebe nöd garantiere das mer s wieder chan nabstelle wenns verkauft isch! drum han ich grad zuegschlage...

was hend eui "manne" für azüg?!?
sind ihr informiert oder wüssed ihr gar nüüt`??

29.10.08 16:38
Muggi 

Re: A eus Mollis ;)

Isch ganz schöns kleid und frisur passt sicher au
Mi Schatz het sie Azug nonig de wartet glaub bis uf de letsti drucker

grüessli


Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

29.10.08 21:17
surri 

Re: A eus Mollis ;)

Sali Bruut 2009

I ha mis Chleid au scho sig em August. Mi Fünd het no gar nit gluegt für si Azug, sinere Meinig noch het er jo no gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanz viel Zit. Er het sicher au weniger Problem e Azug z' finde als ich

Cu Surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

11.12.08 12:32
Muggi 

Re: A eus Mollis ;)

Hoi mitenand
I mach grad radikal Diät wo 2-2.5 Kilo abnimmsch..Falls öpper inträsse hetti

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

11.12.08 12:34
fonzi 
Re: A eus Mollis ;)

Meine Güte, das klingt aber nicht gesund. Was machst Du denn genau?

11.12.08 13:04
Muggi 

Re: A eus Mollis ;)

Das ist eine Orangen Diät..
Da hast du einen Tages plan,zum Frühstück immer eine orange und Zwieback..Dann kommt mal fleisch,mal Käse,Gemüse..Am Wochenende darfst du dann normal essen! Meine Arbeitskollegin hat mit dieser Diät in etwa 5 monaten oder so 20 kilo abgenommen!!


Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

11.12.08 14:51
Nadine123 

Re: A eus Mollis ;)

... und müssen das frische Orangen oder kann das auch Orangensaft sein. (Vermutlich eher nicht) und gehen da auch Mandarinen?

11.12.08 15:09
maju 

Re: A eus Mollis ;)

ou chasch das ganze no chli gneuer Beschribe... interessiert mi! i wet mind. 5 Kilo abnäh, das tönt eigetlich nach weni, aber i bringes nid häre
mir hürate am 02.05.2009

11.12.08 15:45
Muggi 

Re: A eus Mollis ;)

Söttsch scho frischi Orange näh i nimm au Mandarindli aber das het ebe meh fruchtzucker :)


Also das gseht folgendermasse us
Frühstück immer das gleiche... 1 Orange und Zwieback

1 Tag: Mittagessen: 1 Orange 1 gekochtes Ei 1 Joghurt
Abendessen: 1 Orange 2 gek. Eier halben Salat Sauce nur aus öl und essig

2 Tag Mittagessen: 1 Orange 1 Ei 1 Joghurt 2 Zwieback
Abendessen: 152 gr. Hackfleisch(ich nehme Pouletbrüstli oder Fisch) 1 Tomate Orange Zwieback

3 Tag Mittagessen: Orange 1 Ei 1 Joghurt ganzer Salat
Abendessen: Hackfleisch Orange Zwieback

4 Tag Mittagessen: 125 gr Weichkäse Tomate Zwieback
Abendessen: Hackfleisch 2 Tomaten 1 Apfel Zwieback

5 Tag Mittagessen: 200gr Fleisch Tomate Zwieback
Abendessen: 500gr Gemüse 1 Ei Tomate

Am Wochenende darf man normal essen,also nicht zu Burger King gehen oder so ;)

grüessli Muggi

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

11.12.08 19:26
tess 

Re: A eus Mollis ;)


hei sorry, aber das cha eifach ned guet si... sobald denn weder normal afosch ässe nehmsch secher alles weder zue, wenn ned no meh... jojo-effekt lässt grüssen. vorallem hätt ech no drü tag secher gnueg vo orange ;-)

sport ond duurhafti ernährigsumstellig esch sgsündischte ond sovell ech weiss seffektivschte... aber wens nor drom goht schnöu abznäh funktioniert die diät secher. muesch es eifach bes im september 2009 dörehaute...

gruess tess

p.s. esch ned bös gmeint, gäll muggi

 1 2 3 4 5 6 7
Lieblengssändig   ernährigsumstellig   budget-brautmode   ea4d82e0bf636b0   Schwangerschaft   Gewohnheitssache   Neckholderkleid   Michelin-Manöggu   Sprachaufenthalt   gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanz   Vollkornteigwaren   Gewichtsabnahme   wasseruusschwemmig   Sportmöglichkeit   Wiehnachtsguetsli   Zwieback   stimmigschwankige   Arbetskollegin   Grüessli   Zwischenblutungen