| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
A eus Mollis ;)
 1 .. 3 4 5 6 7
15.12.08 15:03
Nadine123 

Re: A eus Mollis ;)

Au jo, da kenn. I ha zwor nöd gad uf eimol 10 kilo zuegno (du armi). Aber dur da das i immer wieder ä neui übercho ha (so um diä 5 sicher). Han i bi jedere zue gno und bi jetzt au bi dene 10kilo....

15.12.08 15:40
Muggi 

Re: A eus Mollis ;)

Sali Nadine
Jo gäll isch scho fies nur wäg so Hormon,du duesch mr au leid!! I weiss nid ob du das au hesch aber wenn ichs absetzt hani i 3 monet 6 kilo weniger und isse wie vorher! I ha jetzt die absolut neuisti Pille wo usecho isch..Die nimmsch 28 tag lang d.h. 24 Tag pille mit Hormon und 4 Placebo den söt Periode isetzte i dene 4 Tag Placebo. so sötsch nid de heisshunger becho nid die stimmigschwankige etc. und isch für sottig wo mittleri Akne händ. Aso i ha kei keini aber trotz dene pickeli i ha weniger! Han au nid de Heisshunger wie mit andere!

Was mir fraue alles dure mache

lg Muggi

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

16.12.08 15:26
Nadine123 

Re: A eus Mollis ;)

Hi.... Da han i hald nöd chöne teste :o) Mit absetzte (Gott sei DANK. Süs hät min Schatz kei Freud. Also, jetzt wärs jo nüme schlimm. Aber mit 17/18 wärs nöd guet gsi

I ha jo so blödi Zwischenblutungen ka. Darum han i bi mim Frauenarzt all Johr kame sägä ä neui übercho. Jetzt han is vumene Naturheilarzt emol usteste loh (komischer wies sind diä won i schomol ka ha total negativ gsi) Nur eini isch guet gsi und da wär ebe au so eine wo mä de ganz Monät nimmt und 3 oder 4 schwachi Pille hät. Zwor isch mini Periode no nöd normal. Aber wa wetsch erwarte, wenn din Körper 8 Johr lang quält worde isch

I hoff, dass es bi dir besser isch und das diä richtig verwüscht häsch. Ka natürli sie, dass denn au automatisch ä paar Kilo abnimmsch. Uf da hoff i immer no

16.12.08 15:48
Muggi 

Re: A eus Mollis ;)

OH du armiii... Jo du seisches das isch en qual wo di Körper do mitmacht.. Bis jetzt isch alles no OK bi mir mol luege wies witer goht! I hoff das de paar Kilo weniger bechunnsch (dönt chli blöd :) )
I ha bis jetzt 2 Kilo weniger...

liebi grüessli Muggi
Falls di wunder nähm Pille heisst Yaz wo i nimm

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

04.03.09 12:42
Muggi 

Re: A eus Mollis ;)

hey Ladies
Händr euchi Kleider alli scho? Treit vo euch öpper so Händsche zum Kleid oder die Stülpe wie die dinger au immer heisse

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

04.03.09 12:55
Leny 

Re: A eus Mollis ;)

Hallo Muggi

Ja ig ha mis chleid scho :-) u morn scho die 4 Ahprob freue mi meega, wil ig am Nommitag ganga go d'Probefriur mache u ahschliessnd grad go s'Chlied ahlegge

Nei trage nüt ah där arm... wirket süsch nume wie Würscht
Do ig jo en Stola han, u die so halbe ah dä Oberarme liggt, langet das fööörig!

* mir hürate am 30. Mai 2009 *

04.03.09 13:19
maju 

Re: A eus Mollis ;)

Hoi Leny
was du geisch scho z 4 mal! so schön! i wet o ouso i has im September bstellt u bi sithär niehmeh drinne gstande! itze wärs im Lade, aber i ha gseit i wöu no chli abnäh u ersch so spät wie müglich ga apasse! itze cha i am 04.04.2009 ga! u nächscht donnsti ouso morn ire Wuche ga i mau ga luege öb d Acessoir sitze! fröie mi o scho mega! was geisch du de 4 mal ga ahprobiere?
ja u handschueh due i drage, mir gfallt das no u zu mim Kleid isches sehr schön
PS: u när ha i rächt viu haar a de Arme wo mi stöhre u das isch o grad gäbig weme das cha zuedecke! wobi i due itze d haar a de Arme epiliere u vodämhär gängs, aber mänggisch ha i när roti pünkt u so, u das würd när o nid schön usgseh!
was eifach wichtig isch, dasme di Händschuhe nid hingere Elbogen zeiht, süsch gsehts würklich us wi Würst oder wie ä tierarzt

mir hürate am 02.05.2009

04.03.09 14:30
Leny 

Re: A eus Mollis ;)



Ja, ig weis 4 mal isch viu, aber mini Schnidere lat sich guet Zyt u isch meega genau. So wird jedesmal nume öppis gmacht. bsp. bim erschte mal hemmer d'Corsage hinde passend gmacht, bim zweite mal dän vorä, bim dritte mal d'Längi vom chleid... etc... u so lömmer us eifach zyt. U eis chani sege: s'Chleid isch en troum.
Zudäm macht si meega Föteli, als Muster für anderi Molligi Froue, zums dokumentiere.




* mir hürate am 30. Mai 2009 *

04.03.09 17:20
Muggi 

Re: A eus Mollis ;)

Oh mi freuts bin ich nid die einzig Mollig ...I legg au kä Händsche ah han au en Stola :)

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

04.03.09 22:32
surri 

Re: A eus Mollis ;)



Sali Leny und Muggi

Au i leg keini Händsche a, gseht bi mir sunscht au us wie e Wurst
I find das toll das sich dini Schnidere so viel Zit loht!
Het öbber vo Euch e Trägerloses Chleid? Händ dir e passende BH oder Korsett?

Cu surri


Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09

 1 .. 3 4 5 6 7
Sprachaufenthalt   gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanz   Gewohnheitssache   Zwischenblutungen   Michelin-Manöggu   ernährigsumstellig   ea4d82e0bf636b0   Vollkornteigwaren   Gewichtsabnahme   Grüessli   budget-brautmode   wasseruusschwemmig   Wiehnachtsguetsli   stimmigschwankige   Lieblengssändig   Schwangerschaft   Zwieback   Sportmöglichkeit   Arbetskollegin   Neckholderkleid