| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
alles was unters Brautkleid gehört :-)
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 19 .. 26
25.03.10 22:34
nimbini 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

hey silver, de stift hani au gha letscht summer, isch würklich e gueti sach! was suscht au no super hilft, wänn de schueh druckt, isch en leder-dehnspray! han de winter stiefel gha, wo mir immer blattere gäh händ und dänn hani de spray es paar mal vo usse und inne druf gsprüeht, agleit und dänn sind blattere nüme cho! de spray gits im migros oder bim schuehmacher, vermuetlich au i de schueläde.....

25.03.10 22:36
silver83 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

ich han jo läderschue, aber chönt mä ihn au uf di finä satinschue tue? stoht döt öpis, wägä minerä trauzügin...

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

27.03.10 12:28
Schani81 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

so bin jetzt gerade zurückgekommen vom unterwäsche shopping! :-)
hab mir da echt was geleistet. war im triumph und hab mir aus der kollektion valisere bh und panty gekauft. war schw.... teuer, finde aber hat sich gelohnt! :-)

verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010

27.03.10 13:56
Carmile 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

hey schani

welle häsch dr kauft? vo dem wos no corsage und tanga und strumpfband git? in cremefarbig? de hettet mer sgliche :-) han corsage, tanga, panties und strumpfband postet.

hihi. grüessli


27.03.10 14:39
Schani81 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

hi carmile,

jo ganz genau. han grad gseh vorhähr, das du s'gliche hesch! :-)


verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010

27.03.10 19:33
Carmile 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

@schani: strumpfband häsh nöd vo dene, oder? das isch ebe das wo so rutscht. grüessli


29.03.10 09:21
nicarina1985 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

hallo mitenand

i han da wuchäend au mini unterwösch kauft.. i bin aber in H&M go poste do ich eigentlich nuno unterhose brucht han obe bruchi ebe nünt.. und strümpf hani au scho kauft.. dänn hani dänkt für was viel usgeh a unterwösch. i finds schön wänns mit Spitze verziert sind aber da hani im H&M au gfunde.. aber dä Triumph hät wahnsinnig schöni sachä han döt au mol e corsage agleit diä isch mega schön gsi.. evtl chaufi no so was für hochzitsnacht oder spöter mir blibet ebe i dem hotel gad nooml e nacht länger und machäd am nögste tag gad no es wellnessprogramm.. hämmer dänn glaub nötig

29.03.10 09:32
peja 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

das tönt au guet.. i wellem hotel sind ihr dä?

29.03.10 09:36
nicarina1985 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

im Hotel Heiden.. da isch no bekannt.. und sCoole isch das sie sWellness gad no per Ende März umbaue händ..

29.03.10 14:15
schusseli 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

@Carmille: Ja, ich find Falke au super! Sind für mich eifach die bequemste Stay ups. Wo hesch du die Stay-ups gfunde vo Falke, wo durchsichtig sind, aber mitem wiissem Abschluss? Ich han nur entweder wissi oder hutfarbigi Strümpf gfunde mit em glichfarbige Abschluss.

Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

 1 .. 8 9 10 11 12 .. 19 .. 26
heiraten   Corsage   Verkäuferin   gekauft   anziehen   strumpfband-weiss-oder-blau-variante-herz-ring-hufeisen   wirklich   Hochzeit   innen-reiterhosen-geribsche   Vielleicht   strumpfband   beldona   drunter   unterwäsche   Brautkleid   einfach   strapsenhalter   strümpfe   seeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrr   jelmoli-unterwäsche-abteilung