alles was unters Brautkleid gehört :-) |
|
1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 26
|
15.04.11 14:39
Pupanicht registriert
|
Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)
Ich denke einfach, dass man eh nicht unter das Kleid sieht und es eh viel zu heiss werden wird...wozu dann Strümpfe???? Ne, ich werde keine tragen...habe mich grad entschieden... : )))))))
|
|
|
|
15.04.11 15:28
livipivinicht registriert
|
Für mich sind Strümpfe leider ein Muss, sonst heult der Wolf- AAAAUUUUAAAA!
am 21.3.04 sind wir 7 Jahre ein Paar, am 11.4.11 werden wir zivil heiraten und am 07.5.11 werden wir uns vor Gott das Ja-Wort geben.
|
|
|
|
|
15.04.11 22:10
livipivinicht registriert
|
Hi hi schön das ihr grad gwüsst hend was ich mit em Wölfli meine- ich ha das scho immer gha, au wo ich na 15kg weniger uf de hüfte gha han. Mini Oberschenkel ribsched sich bis es blüetet! So e Radlerhosedings hani au, aber ich glaub fürs hochziit gits bi mir ganz tüüri Stümpf. Findes ohni was au ned so sexy, aber die sind ja schnell weg- i de Hochziitsnacht
am 21.3.04 sind wir 7 Jahre ein Paar, am 11.4.11 werden wir zivil heiraten und am 07.5.11 werden wir uns vor Gott das Ja-Wort geben.
|
|
|
16.04.11 20:19
steyne
|
Zitieren:
Schlumpf79: Ich wirde kei Strümpf oder Strapse träge. Aber, dass dr Wolf nid hüüület AAAAAuuuuuuuaaaaa (@Livipivi), wird ich en Art "Radlerhose", eifach chli schöner vo Calida träge. So sett nüd passiere, hoff ich zumindest.
* mier freuet üs ufe 2.7.2011 und säget JA zunenand *
@Schlumpf: hast du ein Foto oder eine Quelle wo ich so was herkriege? Bin seeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrr interessiert
********** üsi Grosse Täg si am 19. u 20. 8. 2011 **********
|
|
|
|
|
|
20.04.11 15:22
upstream
|
Also i legä wenn überhaupt hutfarbigi Kniestrümpf a (mit liechter Stützfunktion) - alles andere wär für mich unagneh, ungwohnt und vermuetli au nöd bequem.
d Verkäuferin vo dä Brutschueh hät mer no en Siidespray empfohlä, dä chan mer eifach uf dä Fuess sprühe und dinn gits so ganz en fiine siide-film, das söt verhindere, dass mer z fest i dä Schue kläbt, isch würkli sehr agnehm dä Spray! (de gits im Walder Schuhaus für öpe 7.-)
|
|
|
|
1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 26
|