alles was unters Brautkleid gehört :-) |
|
1 .. 4 5 6 7 8 .. 17 .. 26
|
|
|
|
|
23.03.10 10:20
Franziskanicht registriert
|
Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)
ist gar nicht so unbquem , wie man denkt, gell!!!
Ich hab mal gehört an dem linken Bein, weis aber nicht mehr warum!! Vielleicht weis jemand mehr!
Lg Franziska
26. Juni 2010
|
|
|
|
|
23.03.10 13:42
vivala010nicht registriert
|
also ich werd en reifrock drunter träge...
wann mi wunder nimmt trägäd ihr drunter strumpfhosä`?
ich han mich für spezielli halterlosi strumpfhosä entschiedä... niä denkt dasi für es paar soviel usgib.. sind schwarz ... wett was speizielles und schuhe / ivory si. si passend zu mim chleid ;) sind aber leider sehr heikel.. )=
|
|
|
|
|
23.03.10 22:07
calla
|
uiii, ihr mached mir freud! ich han kein reifrock will mis chleid nid so wiit isch und jeeeenschte tüll unedrin, damits ebe schön "fallt"... guet, mer werdet am 4.6. chum 30° ha, aber trotzdem chöntis unter mim chleid no heiss werde hi,hi...
ich han mir stay-ups kauft, huutfarbigi miteme liechte schimmer, wämmers ahät, gsehts us, als hett ich schimmer-puder a de bei.. dstrümpf nimmt mer somit eich gar nid war.. (das isch mir wichtig gsi!)
strumpfband treit mer links, so han ich das au in erinnerig, warum weiss ich au nid.. viellicht willmer de ehering (bi eus) au links treit? @dee, uf wellere siite treisch du s'strumpfband?
apropos... händer alli eui sache binenand: alts, neu, blau, usglehnt... oder findet ihr de bruch veraltet?
°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°
|
|
|
|
1 .. 4 5 6 7 8 .. 17 .. 26
|