| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
alles was unters Brautkleid gehört :-)
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 17 .. 26
21.03.10 13:10
calla 
Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

mini änderige händ 180.- koschtet.. kleid kürzä, a de siite es rächts stuck iineh und cups/schale ineneihe... sie häts mir bitz günstiger gmacht, warum weiss ich aber au nid gnau hi,hi...

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

21.03.10 14:44
Dee 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

ja mis chleid müends länger mache, bin ebe 1.92m gross

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

23.03.10 10:05
silver83 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

ich han mier etz mol ä korsage kauft, isch echt no "bequem" hätt nid denkt, etz gad go sport machä dermit ligt nid drinnä, aber suscht ischs tip top.

han no ä frog zum schtrumpfband, ischs egal uf wellerä sitä, oder hät das au no ä bruuch wo mäs treit?

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

23.03.10 10:20
Franziska

nicht registriert

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

ist gar nicht so unbquem , wie man denkt, gell!!!

Ich hab mal gehört an dem linken Bein, weis aber nicht mehr warum!!
Vielleicht weis jemand mehr!

Lg Franziska

26. Juni 2010

23.03.10 12:53
peja 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

ich hab nun alles für mein brautkleid zusammen und bin mehr als happy!!
freu mich riesig! im brautgeschäft haben die mir einen guten preis gemacht und die wäsche kann ich ja immer wieder gebrauchen.. juhuii..

23.03.10 13:17
Carmile 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

ich habe auch einen unterrock. bei meinem kleid sieht es schöner aus, ncohviel wichtiger aber: geht viiiel besser zum laufen und ich denke man schwitzt im sommer weniger, wenn der stoff nicht an den beinen klebt.

grüessli

23.03.10 13:42
vivala010

nicht registriert

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

also ich werd en reifrock drunter träge...

wann mi wunder nimmt trägäd ihr drunter strumpfhosä`?

ich han mich für spezielli halterlosi strumpfhosä entschiedä... niä denkt dasi für es paar soviel usgib.. sind schwarz ... wett was speizielles und schuhe / ivory si. si passend zu mim chleid ;) sind aber leider sehr heikel.. )=


23.03.10 14:04
silver83 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

ich denkä au so wie carmile, dass mä weniger schwitzt mit unterrock. han zerst en pettycoat wöllä, isch aber den chli zheiss mit dem ganzä tüll aber en reifrock bruchts scho, dass mis chleid au zur gältig chund, suscht würs nur so abähängä

minä hät übrigens au 49.- kostet.

han etz au alles zämä zum aleggä sit ich korsage übercho han

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

23.03.10 21:59
peja 

Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

wow, i han fascht 200 für min reiferock zahlt.. aber halt direkt im bruutchleid-lade.. hmm.. i bin trotzdem froh, will i ebe au dänke i chan besser laufe. u wänns mer dä doch zheiss wird oder zum sitze im restaurant besser gaht ohni, dä ziehnen eifach ab..
ah und strumpfhose han i ganz "normali" huutfarbigi, vorussichtlich.. dänket dä drah evt. zwei paar mitznäh.. :-)

Zuletzt bearbeitet am 23.03.2010

23.03.10 22:07
calla 
Re: alles was unters Brautkleid gehört :-)

uiii, ihr mached mir freud! ich han kein reifrock will mis chleid nid so wiit isch und jeeeenschte tüll unedrin, damits ebe schön "fallt"... guet, mer werdet am 4.6. chum 30° ha, aber trotzdem chöntis unter mim chleid no heiss werde hi,hi...

ich han mir stay-ups kauft, huutfarbigi miteme liechte schimmer, wämmers ahät, gsehts us, als hett ich schimmer-puder a de bei.. dstrümpf nimmt mer somit eich gar nid war.. (das isch mir wichtig gsi!)

strumpfband treit mer links, so han ich das au in erinnerig, warum weiss ich au nid.. viellicht willmer de ehering (bi eus) au links treit?
@dee, uf wellere siite treisch du s'strumpfband?

apropos... händer alli eui sache binenand: alts, neu, blau, usglehnt... oder findet ihr de bruch veraltet?

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

 1 .. 4 5 6 7 8 .. 17 .. 26
anziehen   jelmoli-unterwäsche-abteilung   strapsenhalter   seeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrr   wirklich   innen-reiterhosen-geribsche   drunter   Brautkleid   heiraten   beldona   gekauft   Vielleicht   Hochzeit   Verkäuferin   unterwäsche   strumpfband-weiss-oder-blau-variante-herz-ring-hufeisen   strumpfband   strümpfe   Corsage   einfach