| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Alternative zum Hochzeitsanzug?!
 1 2
08.03.11 12:00
Blumenfee 

Alternative zum Hochzeitsanzug?!

so geschter isch üse Hochzitsazug cho (Sakko, Gilet u Hose) u mir hei beidi müesse feschtstelle DAS ISCH NÜT!! (eis guets hets ja gha mir hei sicher ä stund trääne glachet........ )

z'Houbtproblem ligt bim Sakko, mi Schatz füehlt sech soooo unwohl i däm Ding u i möcht uf ke fahl das är öpis aleit woner sich nid wohl füehlt drin.

So ohni (also nur mit Gilet, Hemli u Hose) gsehts chli ''unfertig'' us....... i trage äs wiises Chleid aber was trei är??

Bi um jedi Hilf u jedi Aregig dankbar (gärn ou mit Föteli oder Links)

MErci!!

08.03.11 21:08
planlos 

Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

hallo blumenfee,

keine einfache aufgabe, vor der ihr hier steht... zuerst mal die frage: ist es nur dieses sakko, in dem er sich nicht wohl fühlt? würde ein frack oder ein blazer aus einem anderen material passen?
es ist natürlich total typ abhängig, wem was steht. dazu noch die frage, wie klassisch soll es sein? wie klassisch ist dein kleid und verträgt es einen stilbruch oder nicht?

meine vorschläge (wobei ich natürlich nicht beurteilen kann, ob dein mann so etwas tragen würde - und könnte):

- wenn nur mit gilet, dann muss das gilet offen sein und keine kravatte, ev. schlips, wenn es deinem mann steht, aber am besten ohne nichts und das hemd nicht ganz zuknöpfen. schöne hosenträger würden dazu gut passen. und ein farbiges anstelle eines weissen hemdes würde das ganze outfit etwas weniger unfertig aussehen lassen. ist jedoch immer noch relativ casual.

- oder einen schönen feinstrickpulli über das hemd. je nach saison mit seide oder cashmere - kann ganz edel aussehen.

- oder, was ganz hipp zu sein scheint: hemd, kravatte plus strickjacke. in der ganz klassischen version oder (wie von beckham getragen) mit farbakzent. vielleicht hast du farbige accessoires oder die strickjacke könnte in passendem ton zum brautstrauss sein... würde auf jeden fall auch hier auf edles material achten.

http://www.n24.de/news/newsitem_1223615.html
http://www.oe24.at/lifestyle/Echte-Maenner-tragen-jetzt-Opas-Strickjacke/360538

hoffe ich konnte dir ein bisschen weiterhelfen.
lg s

08.03.11 21:59
elchalten 

Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

hallo blumenfee:
echt schoen, dass ihr darueber lachen koennt

vielleicht liegt es ja nur am schnitt dieses anzuges, oder es war die falsche farbe, das falsche material etc. ich wuerds auf jeden fall nochmals probieren :-)

wie waers denn, wenn ihr euch mal einen tag zeit nehmt - ich weiss, ist bei euch mit kindern und hof nicht so einfach - und dann nach thun oder bern geht und einfach ein paar dinge ausprobiert.

sei es ein paar schoene dunkle (oder helle?) hosen mit einem violetten hemd, damit es zu euren farben passt. muessen ja keine anzugshosen mit falten sein - es gibt auch sonst ganz schoene stoffe, die etwas hermachen. villeicht sogar ein hemd, mit einem feinen muster..
dann hab ich noch ein bild gefunden, wo der braeutigam gar keine jacke traegt, dafuer aber trotzdem eine krawatte. vielleicht gefaehlt es dir/euch ja :-)








liebs gruessli
elchalten

Datei-Anhänge
no suit.jpg no suit.jpg

Mime-Type: image/pjpeg, 38 kB

hose.jpg hose.jpg

Mime-Type: image/pjpeg, 23 kB

shirt 2.jpg shirt 2.jpg

Mime-Type: image/pjpeg, 37 kB

09.03.11 08:14
Carmile 

Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

hey blumefee

oje, es altbekannte kleiderproblem

i het wie scho obe gschribe au gluegt dass wenn er kein sakko treit, denn er es ganze ufpeppt, zb. mit hoseträger oder sonere speziell dünne kravatte wies momentan mode isch. für mi müästs denn no was flippigs ha. isch halt dfrog obs denn zu dim kleid passt. kenne das jo nöd

variante zwei. au wie erwähnt, nomol en tag zit ne und go zügs aprobiere. i selber han zb. sehr gern azüg, die passet au ganz guet, aber es mues de richtig si. i han scho sache agha, grauslig und han mi denn total unwohl drin gfühlt. isch aber nur am schnitt und material glägä. aberj o, es brucht zit und isch nöd ganz eifach zum was gschids finde.

alternativ zum klassische azug, es git es ganze au us dem festere stoff. i han zb. sontig stoffhose vom zara, kombiniert mit enere azugsjacke. schwierig zum beschribe, sieht sportlicher us, nöd das fine, dünne material. evtl. wär das no was. obwohl i denn wieder find, dass näbetdra es brutkleid fast overdrossed isch, jetzt so rein optisch. verstoh natürli aber sargument, dass er söll sich wohl fühle. und hey, sus söll er mol sowas di nögste tage/wuche azieh wenn er mol irgendwo hi gönd, zum chli teste obs nöd doch passt. chli agwöhnzit, so wie mer mit de schueh ilaufe

grüesslis

09.03.11 10:43
tumi8 

Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

uiuiui, ha scho chli öpis i die Richtig vermuetet gha....
i tue dir do mou üsi Bildersammlig ine. Ich haut e elleläng Bitrag!!!!

Du weisch jo, dass mir SEHR ähnlichi Schwirigkeite hei mi Schatz het sich jetz entschide. Karo- Hemmli in schwarz, wiss, grau, magenta, wissi Kravatte, Turnschueh vo Reef und churzi (bzw. chnöilängi) baggy Carhartt Hose in schwarz. es xeht so super us. und weisch, chli feschtlech chames immer mache, zB. mit ere chli speziellere Boutonniere.
Mir hei so zimmli alles düreteschtet und jetz leit är das a, wo är sich drinne am Beschte gfüelt het. Denn strahlet är ou am meischteGlück us find ig. Wil är sich gfallt und nit mues verstelle. Hoseträger weisi jo scho, dass si ihm gar nid gfalle
i persönlech findes stimmiger wenn es Brutpaar vom Gspüüri här zäme passt und sich wohlfüelt, aus dass si s obligate Brutchleid- Aazugs- Duo si. I findes muetig wenn me zu sim Stil cha stoh. Es mues mire Meinig noche überhoupt kei Aazug si zum Brutchleid!
schmatz*



do hesch alli Müglechkeit uf eim Bild






Dinge überhaupt wahrzunehmen ist der Keim der Intelligenz*

Datei-Anhänge
il_570xN.193586201.jpg il_570xN.193586201.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 49 kB

jackibruniquel_wedding01-300x199.jpg jackibruniquel_wedding01-300x199.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 15 kB

001skateboards.jpg 001skateboards.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 224 kB

009.jpg 009.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 126 kB

037-300x300.jpg 037-300x300.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 28 kB

0132442.jpg 0132442.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 97 kB

Alex and Adam-70-thumb-680x504-624.jpg Alex and Adam-70-thumb-680x504-624.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 221 kB

bee-mine-08.jpg bee-mine-08.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 122 kB

Collage1.jpg Collage1.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 92 kB

DK_folkwedding_007.jpg DK_folkwedding_007.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 311 kB

jose-villa-beach-wedding-05.jpg jose-villa-beach-wedding-05.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 70 kB

julia-child-love-12.jpg julia-child-love-12.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 160 kB

nestledown-wedding-02.jpg nestledown-wedding-02.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 232 kB

ojai-wedding-12.jpg ojai-wedding-12.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 103 kB

paramount-ranch-wedding-04.jpg paramount-ranch-wedding-04.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 78 kB

WC_birdie-buttonwedding_011.jpg WC_birdie-buttonwedding_011.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 291 kB

WC_birdie-buttonwedding_026.jpg WC_birdie-buttonwedding_026.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 115 kB

WC_birdie-buttonwedding_019.jpg WC_birdie-buttonwedding_019.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 171 kB

WC_birdie-buttonwedding_012.jpg WC_birdie-buttonwedding_012.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 192 kB

09.03.11 11:00
Palchen 

Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

@tumi
du hast wieder super Bilder gefunden, mir gefallen vorallem die mit dem Gilet...

@blumenfee
wichtig ist doch das ihr euch wohlfühlt, passen werdet ihr so oder so zu einander

Lg Palchen

@-->-- Zivil 20.05.2011 --- Freie Trauung 28.05.2011 --<--@

09.03.11 18:20
Blumenfee 

Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

Hey ihr liebe merci vil mal für öii aregige

Ja du mir hei sogar no ir Nacht drüber glachet........ das Bild vergiss i nieme! Also nid dases ihm nid wär gstande ABER dä Blick woner druffe gha het

z'Sakko het hinde u fore nid passt was sicher ou a Sire poschtur ligt, wo sicher nid eifach isch (Breiti Schultere u Bruschtumfang aber ä suuuuuper schmali Taille)

äs isch eifach nid Ihn u därum findis absolut nid schlimm wener kes aleit, i möcht aber natürli ou nid daser näbe mim Outfit ''undergeit'' wüsst ihr wini meine?

Wasmr sicher no wärde probiere si schlichti schwarzi ''Azugshose'' mitemne schöne Gurt wone schöni Schnalle dranne isch, äs Karohemli (ev. sogar chli im Holzfällerstil u d'Ärmel ufekrempfelt) dürber z'schwarze Gilet (offe oder zue??) ober Grawatte würd alege chaner jetz no gar nid entscheide...... obwohl i das mitem Tüechli im Chrage ou cool finde..... den aber mit dunkel brune Hose u wiisem Hemli

@Carmile schicke dr när äs Föteli per FB fo mim Chleid


Schwiiirig schwirig vorallem wil ÄR sälber ke ahnig het waser möcht u was ihm gfalllt (treit schüsch nur jeans u t-shirt/Pulli)

Grüessli











Datei-Anhänge
j6ces8yl.jpg j6ces8yl.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 136 kB

joaiy66d.jpg joaiy66d.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 57 kB

qjb940zm.jpg qjb940zm.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 11 kB

r9tjbeka.jpg r9tjbeka.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 10 kB

rdb7nh0n.jpg rdb7nh0n.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 22 kB

cff9f3dd.jpg cff9f3dd.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 146 kB

09.03.11 20:12
planlos 

Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

wow, soooo ein schön verspieltes kleid!! dazu passt karohemd super. wegen gilet: ich hatte mir ein tief ausgeschnittenes wie auf deinem dritten bild vorgestellt - ein solches würde ich offen tragen. wenn es aber eines mit vielen knöpfen und aus eher derben stoff ist, dann zu. vor allem über dem karohemd.

tumi, hast du deine bilder von der seite der grünen hochzeitsschuhe - oder hast du noch eine andere quelle?

lg s

13.03.11 13:29
planlos 

Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

hallo zusammen,

ich nehme an, ihr, blumenfee, habt euch für eure optionen entschieden. ich wollte dies aber doch noch posten, da vielleicht andere auch einmal vor diesem problem stehen - und mein mann hatte eine echt kreative idee. er trägt jahr ein jahr aus seine fallschirmspringerhosen (plus shirt und turnschuhe - ist seit 20jahren seinem skaterlook treu...). er sieht aber auch in schale totaaal gut aus. nun hat er sich überlegt, genau die baggypants, die er immer trägt, von einer befreundeten schneiderin in einem schicken anzugsstoff (nadelstreife oder so) nähen zu lassen. dazu hemd und gilet. so bleibt er seinem stil treu und sieht doch geschniegelt aus...

lg s

Datei-Anhänge
hose.jpg hose.jpg (11x)

Mime-Type: image/jpeg, 25 kB

24.03.11 18:40
schanine 

Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

Hey Blumenfee

Wie sieht es bei euch inzwischen Kleidungstechnisch aus?
Noch mehr Lachtränen vergossen?
Fündig geworden?
Oder immer noch suchend?

Würde mich wundernehmen, für was ihr euch entschieden habt!

Liebe Grüsse

*janine*

... wir lieben uns und sagen JA ... am 28. Mai 2011 ...

 1 2
RÄUBER-RITTER   Bildersammlig   Kleidungstechnisch   Hochzeitsanzug   feinstrickpulli   Schwirigkeite   fallschirmspringerhosen   Echte-Maenner-tragen-jetzt-Opas-Strickjacke   vielleicht   id=1286898444   schneiderin   kennengelernt   holzfäller-Caro-style   hochzeitsschuhe   nervenaufreibend   kleiderproblem   Holzfällerstil   ausgeschnittenes   blumenfee   Alternative