| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Alternative zum Hochzeitsanzug?!
 1 2
24.03.11 18:53
Blumenfee 

Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

Hoi Janine

Lieb dasde nachefragsch mir si immer no uf dr Suechi respektiv mir heis chli ufs Iis gleit mängisch muesmes eifach chli lasi um ane lösig z'cho.

u usserdäm isch sini ussag immer: '' i weises doch nid'' ''du muesch säge was dir gfallt'' etc etc. u eigentlech möcht i ja das är sech wohlfüehlt u sälber entscheidet Männer

Grüessli Bluemefee


17. September 2011

25.03.11 07:54
Kate82 
Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

Jä das mitem sälber entscheide Ich ha mi Liebscht zwar chli überzügt, mit mir i dä Lade z'cho um mol z'luege.. aber er het denn während ich wäge Schueh gluegt ha, sälber gluegt was ihm würd gfalle. Und am Schluss het är au sälber gfunde, dass e Farbtupf, sprich e dunkelroti Cravatte no schön wär. Zum Glück bini drbi gsi, d'Verchäuferin het das zerscht gar nid welle probiere, het de aber am Schluss sälber gfunde, doch sig no schön. Mir gfallt's au super! Wenn ich aber nid drbi gsi wär, hät sich mi Liebscht vo dr Verchäuferin überzüge loh und wär nur schwarz-wiss cho... Aber bi mim Chleid seit är immer, es muess dir gfalle, de gfallt's mir au. Bi sim Azug seit är, dir muess es jo au gfalle

Zuletzt bearbeitet am 25.03.2011

25.03.11 08:26
jessili 

Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

da uns eine befreundete schneiderin mein Kleid macht, hat mein liebster beschlossen er wolle einen RÄUBER-RITTER mantel von IHR...
Die schneiderin wie auch ich haben keinen Plan was er da meint, aber mein liebster ist fleissig am zeichnen und er talent (wusste ich nicht) und den rest von den Kleider holen wir in einem Mittelalter Geschäft, den mein Liebster hatte sich letzhin in ein Hemd gezwungen und uns gings fast gleich wie Euch BlumenFee...
wir mussten für eine Taufe in schale kommen und mein Herr fühlte sich so unwohl das sogar die eltern des kindes meinten, du hast sicher unter dem Hemd ein shirt an... zieh das hemd aus und ziehe den blazer einfach drüber...
weil auch die Lachkräpfe gekriegt haben.
So holzfäller-Caro-style steht im gut CARHART heisst die marke glaube ich, die haben echt coole Caro-Hemder.
Aber so gschniggleti Wiessi HELP!
geht gar nicht!!!
da wir beide nur schwarz tragen ausser an unserer hochzeit, was viele leute erstaunen wird...


kennengelernt im Regen, verlobt im Schnee und heiraten im HerbstWald

26.03.11 18:51
schanine 

Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

@ Blumenfee...

Uiiii.... Tönt einerseits spannend, andererseits auch sehr nervenaufreibend...! Ich bin überzeugt, dass auch er auf einmal bei etwas das Gefühl hat "das is'es!"
Und bei euch geht es ja gerade noch ein kleines bisschen... Lass dich nicht entmutigen und füttere ihn weiter mit Bildern

Lg *schanine*

... wir lieben uns und sagen JA ... am 28. Mai 2011 ...

31.03.11 01:58
elchalten 

Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

@ blumenfee:
wie sagt tumi so schoen, bin wieder einmal gestolpert:

braeutigam ohne anzug mit hemd und gilet:

http://www.heiraten.ch/brautkleider/brau...p;id=1286898444

vielleicht gefaellt es ja.
gruessli

31.03.11 08:31
Blumenfee 

Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

@elchalten chame di nid eifach la iflüge la das ou a üses Traffe chasch cho

Zu dim Bild, i dänke i die richtig wirds ga........ mir hei am Samschti ''sturmfrei'' u gö eis ga lädele, wärde üs chli dur alli richtige düreprobiere. Mal luege waser möcht. Mis Outfit isch zum glück sehr apassigsfähig (Wirdes am 15 April bstelle!!!)

I liebe öii stoöperer


17. September 2011

05.04.11 13:06
Kate82 
Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

und? sit ihr chli witercho?

05.04.11 18:56
Blumenfee 

Re: Alternative zum Hochzeitsanzug?!

Hoi Kate82

Hmmm chli witer simer :-) Also d'Hose u d'Gilet heimer mir heines dür viili Läde z'wängt u nur d'C&A het sini Grössi gha....... bim Schild simer rächt guet Berate worde (die het nüs när ou zum C&A grate) di het üs när chli Typs gä

Sicher simer jetz ou das mr d'Sakko wärde wäg la, är het nomal eine agleit (gloub bi PKZ) u nei äs steit ihm nid....... s'macht ihn chli u är füehlt sech so nid wohl, also lömers eifach

Jetz sueche mr eifach no äs fägigs Hemli wo ihm passt aber das stresst no grad nid

Grüessli Bluemefee
17. September 2011

 1 2
holzfäller-Caro-style   nervenaufreibend   fallschirmspringerhosen   vielleicht   Echte-Maenner-tragen-jetzt-Opas-Strickjacke   feinstrickpulli   hochzeitsschuhe   kennengelernt   blumenfee   Alternative   Kleidungstechnisch   ausgeschnittenes   id=1286898444   Schwirigkeite   Hochzeitsanzug   kleiderproblem   Bildersammlig   Holzfällerstil   RÄUBER-RITTER   schneiderin