| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
an alle Bräute die sicher oder evtl. Perlen tragen
 1 2
17.12.10 14:55
Carmile 

Re: an alle Bräute die sicher oder evtl. Perlen tragen

jetzt hani eifach mal müäse vor mi higrinse. zum eine, will i no nie vo dere symbolik ghört han und zum andere, will me sich als brut ide vorbereitigsphase viel zu viel gedanke macht. i han zerst au mol das blaue, geliehen etc. welle, aber hans denn nümm gschafft vor de hochzit. schlussendlich hani au no mis exklusive strumpfband dihei vergesse, obwohl i so wäg dem no umegrennt bin. isch alles glich :-)

und jetzt es halbs johr noch üsere hochzit merki, dass i wieder im normale alltag acho bin, mer nümm kopfzerbreche mach über bluemesorte, tisch deko etc. es relativiert sich alles wieder es bitz und me chunt ufem bode a. jetzt weissi au wie ssich wohl mis arme umfeld hät möse fühle, wenn i dene amigs mini "problem" verzellt han.

i möcht mi nöd lustig mache über solchi brüch. sondern dämit me sägä, lueget gschider dass er ide vorbereitigszit gnueg zit mit eurem zuekünftige verbringet. und zwor nöd eifach zeme organisiere, sondern quality time. lueget dass er mol chönd innehalte i dem ganze vorbereitigsprozess und dass dhochzit nöd überhand gwünnt. würdi jetzt es zweits mol nomol min schatz hürote :-) i würds glaub einiges gelassener ago.

by the way. i han kei perle agha, obwohls es paar chlni ufem kleid gha hät. i het gern gha, aber mer stönd die dinger eifach nöd und somit hani swarovskis gno, ganz so also wie i au sus immer umelauf. nix neus, spezielles.

lg carmile

17.12.10 15:04
Vikunija 

Re: an alle Bräute die sicher oder evtl. Perlen tragen

Coco11; Das gefallt mer au, mussi also säge

PS: De Aberglaubi bezieht sich nur uf echti Perle.
Ich glaub es chunt us Italie und de Hintergrund isch de, das frühner sehr viel Manne getorbe sind bim Perletauche und denn ihri Fraue Tränevergosse händ...

18.12.10 16:23
romina33 

Re: an alle Bräute die sicher oder evtl. Perlen tragen

hihi, hallo zäme!
danke für eui kommentär!isch echt spannend und lustig zum lese wie ihr drüber denked...
bin mir nonig sicher öbi perle träg, will ich zwei verschiedeni chettlene han... muess denn luege wenis chleid aha was besser passt..aber das machi ez nonig sondern ersch am hochziitstag. ich kenn mich: spötistens denn machi sowiso nomol alles anders...
liebi grüess a ali

 1 2
vorbereitigszit   abergläubische   nachzuforschen   Perlen-Schmuck   Schmuckstücke   kopfzerbreche   soooooooooooo   herausfordern   Hochzeitstag   abergläubisch   interpretiere   vorbereitigsphase   Swarovskisteindli   Stofftaschentuch   champagnerfarbigi   Perlenhochzeit   vorbereitigsprozess   schlussendlich   FREUDENTRÄNEN   Interpretation