| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
An Winterbräute: Was anziehen gegen Kälte?
 1
13.10.09 08:58
Piglet 

An Winterbräute: Was anziehen gegen Kälte?

Hoi zäme
Eigentli beni jo en Herbstbrut. Dommerwis het jo jetzt s'Wätter müesse omschlo, so chorz vor öisere Trouig am Fritig. Jetzt beni verunsicheret wäg de Temperature. Eg ha zwar scho en Stola kouft, aber die esch ou ned so deck. Meinet der me brucht no öpis me?
Ha dänkt e wörd no en Jagge metnä, dameti wenigstens bem fötele zwöschedore cha die alegge... be der Trouig natürli ned.

Schwerig, schwerig....

Danke för öichi Antworte

Zuletzt bearbeitet am 13.10.2009

13.10.09 09:22
Nadine123 

Re: An Winterbräute: Was anziehen gegen Kälte?

Also, i häti so ä Bolerojäckli bsorget... Aber wird mit dä Stola sicher au go... Chunt immer druf ah, obt ä hitzigi bisch oder ä gfrörli und ob er gros dusse sind...

Mei du Armi... Hoffe scho no dass ihr denn schös Wetter händ. Ha gad hüt morge denkt, jetzt isch dä übergang Herbst/Winter definitiv do...

13.10.09 14:16
Piglet 

Re: An Winterbräute: Was anziehen gegen Kälte?

Eg be ebe scho eher en Gfrörli.
Eigentli hei mer jo d'Trouig wöue verosse mache, aber ou wenns ned rägnet, be dene Temperature müend mer öis das guet öberlegge!
E hoffe eifach, dass es wenigstens ned rägnet ond gross chutet. De beni scho z'frede.

13.10.09 15:21
dud.. 
Re: An Winterbräute: Was anziehen gegen Kälte?

Hi Piglet

Meine Trauzeugin besorgte mir einen weissen Faserpelz (nicht Knallweiss, glaub von Esprit?!?). Am Abend war ich froh darüber, so konnte ich mich einwenig einmummeln. Der Faserpelz störte auch überhaupt nicht!

Lg dud..

Glücklich verheiratet...!!

 1
Faserpelz   Winterbräute   Bolerojäckli   öberlegge   Glücklich   einmummeln   Knallweiss   Herbstbrut   Schwerig   Temperature   verheiratet   verunsicheret   wenigstens   Trauzeugin   definitiv   anziehen   Eigentli   bearbeitet   überhaupt   zwöschedore