| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Anstecker für den Bräutigam
 1
13.06.10 17:16
sheilyn 

Anstecker für den Bräutigam

langsam mache ich mir gedanken wegen den details....


mein gg bekommt ja einen blumen-anstecker.
er hat aber noch ein einstecktuch.

wo wird der anstecker befestigt, dass es nicht nach "zu viel" auf einem haufen aussieht?!

habe schon diverse bilder gesehen, aber irgendwie hab ich null ahnung, wo wir das anmachen sollen, damit es nicht bekloppt aussieht.
oben, unten, auf der seite des einstecktuches, oder sogar vorne an dem "kragen" des anzuges, oder wie das heisst. ;)

wie hatte es euer gg? was meint irh dazu?




mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

Zuletzt bearbeitet am 13.06.2010

13.06.10 18:51
ManuThom

nicht registriert

Re: Anstecker für den Bräutigam

Hey Sheilyn

Muesch mol under de brutchleidbörse go luege, döt hets nemli föteli wo au de maa druf z gseh isch und döt gsesch es paar bispiel.

min gg het au en astecker und es istecktuech. müend denn je noch farbe wahrschindli au luege wo mir en ane tönd...


hoff han dir es tippli chöne geh..

lg


Wir heiraten am 7. August 2010 und freuen uns riesig darauf!!!

13.06.10 19:07
Carmile 

Re: Anstecker für den Bräutigam

hey zeme

bi üs isch es eso dass min gg es cremefarbigs istecktuech hät passend zum gilet und zur kravatte. däzue e liecht coral pinki rose passend zu mim struss. die wird er zeme mit draht und echli grünzügs näbt em istecktuech trägä, grad ufem rand vom azug, bim übergang zum hemd. shwierig zum beschribe. han grad es paar fotos agluegt und das macht me anschinend meistens so.

grüessli


14.06.10 22:44
sheilyn 

Re: Anstecker für den Bräutigam

ok! danke för üchi tips/antworte! :)

(gange grad no ide börse go no meh bispeli ahluege)


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

 1
aussieht   kravatte   astecker   übergang   heiraten   istecktuech   cremefarbigs   irgendwie   blumen-anstecker   einstecktuches   Bräutigam   einstecktuch   beschribe   brutchleidbörse   passend   Anstecker   anschinend   wahrschindli   befestigt   bearbeitet