| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur?
 1 2
28.02.13 20:55
mausi_90 
Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur?

FringillaVigo:
Aso 800.- fingi emu es guets Budget, wed e "normale" Azug nimsch und ne chli ufpimpisch mit ere Hochziliche Kravatte (Gilet muess doch nid mau si, odr? Ig zB finge das nid mau soo schön, aber isch halt Gschmacksach. We ders eh weit: glaub sorigs gits nid ume im Brutmodegschäft!), de chunsch emu mit weniger als 800 dure. Aso imne normale Gschäft, wie ebe Vögele, C&A etc. Sogar Globus würdi säge. Mir hei dert emu mau e Azug für 600.- kauft und we dr no 100.- Guetschin heit und nur no es Hemli und e Kravatte bruchet, sitr sicher oh unger euchem Budget. Würd uf all Fäll go luege.


ja es isch es guets Budget womer aber ned würkli händ wie gseit s isch höchste aber mir würded gern det chli chöne iispare und weniger als 800Fr. usgeh... wenn me ein chan miete under 800Fr. wär das ideal well er het scho en Ahzug en normale vom C&A und so viel zieht er das ned ah nur ah so spezielle Aläss wo uu selte sind. ;)das isch ja s Problem drum mietä.
denn chaner au chli en schönere speziellere Ahzug neh evtl.

mol Gilet muess siii susch underscheidet sich ja de Brüütigam au ned vo de andernä Manne...findi!
i bi mal amne Hochziet gsi und denn het de Maa das drunder ahgha, het meeega schön usgseh!
also mir gfallts
s Problem isch ebe das min Schatz alles useschiebt...han mir vorgnoh das da sini Sach isch und i mi nüm drum kümmere aber ez machis trotzdem!! echt müähsam bis er mal was macht, er müässt halt mol go umeluege und sich erchundige i organisier a susch scho fasch alles.. hmm

28.02.13 21:34
Angita 
Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur?

Männer wenn hürotet ihr denn? Wie wers mit bstelle? Ha mol uf milanoo . Com gse dass au herreazüg händ! Diesind no recht günstig! Und es wird zuegstellt ;-)

28.02.13 21:42
mausi_90 
Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur?

Angita:
Männer wenn hürotet ihr denn? Wie wers mit bstelle? Ha mol uf milanoo . Com gse dass au herreazüg händ! Diesind no recht günstig! Und es wird zuegstellt ;-)


jaaa du seisches echt müähsam!
mir hürotet am 22.Juni ;) und ihr?

uii nei bstellä findi ned guet bi so Sache das muess mer ahprobiere...
i bi au scho siet Tage am Hochzietsschueh suechä und wett aber au ned bi ligtinthebox.com oder so bstellä da isch mir denn au z tüür wens mir ned passed und Schueh isch au sowas wo mer eifach muss probiere.

28.02.13 22:07
Angita 
Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur?

Mir hürotet au am 22.juni zivil und am 6. Juli ide chile
Jo ha au schueh bstellt und cha glaub alli retour schicke! Also bstelle wenns chasch problemlos retour schicke findi ok wie bi zalando oder so...

28.02.13 22:10
mausi_90 
Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur?

Angita:
Mir hürotet au am 22.juni zivil und am 6. Juli ide chile
Jo ha au schueh bstellt und cha glaub alli retour schicke! Also bstelle wenns chasch problemlos retour schicke findi ok wie bi zalando oder so...


hihi scho? schöön :D mir hürotet nur zivil imne Schloss ;)
ja genau aber ned im Usland wemer muess 50Fr. oder so Porto zahle ;)
Mir gönd de Samschtig mol uf Schueh-Suechi für beidi :D

28.02.13 22:53
Angita 
Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur?

Schön i wellem schloss weni froge dörf? Ohhh viel spass bim schueh sueche! Bi vor zwei wuche mit minere TZ stundelang z konstanz umeglofe und ha nmol im brutmodegschäft was gfunde... hoffe ihr händ meh glück ;-) ha ezt en schueh in dütschland bstellt u cha de post no 30.- zahle woni nümw überchume au wennis retour schicke..

01.03.13 15:20
mausi_90 
Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur?

im Schloss Arbon ;)
jaa das muesh mir ned säge i han scho Stuuuunde verbrocht Schueh z sueche...
well s isch ned möglich wiessi "flachi" Ballerinas z finde da ide Schwiiz ussert so 0815 Kunstlederballerinas....isch würkli zum hülä!! aber i nimm ez denn sotig wells mir zimli abglöscht hät...
isch mer voll verleidet wieter z sueche! aber i den für min Schatz sötis ned so schwer sii...

02.03.13 18:59
Farbmaus 
Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur?

Uf www . brautschuhe. .c h. Hani voreme wiili wiisi ballerinas gseh.

03.03.13 22:25
mausi_90 
Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur?

Mir sind am Samschtig chli uf Winti go shoppä und denn hani min Schatz eifach mol in Herreglobus iezogä :D
er het denn det gad de perfekt Ahzug gfunde wo passt het wie ahgosse ;)
Er choschted mit allem drum und dra ussert Weste für drunder 750Fr. mir hend aber na en 100Fr. Globus Guetschii wo ez denn ablauft.
Mir hend somit en Ahzug gfunde für ihn, i dank eu vielmol!

weiss öper ob mer sone schöni wiessi Weshte für drunder au neimets chan uslehne?
diä isch üs eifach z tüür nur zum eimol ahzieh...

 1 2
normale   Frauenfeld   Winterthur   jelmoli-shop   FringillaVigo   allerhöchstens   Schueh-Suechi   hochzitsmess   Hochzietsschueh   Studio-Colett   Brutmodegschäft   Gschmacksach   underscheidet   Umgebung   Hochzits-Azug   Azugs-Abteilig   manschettechnöpf   chrüzlinge   Brautkleider   Kunstlederballerinas