| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Auf Brautkleidsuche mit Limousine :-)
 1
17.10.13 11:05
Angita 
Auf Brautkleidsuche mit Limousine :-)

Hallo zämä

War nach meiner eigenen Hochzeit nicht mehr so aktiv im Forum.. doch nun bin ich Trauzeugin (meine TZ heiratet nächstes Jahr 1 Woche nach unserem 1-Jährigen ) und sie findet sie muss nicht im mittelpunkt stehen und will nicht auffallen (unmöglich an diesem tag) und damit sie mal auch etwas mehr in den hochzeitswahn verfällt wollte ich etwas spezielles für sie organisieren für die brautkleiderauswahl..

nun erinnere ich mich noch an ein Geschäft, dass einen Limousinen-service mit Sekt und allem drun und dran anbietet wenn man ein Brautkleid aussuchen will. Leider weiss ich nicht mehr wo dass es genau ist (glaube kanton ZH) und wie das Geschäft heisst!!

Evtl. kann mir ja jemand von euch weiterhelfen?? und wie findet ihr die idee?

17.10.13 12:54
Moneypenny

nicht registriert

Re: Auf Brautkleidsuche mit Limousine :-)

Hallo Angita
Ich finde die Idee toll, das ist sicher ein Erlebnis, das sie so schnell nicht wieder vergessen würde!
Ich habe von diesem Brautmodengeschäft noch nie etwas gehört, aber es gibt ja diverse Limousinen-Anbieter, bei denen du anfragen könntest, ev. bieten die auch so etwas ähnliches an.

17.10.13 13:38
Angita 
Re: Auf Brautkleidsuche mit Limousine :-)

habe es gefunden.. doch falsch in erinnerung... das macht samyra-fashion in zürich... jedoch ist es für die auswahl der brautjungernkleider... jenu aber evtl. lässt sich da trotzdem noch was organisieren

17.10.13 14:02
elea 

Re: Auf Brautkleidsuche mit Limousine :-)

hallo angita

du schribsch dass dini brut ned soo gern em mittelponkt stoht, esch denn en Limousine ned au öpis wome mega em mittelponkt stoht? i weiss ned wie dini brut esch, aber eventuell wers ehre jo denn au bez too much?

17.10.13 15:45
Angita 
Re: Auf Brautkleidsuche mit Limousine :-)

elea es isch chli kompliziert zum erklähre... mir kenned üs sit em chindi und i merk dass sie sich verstellt will sie eigentlich scho am liebste voll usem hüsli wör und so.. halt à la verückti bruut, aber sie riist sich mega zämä will sie s gfühl hät sie dörf so nö sii... und drum hani ere wölä demit zeige dass es richtig und guet isch wenn sie im mittelpunkt isch.. isch so en gedanke gsi woni gha ha.. mol luege evtl. machi chli was anderes, limo miete isch halt scho nö ganz billig... isch än gedankeblitz gsi woni gha han

17.10.13 18:07
himbeer 

Re: Auf Brautkleidsuche mit Limousine :-)

mir händ das gmacht, mit de limo zu samyra fashion go chleider ussueche. für d bruutjungfere natürli (obwohl sie au e recht grossi uswahl a brutchleider händ, det weissi aber nöd wie d qualität isch). ich has mega witzig gfunde, obwohl ich susch au nöd so de limo-typ bi. ich ha mini mädels demit überrascht gha. d schiibe sind ja tönt, gseht di ja niemer, haha :-)

17.10.13 18:37
elea 

Re: Auf Brautkleidsuche mit Limousine :-)

ahhh jo so wie du schribsch angita wer das demfall wörkli velecht no öpis dass si chli cha us sech usecho ;)
velecht möcht si jo eh no eres mami (schwegermami) oder soschtno e kolegin met ne zom brutchleider luege. ond wenner descho z3te oder so wered de chönte der jo zemme leggeför die limo ;)

18.10.13 08:36
himbeer 

Re: Auf Brautkleidsuche mit Limousine :-)

ich finds prinzipiell e gueti idee, ich würd mer aber no folgendes überlegge: brutchleider go ussueche gaht mer im idealfall mit möglichst wenig lüt. aber e limo isch gross und relativ tüür. ich würd mer die glaub eber ufspare für en polterabig oder so, wenn no meh devo chönd profitiere. macht doch au meh spass wenn d limo volle isch mit hüehner :-)

 1
organisieren   Brautkleidsuche   mittelpunkt   prinzipiell   Brautmodengeschäft   Limousine   schwegermami   Limousinen-service   Limousinen-Anbieter   brautjungernkleider   weiterhelfen   samyra-fashion   kompliziert   mittelponkt   überrascht   brutchleider   gedankeblitz   bruutjungfere   hochzeitswahn   brautkleiderauswahl