| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Augenringe am Hochzeitstag..
 1 2 3
12.04.10 15:19
Joene 
Augenringe am Hochzeitstag..

Hoi zäme

Ich han chli es doofs Problem. Wenn ich nervös bin chan ich ned schlafe. Vor de Hochziit wird ich sicher extrem nervös si..Ich wett uf kein Fall Augering ha am Hochziitstag. Mer chönts ja eifach wegschminke, aber mini Augering falled wie i. Das heisst ich chan s schwarze scho abdecke, aber mer gsehts nacher immer no. Was mached ihr für en guete Schlaf trotz Nervosität. Ich han scho ganz viel Sache usprobiert. Vo Homöopathische Globuli, zu pflanzliche Dragées...es Schlafmittel ne tunkt mi chli übertriebe. Was mached ihr?

Am 14.08.2010 isches sowiet!!

12.04.10 16:06
Carmile 

Re: Augenringe am Hochzeitstag..

hey joene

ich werd genauso nervös si und genauso wenig schlofe und müäd usgseh :-) da ich en gegner vo schlofmittel bin und das no nie brucht han und mer au nöd werd agwöhne, muesi dämit lebe dass i müäd werd usgseh. chli kafi, bi augering küählti umgekehrti esslöffel (zerst in tüfgfrührer legge über dnacht) ufd auge und schminke, fertig. me chan dr au nöd empfehle.

grüessli


12.04.10 17:27
tonie 
Re: Augenringe am Hochzeitstag..

manchmal hilft fernsehgucken zum einschlafen. oder lies einfach ein parteiprogramm einer schweizer-partei, da wirst du bestimmt müde

nein, im ernst. ich hör mir manchmal kindergeschichten an. am besten, die die ich noch fast auswendig kann, weil ich sie immer gehört habe.
dann nicht zu viel essen am abend. Und tagsüber was tun, dass ermüdend ist (sport).

12.04.10 17:33
Joene 
Re: Augenringe am Hochzeitstag..

Gute Idee mit den Kindergeschichten. Werde ich mal versuchen. :-)
Am 14.08.2010 isches sowiet!!

12.04.10 19:08
sheilyn 

Re: Augenringe am Hochzeitstag..

1 glas rotwein! ;)
mein bester tip. bei mir hilft's. hat schon vor meiner LAP dazumals geholfen. ;)

und sonst irgendwie baldrian oder so.

tagsüber würde ich auch etwas ermüdendes machen! NICHT ausschlafen einen tag vorher!

ich habe eigentlich keine angst vor zu wenig schlaf. und ich habe das glück keine augenringe (sofort) zu bekommen.
ich empfehle rotwein, oder ein bierli. ;)


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

12.04.10 19:38
Carmile 

Re: Augenringe am Hochzeitstag..

hey sheilyn

du hast recht, rotwein hilft bei mir auch ;-))) mal schaun obs dann auch wirkt. solange man nicht vor lauter nervosität zuviel trinkt und dann am nächsten tag verkatert ist. ablach.


12.04.10 19:41
sheilyn 

Re: Augenringe am Hochzeitstag..

hehe, betonung auf 1 glas! ^^ hehe



mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

12.04.10 20:21
Yasi 

Re: Augenringe am Hochzeitstag..

Bi ois sind au immer me Löffel im Gfrüürfach verschwunde.... Bis min Maa einisch reklamiert han. Aber ich han nöd so s'Gfühl, dases würkli was bringt.

Ich han am Abig vorher nochli öppis gläse und bin am 22.00 Uhr im Näscht gsi. Bi denn au bald iigschlafe, will mir a sebem Tag s'zivile gha hend und das scho relativ uufregend gsi isch.

Ich würd eifach am Abig nochli öppis ruhigs mache, wo nünt mitm Hochzig z'tue hät, damit nöd vollends uuftrüllet bisch.

lg Yasi

12.04.10 20:41
Dee 

Re: Augenringe am Hochzeitstag..

ich chans erst säge, was mir vor em zivile mached, denn s ander isch nanig planet.
min schatz und ich gönd zäme id schminkbar, det lönd mir eus manicure und pedicure mache, ich lahns natürlich no schön lackiere. ich freu mi mega druf, es isch so schön entspannend, det d händ und d füess anezstrecke. denn no öppis go ässe und es glas wii, ich glaub, das chunnt guet!

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

12.04.10 22:02
peja 

Re: Augenringe am Hochzeitstag..

dee; din gg gaht au i dmanicure? wow, nid schlecht.. :-) find i echt cool! super!

i nimm für so sache "concealer" (oder wie mer das au immer schribt) zum abschminke.. dä no chli puder drüber u fertig!

 1 2 3
Schlafmittel   rotwein   Grundierungen   funktioniere   Augenring-Verdecker   Homöopathische   normalerweise   Natelnummere   Hochzeitstag   kindergeschichten   Coffein-Augen-Rollon   einschlafen   Hochziitstag   unvergesslichen   neutralisiert   fernsehgucken   schlofmittel   schweizer-partei   parteiprogramm   Augenringe