| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bei langen Haaren; offen oder Hochgesteckfrisur ???
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 14
23.08.10 22:43
Dee 

Re: Bei langen Haaren; offen oder Hochgesteckfrisur ???

Ich chume grad vom Probefrisier-Termin und bin echli gfrustet. Han es paar Bilder usdruckt vo Frisure, wo mer extrem gfalled. Sind all i die glich richtig gange, eigentlich recht klassisch ufegsteckt mit eme dutt am hinderkopf. D Frisur an sich hät mir extrem guet gfalle, aber irgendwie nid a mir sälber... han mich denn dihei gschminkt und mit em Schmuck zäme probiert, aber es gfallt mer eifach nid.... han mich glaub chli z fest druf verstiift... jetzt weiss i nid was i söll mache.... wär schön, wenn mer chli öppis vo mine lange haar gseht, aber glich wie am zivile wett und chan is nid mache..... jetzt bin ich uf de suechi nachere frisur, wo d haar zämegno werded, aber doch dass mer d längi vo de haar gseht, ev. mit schöne locke... ou hett nid dänkt, dass das sso schwierig wird....

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

24.08.10 08:25
cosmologia 

Re: Bei langen Haaren; offen oder Hochgesteckfrisur ???

Ui, nei, Dee. Das tuet mr leid, dass du dich nöd wohlfühlsch mit dr volle Hochsteckfrisur. Ich bi dBilder vo dinere Zivile go aaluege. Ha dr eigetli wölle vorschloh öbis zwüschedine mache zloh. Leider hani dini Frisur nöd vo hinde xeh, aber sie isch würkli öbis wie halb ufgsteckt. Mr chönt aber no trotzdem einiges meh uus dere Frisur uusehole, so dass sie nöd gliich uusxeht! Ich weiss nöd, was du für es Chleid häsch, aber vilicht passt ja e Blueme is Hoor oder du lohsch dr vore öbis anders mache. Häsch es Diadem? Das würkt denn au scho ganz anders mit ere ähnliche Frisur... Loh di nöd loh underkriege und *drück*

##Glücklich ghürote! 10 Juni 2010 -- 10 Juli 2010 2 perfekti Täg##

24.08.10 08:49
dorina 

Re: Bei langen Haaren; offen oder Hochgesteckfrisur ???

Hallo Dee,

oh nein, ich kenne diesen Frust zur Genüge.... Kopf hoch, wir werden schon eine tolle Frisur für dich finden. Ich glaube zu wissen, welche Frisuren du meinen kannst. Schicke dir die Bilder, welche ich als Vorlage hatte, da könnte noch was dabei sein, was dir passen könnte.

Gehe mal die Bilder suchen! Et voila!

Schau es dir mal an, vielleicht magst du was davon!

Grüessli
dorina


Datei-Anhänge
5.jpg 5.jpg (126x)

Mime-Type: image/jpeg, 26 kB

1.jpg 1.jpg (78x)

Mime-Type: image/jpeg, 28 kB

2.jpg 2.jpg (84x)

Mime-Type: image/jpeg, 10 kB

4.jpg 4.jpg (103x)

Mime-Type: image/jpeg, 8 kB

24.08.10 09:38
Dee 

Re: Bei langen Haaren; offen oder Hochgesteckfrisur ???

Jöh ihr sind lieb, danke vielmal!

Dorina, genau so öppis han i dänkt, die erst und di letscht gfalled mer sehr guet.

Mal luege, han am nächste Di de nächsti Termin und denn gsehnd mers denn!

Gibe denn wieder Bscheid!

Öppis Schmuckigs wett i glaub nid, wär mer chli too much.... han ja denn no en Schleier und währed de Trauuig därfed mir e Krone alege, drum ischs ebä au nid so ganz eifach.....

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

24.08.10 10:01
dorina 

Re: Bei langen Haaren; offen oder Hochgesteckfrisur ???

Dee,

Anhand deiner Beschreibung, dachte ich es mir schon;-)
Drucke dir diese Bilder im A4-Format aus udn bringe sie zu deinem Termin mit!
- Ich hatte ca 6 Bilder gehabt und gesagt, dass ich so etwas in diesem Style haben möchte,
es hat dann am Schluss (beim 3ten Coiffeur super geklappt!)

Viel Glück und ich halte dir die Daumen!
und lass uns wissen wie es ausgegangen ist

Liebi Grüess

dorina


24.08.10 10:08
babynato 

Re: Bei langen Haaren; offen oder Hochgesteckfrisur ???

Ein Tipp von mir:

Wenn du ganz Schulterfrei bist ist am besten halboffene hochstreckfrisur mit locken.
aber wenn du ein geschlossene kleid hast oder mit Träger würde ich Hochstreckfrisur machen.
"probefrisuren" sehen nie schön aus, aber danach fantasisch, weil wird mehr gestreckt, geföhnt und haufenweise haarlack!
ich empfehle dir nicht zuviel Schmuck, es soll natürlich aussehen.

alles gute Zur Hochzeit!!

lg Babynato


wir heiraten 2.+4-September 2010

24.08.10 11:04
Dee 

Re: Bei langen Haaren; offen oder Hochgesteckfrisur ???

Sali babynato
Meine Probefrisur war genau wie echt, mit genau so vielen Nadeln und Haarlack, und,und,und. :)

Da mein Kleid schulterfrei ist, find ichs dann eben auch zu nackt und denke nun deshalb, eine halboffene frisur wäre besser. Hab eben zuerst gedacht, dass zu meinem Kleid eine klassische, einfache Hochsteckfrisur besser passen würde.

Aber im nachhinein ist man ja immer schlauer und deshalb macht man ja auch die PRobefrisur!

LG Dee

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

25.08.10 07:47
Nicoletta 
Re: Bei langen Haaren; offen oder Hochgesteckfrisur ???

Hoi Dee

Da na zwei Föteli vo minere Zivilhochzits-Frisur als Bispiel für halb hochgsteckti, längeri Haar mit enere einzelne (Orchidee-)Blüete. D'Haar sind eifach liecht glockt worde und dänn relativ locker ufegsteckt. Also mir (und au dä andere) häts uh guet gfalle...

Datei-Anhänge
Bild Frisur 1.jpg Bild Frisur 1.jpg (14x)

Mime-Type: image/pjpeg, 57 kB

Bild Frisur 2.jpg Bild Frisur 2.jpg (13x)

Mime-Type: image/pjpeg, 105 kB

25.08.10 10:26
Palchen 

Re: Bei langen Haaren; offen oder Hochgesteckfrisur ???

@nicoletta
deien Frisur gefällt mir super gut, so etwas hätte ich auch gerne

@-->-- Zivil 20.05.2011 --- Freie Trauung 28.05.2011 --<--@

25.08.10 11:20
Franziska

nicht registriert

Re: Bei langen Haaren; offen oder Hochgesteckfrisur ???

@Dee, ich denke an deiner Stelle würde ich die Harre auch so halb hochstecken. Gerade wie du gesagt hast bei schulterfreien Kleidern empfiehlt das sogar meine Coiffeuse.
Meine Trauzeuginn hatte ihre Haare auch ganz locker mit Locken hochstecken lassen von der Seite her und es sah mega schön aus. Was mir daran gefällt ist, das es die meissten Gesichter nicht zu stark verändert. Hoffe du weisst was ich meine. Ich habe immer mühe wenn ich Frauen kenne, die ihre Harre meisst offen haben und am Hochzeit zu einem Dutt gesteckt....
Viel Glück..
Lg Franziska
26. Juni 2010, unser schönster tag....

 1 .. 8 9 10 11 12 .. 14
Schleier   gemacht   eigentlich   Grüessli   hochgesteckt   Gesicht   gefällt   geschminkt   Hochstecken   carmile   Coiffeur   Probefrisur-Makeup-Terminen   aussehen   Verbesserungsvorschläge   probefrisur   einfach   Bikiniträger-Abdrücke   Coiffeuse   Hochgesteckfrisur   Hochsteckfrisuren