benötige euren rat.... |
|
1 2
|
|
|
29.10.08 17:06
claudia25
|
Re: benötige euren rat....
Hallo aschera
finds super für 900.- muesch der eifach bewusst sie (je nach Lade) das fürs Umnähe sicher au no en rächte batze ane leisch....Würd aber mal no go luege öbs ime andere Lade i dinre grössi bechunsch...übrigens wennd angscht häsch das mers gshet, chasch ja mal frage öbs au schnüerige ine machet....ich find das gseht au immerno ganz schön us.... Aber schlussendlich mues dir s'chleid gfalle und du muesch dich wohl drinne fühle
Viel spass bi de vorbereitige Claudia mer hürotet am 11.7.2009
|
|
|
29.10.08 21:05
meitli
|
hallo aschera, i finde das o e SUPER priis, sogar second hand si d kleider meistens tüürer und die muesch ja o ändere... anderersitts, äbe, dass es nid passt... i würd mir genau la erkläre, wie si das wei mache. wenns z.b. hinde gschnüert isch, isches sicher eifacher z verstecke...
weisch ds modäll, vilech findsch es ja würklech second hand?
darf i frage, i welem gschäft du bisch gsi? vilech hei si ja "mis" kleid o? wär zu schön, für wahr z si...
grüessli, meitli
JA - wir wollen! - und freuen uns riesig auf den 10. Oktober 2009
|
|
|
|
|
30.10.08 08:55
Nepi
|
Hallo Aschera
Ischäs denn DAS Kleid gsi für Dich? Wenn nö, würd i no witers luägä... klar, dä Pris isch würklich top, aber äs git so viel schöni Kleider. Ich z.B. han mich im ganzä 3 x umentschiedä bis zum Hochzyt. Denn aber s perfekti Kleid gfundä ka.
|
|
|
30.10.08 11:06
Sommerliebe
|
also mis chleid isch au abegsetzt gsi und ich han druf prozent übercho. es isch mer im rugge VIEL z'chli und sie machet mir e schnüerig dri. isch keis problem und gseht schön us. usserdem chani jetzt bis zur aprob no soviel abneh wien ich will, denn mit de schnüerig isch das keis problem.
wenn nöd viel gfählt hett im rugge, denn nimmsch das villicht no ab? häsch no ziit?
also wenn's dis traumchleid isch - go for it!
|
|
|
30.10.08 18:19
meitli
|
Hallo Aschera
Merci viumau für d Info! Tja, bi z spät, mis Kleid hetts nümm, jä nu. Langsam aber sicher fründen i mi mit däm höche Betrag a - schliesslech isches nume einisch im Läbe... I luege drfür, dass i Schleier etc. second hand cha bstelle oder vilech sogar uslehne.
Hesch di scho entschiede, was du machsch wäg dim kleid? Grüessli, Meitli
JA - wir wollen! - und freuen uns riesig auf den 10. Oktober 2009
|
|
|
|
|
|
1 2
|