benötige euren rat.... |
|
1 2
|
31.10.08 13:51
Inessanicht registriert
|
Re: benötige euren rat....
ich würds machen :)
*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung "Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*
|
|
|
|
31.10.08 14:50
Nepi
|
S kunt halt druf a, wiä wichtig Dir Dis Erschinigsbild schlussendlich isch. Ich han genau äs Bild im Kopf ka und hans denn genau erst mit äm 3. Kleid troffä. Söll heissä, ich han s 1. Kleid bstellt, denn wieder abbstellt, s 2. han i kauft und wieder verkauft und s 3. ischäs denn ebä gsi.
Drum sägä ich, wenns nö Dis WOW-Kleid isch, würd ich nüt überstürzä. S git so vieli schöni Kleider....
|
|
|
|
|
|
12.11.08 14:39
meitli
|
hallo aschera
upps, i ha mi grad chli lang nümm gmäudet. auso uf dini frag: i ha "mis" kleid im brautparadies z thun gseh. has no nid bstellt, houptsächlech wägem priis... aber je länger dass i warte, desto sicherer wird i mir, dass i mir das möcht leiste...
soso, de hesch du di entschiede, nid ds "zchliine" kleid z näh. ja, isch äuä besser, bsunders, wenn du nid überzügt bisch, dass es DIS kleid isch. ha vorhär nie dra gloubt, aber me merkts tatsächlech, wenn mes gfunde het! hesch du dir o scho überleit, öppis z miete? e kollegin vo mir isch ir "brautperle" gsi und hett es sehr schöns kleid gfunde wo si ihre genau hei aapasst...
wenn geisch zu "chez nicole"? wünsche dir viu spass!
grüessli, meitli
JA - wir wollen! - und freuen uns riesig auf den 10. Oktober 2009
|
|
|
|
|
|
|
1 2
|