| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
benötige euren rat....
 1 2
31.10.08 13:51
Inessa

nicht registriert

Re: benötige euren rat....

ich würds machen :)


*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung "Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

31.10.08 14:50
Nepi 
Re: benötige euren rat....

S kunt halt druf a, wiä wichtig Dir Dis Erschinigsbild schlussendlich isch. Ich han genau äs Bild im Kopf ka und hans denn genau erst mit äm 3. Kleid troffä. Söll heissä, ich han s 1. Kleid bstellt, denn wieder abbstellt, s 2. han i kauft und wieder verkauft und s 3. ischäs denn ebä gsi.

Drum sägä ich, wenns nö Dis WOW-Kleid isch, würd ich nüt überstürzä. S git so vieli schöni Kleider....

01.11.08 11:52
aschera 

Re: benötige euren rat....

hoi muggi

ja ig ga no is chez nicole.... mi nimmts eifach wunder wies dert so isch und öb si würklich ou gueti qualität vo chleider het.... und du geisch ou mau??

viel spass bim wicky brutmode wow.... wot ou!!

es grüessli
aschera

01.11.08 11:57
aschera 

Re: benötige euren rat....

@nepi

oh das isch mir natürlich sehr wichtig! ig ha äbe öpis im kopf.... has zwar no nie gseh aber bi ja ou noni würklich ga luege...
äs isch soooo schwirig.... ha gmerkt dasi gar nid gross mini mama oder kollegin darf frage..... jedi het e andere gschack.....

kommt zeit kommt rat....

@inessa

hani würklich zersch welle.... aber ig ha mi entschide z chleid nid zchoufe.... es isch zwar mega schön aber äbe nid DAS chleid......

es grüessli
aschera

05.11.08 11:22
Muggi 

Re: benötige euren rat....

Hoi aschera
Aso weni am fritig kei kleid finde wo mr gfallt,wotti au unbedingt i das chez nicole kleider gsehnd dört nämli au super us! Wenn gosch du wieder go probiere?

lg muggi


Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

12.11.08 14:39
meitli 

Re: benötige euren rat....

hallo aschera

upps, i ha mi grad chli lang nümm gmäudet. auso uf dini frag: i ha "mis" kleid im brautparadies z thun gseh. has no nid bstellt, houptsächlech wägem priis... aber je länger dass i warte, desto sicherer wird i mir, dass i mir das möcht leiste...

soso, de hesch du di entschiede, nid ds "zchliine" kleid z näh. ja, isch äuä besser, bsunders, wenn du nid überzügt bisch, dass es DIS kleid isch. ha vorhär nie dra gloubt, aber me merkts tatsächlech, wenn mes gfunde het!
hesch du dir o scho überleit, öppis z miete? e kollegin vo mir isch ir "brautperle" gsi und hett es sehr schöns kleid gfunde wo si ihre genau hei aapasst...

wenn geisch zu "chez nicole"? wünsche dir viu spass!

grüessli, meitli


JA - wir wollen! - und freuen uns riesig auf den 10. Oktober 2009

12.11.08 15:00
surri 

Re: benötige euren rat....

Sali Aschera
Also ich chönnt dir au Brautperle sehr empfehle. Ha mis Chleid dört gmietet für nächst Johr und bi au sehr z'fiede mit dr Berotig.

Cu surri
Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

12.11.08 16:49
Muggi 

Re: benötige euren rat....

juhuuu aschera :)
aso wie gseit i wicky mode isch scheen gsi dört! händ super chleider und no bis ändi novämber rabatt lohnt sich ächt! i bi günstig devo cho

grüessliiii

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

14.11.08 12:46
aschera 

Re: benötige euren rat....

@meitli

ah z thun.... mis mami red oh immer vom brutparadies.... wär haut sehr nöch für si vo interlaken....

ig bi mir im momänt würklich am überlege öb ig es chleid sell miete... denn ahlege duetmes ja sowieso nie meh....

ig ha das mit der chez nicole mau ufe januar gschobe.... ha eifach nid drueh im momänt ga chleider zbrobiere... emu dert...

@surri
ig ha di bricht gläse vor brutperle.... u du tönsch würklich sehr begeischteret... hei si dert de viel auswahl?? oder wie louft das dert so???

@muggi
du meinsch ig set ouso no dä monat mau uf beromünster ga luege?!

es liebs grüessli a euch alli u danke für öii zile
aschera

 1 2
Schmiedengasse   schnüerig   schlussendlich   Deutsch-Schweizer   umentschiedä   anderersitts   brautparadies   verchöiferine   brutmodegschäft   begeischteret   houptsächlech   Erschinigsbild   brutparadies   würklich   vorbereitige   aschera   schliesslech   grüessli   benötige   gwährleischtet