| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bleaching?
 1
22.05.13 10:30
Found 
Bleaching?

Noch so ein heikles Thema, welches mir schon vor der geplanten Hochzeit im Kopf rumgeschwirrt ist:

Für dass,das ich nicht rauche und nur hin und wieder(oder ein wenig mehr) Cola Zero trinke, habe ich schon ein wenig gelbe Zähne. ist nicht arg schlimm, aber es stört mich.
Ich will kein Naddel Lächeln dass es mein Gegenüber blendet, einfach heller.
Zahnpasta die aufhellt und Mundspülung bewirkt zuwenig oder nichts.
Home Bleaching kommt nicht in Frage.

Jetzt stellt sich die Frage eines professionellen Zahnarztes.
Hat jemand von euch Erfahrung damit? Wenn ja welche?
Würdet ihr es wieder machen? Hat mir vielleicht sogar irgendwer eine empfehlenswerte Adresse(Luzern) die auch bezahlbar(max.500.-)ist?

Danke für eure Berichte.

22.05.13 11:27
elea 

Re: Bleaching?

halllo found

meinsch en zahnreinigong bide dentalhygienikerin langet ned us? mi frönd esch starche rauche ond het au emmer weder geli zäh wege dem ond nach de DH sends emmer weder wonderschön wiis. er goht jez extra vor de Hz nomol dasser de au es schöns lächle het ade HZ. meinsch das weri ned usreichend?

bleaching selber hani nonid gmacht aber mini TZ. i muss sege mer wers ned ufgfalle wenn si ned öpis gseit hetti.... ond wo sis gseit het de eschs mer de aber extrem ufgfalle ond i has fasch echli zwiis gfonde... wel ebe natürlich et jo niemert seriog wiisi zähn. (aso si het ned usgseh wid nadja abdel farrag oder so aber halt wiis ) ond si het de au paar stonde nach de behandlig schmerze gha... chont halt au druf a wie empfendlech dini zähn send.

wörd mol luege of der d DH ned langet (meine choschtet halt au no recht weniger as es bleaching...)

22.05.13 11:54
Canoa 

Re: Bleaching?

Also ech werde mini Zänd no Bleache vorem HZ. Ech mache das aber diräkt bim Zahnarzt. Das esch es Verfahre womer en Schene muess loh apasse ond de chamer säuber entscheide wie mängisch mer das wot mache. De Zani empfehlt das au, är möchi das persönlech au so!

Mi GG hed grad gester gmeint ech seli för ehn au no en Termin abmache bi sim Zani förs Bleache.
Womer mou de Prisabklärt hend, hemert t Info öbercho 5-600 Franke...

22.05.13 11:58
FringillaVigo 

Re: Bleaching?

Ich hätte jetzt auch wei elea gesagt, die DH würde völlig reichen, wenn du nicht gerade von Sonnenblumengelb zu Naddel-Weiss wechseln willst. Jedenfalls sieht man bei den meisten nach dem DH Besuch einen kleinen bis grossen Unterschied.

22.05.13 12:15
sonne13 

Re: Bleaching?

findi ganz e spannendi frog! mini zähn sind extrem empfindlich und ich ha uf guet dütsch gseid duurend es gschiss demit, drumm wett ne nüd zuesätzlichs zuemuete...

hed öpper erfahrig mit ere guete zahnpasta? sorry, genau das isch jo ned de found ihri frog aber ech ha dänkt ech mache jetzt ned no en neue thread uuf =)

22.05.13 13:01
Canoa 

Re: Bleaching?

De KTipp hed mou testet gha ond det esch de Testsieger die vo de Migros gseh...
Ech ha die au scho usprobiert gha ond fende die werklech guet...

http://www.ktipp.ch/tests/1032779/Weissmacher-Zahnpasta

Do ech set 3 Johr en Zahnspange ha weissi ned wie mini Zänd drunder usgsänd darum werd ech sie bleiche, ond s guete esch mi Zahni schänkt mer das! =)

22.05.13 13:17
sonne13 

Re: Bleaching?

Was hesch du för e zahnarzt?!?!? Danke vöu mou före tipp! Probieri uus!!!!

22.05.13 13:31
Canoa 

Re: Bleaching?

Ha der en PN gscheckt! =)

22.05.13 13:55
elea 

Re: Bleaching?

aso no wege de zahnpasta. wi scho gseit het mi frönd jo ebe problem met zahnverfärbige ond er hesch wörkli scho mega vell serig usprobiert. au türs züg... ond me het bi keinere en verbesserig gse. aso wenn denn wördi entweder zor DH go oder ebe zom zahnarzt. gemäss eusne erfahrige brenge die zahnpastas nix...

22.05.13 14:09
sonne13 

Re: Bleaching?

Hmm elea, das hed sicher öppis... Guet, ech ha jetzt ned werkli problem met verfärbige, wörds eifach schön fende chli heller. Aber heller aus die natürlech zahnfarb werds jo eh ned, muess es au ned. Ech ha ned vor extra zur DH z goh. Das tued emmer so lang no weh und mer längt einisch em johr vörig ha jetzt grad e längeri zahnarztbehandlig hender mer ond goh det ned freiwillig weder ie bis zur nöchschte kontrolle

 1
empfendlech   verbesserig   zahnreinigong   zahnarztbehandlig   Bleaching   Zahnpasta   empfehlenswerte   zuesätzlichs   zahnverfärbige   rumgeschwirrt   usprobiert   professionellen   empfindlich   wonderschön   Weissmacher-Zahnpasta   Naddel-Weiss   dentalhygienikerin   Unterschied   Sonnenblumengelb   Mundspülung