| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bolero
 1 2
13.02.12 13:24
angiyves 

Re: Bolero

Also ich kenn de Doodah, de Down Town, de Globus, de New Yorker und de Metro In was für Läde schicket Ihr mi nur ?!
Es muess e Schleife ha, süscht passts eifach nit. E Bolero isch scho nüt für mi (nenn das immer T...e-binder). Aber i muess jo was für drüber alege...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

13.02.12 13:49
Arwalds_Braut 

Re: Bolero

Dr Zebra isch so ne Tally Weijl Lade: tussig, pinkigi Wäng, luti Musig, die meischte Chleider si füre Usgang vo 15jährige Meitschis dänkt, wo gärn wie 18i wette usgseh, me muess grundsätzlich Chleidergrössi L nä, au wenn me i andere Läde immer S het... go dert eigentlich würklich nid ine, aber isch so mini letschti Hoffnig gsi und siehe da... Orsay mag ig aber, die hei au normali Sache, obwohl si sit em (Image-)Umbau au zimlich luti Musig ablöh...


*Verlobt*

13.02.12 13:55
nimbini 

Re: Bolero

@arwalds_braut träffender hett ich's nöd chönne usdrucke (usser dass ich uf pink stahn )

13.02.12 14:33
dia

nicht registriert

Re: Bolero

@arwalds_braut
Hahaha du bisch die geilst!! du triffsch es uf e punkt!! (usser au bim pink, i love it)
Ich find au bim mango muesch immer L näh, obwohl de S oder M hesch... Gang nie in so läde, wills mi immer frustet! Kauf nüd im L...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 13.02.12 14:34

13.02.12 15:10
angiyves 

Re: Bolero

Arwalds_Braut:
Dr Zebra isch so ne Tally Weijl Lade: tussig, pinkigi Wäng, luti Musig, die meischte Chleider si füre Usgang vo 15jährige Meitschis dänkt, wo gärn wie 18i wette usgseh, me muess grundsätzlich Chleidergrössi L nä, au wenn me i andere Läde immer S het... go dert eigentlich würklich nid ine, aber isch so mini letschti Hoffnig gsi und siehe da... Orsay mag ig aber, die hei au normali Sache, obwohl si sit em (Image-)Umbau au zimlich luti Musig ablöh...


*Verlobt*


Oh jeeeeeeeeeeeeh

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

 1 2
Schlaufen-Bändel   jeeeeeeeeeeeeh   ähnliches   verzweifelt   mass-schneidern   grundsätzlich   Chleidergrössi   massschneidern   langweilig-   Seiden-Bolero   zivilerkleid   Freiestross   bearbeitet   vielleicht   Verlobt   Jäckchen   September   lightinthebox   eigentlich   träffender