| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bolero und Schleier?
 1 2 3
12.05.11 15:43
Cherita 
Re: Bolero und Schleier?

@PrinzessinN: Ich trage den Schleier "nur" für einen Teil des Shootings und für in die Kirche. Während dem Apero werde ich diesen dann rausnehmen. Dies wird glaub ich am meisten so gemacht

****** ***** **** ** 28. Mai 2011 ** **** ***** ******

13.05.11 19:28
elchalten 

Re: Bolero und Schleier?

@ hase: hab noch ein weiteres bild gefunden mit spitzenboler und schleier, wo ich denke - sieht doch super schoen aus.

here you go:



.oO°Oo...3.6.2011 ...oO°Oo.

This day I will marry my friend, the one I laugh with, live for, dream with, love

Datei-Anhänge
bolero veil.jpg bolero veil.jpg

Mime-Type: image/pjpeg, 57 kB

16.05.11 16:38
cosa87 

Re: Bolero und Schleier?

@ Prinzessin

ja also ursprünglich ha ich de vo minere Muetter wele (12 Meter) aber de isch no in italie ''gsi'' und will ich nümme würkli dra glaubt ha, daser nol no do achunt, hani eine bstellt...

(MEGA peinlich) ich weiss grad nid wo... :( Sorry ha alles dihai.. bi im moment grad chli durenand..

ufjedefall isch gester de Schleier us Italie cho...
jetzt warti mol ab wenn de ander usem Dütsche chunt... (het glaub um die 30 Euro kostet) weisses aber nümme genau.. mösst noluege...




am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****

16.05.11 16:44
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Bolero und Schleier?

WOW, en 12 Meter Schleier! Wahnsinn!!

Ich han hüt im 20 Min. en Schleier gseh, wo mir gfallt. Aber ebe...so en Spitzeschleier isch mega tür. Und für die paar Stunde, wome de ahet...mich reut s Geld eifach..aber das wär en Traum (für mich):



...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

Datei-Anhänge
Schleier.jpg Schleier.jpg (2x)

Mime-Type: image/pjpeg, 47 kB

16.05.11 16:50
cosa87 

Re: Bolero und Schleier?

hesch im Internet au mol glueget?

schick dir suscht mol paar adresse... falls interesse hettisch..
weiss allerdings nid wies sind... sobald ich min übercho han, chani öbbis dezue sege :)

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****

16.05.11 16:51
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Bolero und Schleier?

ich bin nöd so en fan vo sache im internet bstelle. me weiss eifach nie, wies denn würklich live usgsieht. lange de stoff amigs lieber a und denn merkt me schnell, obs was isch oder nöd.

falls de vo minere kollegin nüt isch, mueni denn halt witer luege

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

16.05.11 16:54
cosa87 

Re: Bolero und Schleier?

ok

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****

 1 2 3
vorstellungen   fun-verspielt   Spitzeschleier   mantilla-schleier   formaler-edler   long-lace-jacket-Wed   mittlerweilen   organza-stoffschicht   Satin-Boleros   Schleier   usenandgsetzt   irgendwelchen   hochgesteckt   spitzenboleros   «~»«»~«»Hochzeit   spitzenbolero   hochgesteckten   =item7914846152   grundsaetzlich   Spitzen-Bolero