| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Boutique chez Janine
 1 2 3 4 5 6
22.10.09 08:07
Sposina 
Re: Boutique chez Janine

Suuuper.. denn freui mich nor no meh ufe Samstig

22.10.09 08:32
Lola

nicht registriert

Re: Boutique chez Janine

hi sponsina,

ich bin noniä gsi (gang dän im 2010 mal verbi) aber mini kollegin isch au total begeistered vom chez janine...bin gspannt was'd verzellsch..!

grüässli lola

unser Motto ist ,,Vorfreude,, :-), verheiratet: 18.06.10, kirchlich: 11.06.11

22.10.09 09:13
Zorrolino

nicht registriert

Re: Boutique chez Janine

@ Sposina
ja freu dich uf dä Samschtig . Also ich wird dä Moment glaub nie meh vergässe, woni s'erscht mal mis Chleid agha han. Han grad gwüsst, dass es das isch. Ha sofort en rote Chopf übercho und s'Lache nüme usem Gsicht bracht
Bin den gspannt wies dir gfalle hät....


:http://hochzeitscountdown.com/"][/url]

22.10.09 09:33
peja 

Re: Boutique chez Janine

gang au mal go luege.. aber nid bi dä chez janine, sondern priska u brautperle.. bin megaaa gspannt..

22.10.09 11:28
schusseli 

Re: Boutique chez Janine

Ich gang am 07. November au in Chez Janine und freu mich scho riesig druf!
Ich nimme aber mis Grosi, mini Schwiegi und mini zwei Trauzüginne mit. Meined ihr, das sind z viel Lüt und die tünd dumm oder isch das echt keis Problem? Mis Grosi zahlt ebe s Bruutchleid, mini Schwiegi wett umbedingt mitcho und chunt au als Ersatz für mini Muetter mit und da ich zwei Trauzüginne han, münd die au mitcho....

Was meined ihr? Söll ich alüte und mal schüch fröge?





Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

22.10.09 11:38
peja 

Re: Boutique chez Janine

i glaube das isch dis recht und isch okay, aber zur vorsicht und au das äs guet achunt würd i rasch tel.. nid das dä so überrascht si u evt. ä schlechteri beratig häsch..

grüessli

22.10.09 11:40
Zorrolino

nicht registriert

Re: Boutique chez Janine

Hallo Schusseli
also ich glaube das isch gar keis Problem. Ich han drü Persone als Unterstützig debie gha und ich han nöd s'Gfühl gha, dass das die im Chez Chanine gstört hät. Im Moment isch glaub sowieso chli "Flaute", mir sind muetterseeleelei gsi im Lade und händ drum alle Platz gha wommer brucht händ.
Es chan höchschtens si, dass es für dich chli schwiirig wird, wend sovill Lüüt debi häsch. Es werdet denn 5 verschiedeni Gschmäcker und Meinige ufenandträffe, was je nachdem d'Uswahl extrem schwiirig macht. Ich empfehle dir eifach uf dis Buuchgfühl z'lose, du merksch es nämli gnau wennd s'richtige Chleid ahäsch.

Wünsch der vill Spass bim ussueche! Grüessli Zorrolino


22.10.09 11:47
Sposina 
Re: Boutique chez Janine

Im Priska z Aarau beni au scho gsi.. ohni Ameldig und be sehr sehr fröndlich bedient worde. Frau Bolliger het sie glaub gheisse!

Ich werde au es paar Lüüt metneh.. ich dänke ned, dases es Problem esch, eifach bim Tel erwähne!!

22.10.09 15:57
Amiga 

Re: Boutique chez Janine

Hallo Zämmä

Als ich gang im November uff Beromünster zur Wicki Brautmode, denne han ich derä Dame am Tel. gsait ka, dass mir zue 3 chömme Sie het nur grinst ka und gmeint sigi gar kei Probelm also ich dängg meh cha jo mit de Lüt rede.

Grüssli Amiga



Verliebt seit Juli 05/verlobt seit 25.06.09/verheiratet 25.06.2010

22.10.09 16:14
Muggi 

Re: Boutique chez Janine

hey amiga
i ha mi Chleid vo dört,wünsch dr viel spass het tolli sache dört! Hoff kriegsch gueti bedienig!!

lg muggi


Glücklich Verhürotet sit 12.9.09

 1 2 3 4 5 6
2009er-kollektion   soooooooooooooooo   günstiger   powerpointpräntation   muetterseeleelei   drembo-chleider   verheiratet   Kleider   Occasion-Kleider   Zorrolino   Geschäftsleiterin   masseabfertigung   Kollektion   sxhclussendlich   durchschnittlich   Boutique   Powerpointpräsentation   verkaufspersonal   stellvertretenden   Chleider