Boutique chez Janine |
|
1 2 3 4 5 6
|
|
|
|
23.10.09 18:19
Gloeggli
|
Re: Boutique chez Janine
Hoi zäme
Han höt is Gschäft aglütäd, wo ich denn gärn möcht go luäge. Mer hüroted am 04. Juli. Sie het gmeint, ich seli im Januar cho, denn hebed sie alli neui Modell. Weiss jetzt ned rächt was ich sell mache, han eigentlich vorgha im Novämber/Dezämber zgoh.
Han sie no gfroget wägem Lüüt menäh, sie het gmeint das sigi keis Problem, nor wördi sie mer rote ned meh als 2 Persone metznäh. Wiä meh Lüüt dases siged, omso schweriger wärdis ame för d Brut. Will mehreri Meinige zäme chömed, sie mached hüfig schlächti Erfahrige wenn d Bruut met zvelne Lüüt chömi. Aber es sigi mini Entscheidig het sie gmeint. Aber ich han eh met 2i welle go.
Wörd mi natürlich au sehr enteressiere för was för Chlieder ehr euch entschede händ. Mer gfallt nachem Internet d Marke Rembo sehr guät. Ben aber au total offe för anderi Sache.
Wiä lang esch euche "Termin" gange bim Usläse vom Chleid? Sie het mer ebe gseit, dor das ehres Gschäft ned riese gross esch, nämed sie emmer no ei Brut. Ond rächnet öbbe 1.5 Stonde i. Langet da?
Grüässli Glöggli
|
|
|
|
23.10.09 18:34
Zorrolinonicht registriert
|
Also mir hät Rembo au guet gfalle. Im Lade gsehnd den d'Chleider aber wieder völlig andersch us und bim ussueche weläs dasi söll aprobiere hani dänn irgendwie gar nüme uf d'Marke glueget. Also ich verrat eu weläs Chleid ich poschtet han, chans ja süscht niemerem verzellä . uf dä Homepage vo Chez Janine i dä "Exklusiv"-Kollektion s'achte vo obe (Nr. 11195)...
|
|
|
|
|
|
26.10.09 08:26
Sposina
|
I be am Samstig is Chez Janine und muess säge be begeisteret! D Bedienig esch fröndlich, es het en riese Uswahl a Chleider (ha niemols alli möge aluege) und i ha au 3 Lüt metgno, das esch gar keis Problem gsi. Ha 2 Favourite.. ha mi aber noni chöne entscheide!! Sie händ gseit s esch guet wenn mer es halbs Johr vor de Hochziit got go luege, well gwössni Markene händ zom Teil e so langi Lieferfrist!
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 6
|