| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Boutique chez Janine
 1 2 3 4 5 6
30.10.09 10:34
nicarina1985 

Re: Boutique chez Janine

@sposina:
i bi au gad a dem samstig gsi, wow dä zuefall.. voll cool..

also i bin au voll begeisteret isch mega gsi.. mini lüt woni mitgno han und ich sind vol begeisteret gsi mir händ au voll e liebi bedienig gha und sind sehr ufmerksam gsi. Sie händ eim au niä bedrängt ine richtig und händ üs au nöd öpis wölle "Verchaufe" also wahnsinn.. Händ scho es paar tränli det vergosse (vorallem mini muetter und ich), han übrigens mis chleid au gad gfunde, obwohl i das nöd dänkt han.



30.10.09 11:50
Sposina 
Re: Boutique chez Janine

Schoo?? Wörkli Zuefall.. i be vom 12-14.30 det gsi im ondere Stock.. velech hämmer eus sogar gseh!
S einzige was mi chli gstört het, dass mer kei Föteli het döffe mache. I ha 2 Favourite gha und mis Mami het leider ned chönne metcho welsere ned guet gange isch.. häts ehre gärn zeigt! Mer händ glich chorz heimlich gmacht, aber sie send halt ned so guet worde.

Das stimmt, sie bedränge eim wörkli ned, fend das wichtig bi sonere Entscheidig.

30.10.09 11:54
nicarina1985 

Re: Boutique chez Janine

ich bin vom 13.30 bis 16.00 gsi im obere stock aber wo mir cho sind simmer au zerst dune gsi.. döt hani scho näber oder zwei gseh chleider aprobiere aber han mi leider nöd gross gachtet.. mir sind z5te gsi.. evtl. hesch du mi gseh?

jo aber mi hets nöd so gstört will alli händ chöne däbi sie und mis chleid isch au online druf (hani erst nochher gseh)

hesches demfall au gad gfunde?

29.11.09 14:00
Jsa 
Re: Boutique chez Janine

Ech säge do nor öpis dezue, ech wörd niemeh en Fuess i dä Lade setze!!! Onagmeldet werd mer det behandlet wie ne ussetzigi... Ech dänke die Verkäuferinne schaffet det of PROVISION, das esch extrem z gschpöre. Wonech gseid han, ech heig s Kleid scho kauft,hani rechtig gmerkt, wienere de Lade abe esch....Nör s türschte hed sie mer welle verkaufe... eigentlech hani nor no en Kopfschmuck gsuecht, aber of mini Wönsch esch sie gar nie igange... eh ha de scho baud de Lade weder verloh-ohni öpis, aber zemli enttüscht. Muess säge Chleider,etc, heds schöns, aber ebe au em Priis bemerkbar....
Aso ech han mis Traumchleid bede Brutmode Perle in Unterkulm gfonde ond denn no zomene Schnäppchen!!!!!

22.12.09 12:25
Carmile 

Re: Boutique chez Janine

hey zeme

i han en wahre brutkleider marathon hinter mir und versch. gschäfter mit versch. irichtig und prise jetzt zum verglich.

chez janine: zgross, zu unpersönlich, für mi masseabfertigung, schleier und accessoires hetti erst kriegt wenn i mi für es kleid entschiede het (hä? es zellt doch es gsamtfeeling)

zoro zh: super schöni kleider, gueti und persönlichi berotig (verkaufspersonal het mi au no kennt nochdem i scho einisch döt gsi bin), eher extravaganti stylisch mode, aber au türi prise mit 3000 chf - ...stüürste hani für 11000 chf gfunde :-)

pronuptia zh, neu lilia oder sowas: gueti berotig, schöni kleider, günstiger wie de zoro, aber au nöd ganz so stylischi italienischi mode, leider isch daprob im untere stock und me hät sehr wenig platz zum sich aluege. au dass es fensterlose ruum isch findi nöd optimal.

meyer sg: glichs sortiment wie de ehemalige pronuptia zh, super berotig (persönlich, individuell, gseht sofort was zu eim passt nöd nur ussehmässig, sondern au vom stil her), schöne helle lade, prise würd i sägä ligget durchschnittlich bi 2500 fr.

samyra fashion zh: grosse lagerhalle, däfür viel platz, netts personal (personal nur auf termin vor ort, drum unter anderem so günstigi prise), kleider werdet soviel i weiss ide türkei hergstellt, drum günstigi prise. es eine wo mer gfalle het wär 1500 fr gsi, also dütlich günstiger wie di andere. au schleier und co. sind döt günstiger. ufde homepage chan me sich all kleider aluege.

konstanz hochzeitshaus: hans nie würkli inegschafft, will i kein termin gha han. hans aber müähsam gfunde dass me ohni termin nöd mol dkleider chan go aluge zum luege obs eim gfallet. han aber ghört dass nöd gross günstiger seget wie do und de ganze ufwand mit immer uf konstanz fahre, es brucht au zit und geld.

i hoff es hilft eu was..i han mi sxhclussendlich für eddy k vom gschäft meyer in sg entschiede.



erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010, Region Chur

22.12.09 15:55
nicarina1985 

Re: Boutique chez Janine

@Carmile

Jo Chez Janine isch würkli gross.. aber i glaub i han eifach glück gha mit minere Beroterin. Sie het mi au sehr guet berote da mitem Schmuck isch würkli chli speziell da hani nö gwüsst, aber i wür au nöd nu für Schmuck oder Schueh bis uf Bubikon fahre.. und wiäni gad so gseh chunsch glaub vo mir i dä nöchi.. wohnsch dänn au in Arbon? übrigens hani au en Eddy K soviels mir isch.. hesch es foti vo dim chleid?


23.12.09 09:19
Pamuya 

Re: Boutique chez Janine

@ Carmile

Ich chan mich de Nicarina aschlüsse. S chunt wohl würklich druffa wer mer als Beraterin het ( egal i welem Gschäft) und was die füren Tag het. Ich mein ganz ehrlich, ich han ab und zue au en Tag wosmer sehr schwer fallt geduldig und fründlich zsi.. - das gaht wohl jedem so-!

Mal luege ich wird uf jedefall für de Januar mal en Termin abmache zum go accesoirs aluege.. nimmt mi wunder ebi denn wider so zfride bin mit de Beratig wie letscht mal

21.01.10 16:36
pancy 

Re: Boutique chez Janine

hallo miteinander

ich hab gerade den Termin bei chez Janine gemacht, am Dienstag 9.2. ist es soweit. Allerdings hab ich so meine Zweifel, was den Preis dieser Kleider angeht. An der Hochzeitsmesse hab ich ein tolles Kleid gesehen (von chez Janine), kostet 2'400.- Ist denn das so im Durchschnitt?

ich möchte auf jeden Fall noch bei einer kleinen Braut-Boutique bei uns im Dorf schauen. Sie hat auch Occasion-Kleider, und neue. Aber halt nicht so eine grosse Auswahl wie bei chez Janine. Nun weiss ich nicht, ob ich vorher oder nachher zum chez Janine soll?

Was habt ihr denn so für eure Kleider von chez Janine bezahlt?
Und ist es ein grosser Unterschied, ob das Kleid von der diesjähren Kollektion ist, oder älter?
Wie siehts mit den Preisen der "Schnäppchen" aus?

Danke euch! lg




*** wir können es kaum erwarten bis der 26.06.2010 da ist... ***

21.01.10 16:38
tinkerbell

nicht registriert

Re: Boutique chez Janine


also ich war auch bei chez janine, hab aber kein kleid gekauft. mir persönlich haben einige kleider aus der kollektion von eddy k. gefallen. da war jedes kleid ca. 1800 franken. ich werde mein kleid aber bei minder mode in huttwil bestellen.

21.01.10 16:43
Carmile 

Re: Boutique chez Janine

hey pancy

dprise vo chez janine hani nümm all im kopf. aber so um di 2400 chf ume muesch rechne wenn säget mer mol i di typische brutgschäfter gosch region zh (mis hät in sg 2650 kostet). zorro isch no chli türer. wenn en lade bi dir ide nöchi findsch, wo kliner isch und me im stil vomene family betrieb, kriegsch sicher au was unter 2000.

dä unterschied zwüschet das johr und letscht johr. ich finde vom stil her nöd gross, aber vo letsdht johr isch duswahl ide gschäfter meistens zchli gsi für min gschmack. sglich gilt für occasionskleid, wenn es gschäft das denn überhaupt abütet (anschinend versprechet soviel brüt es kleid nochher für de verkauf verbi zbringe und mache tüänds nur di wenigste isch mer gseit worde ). au jo und bzgl. direkt vode stange kaufe, die letscht jöhrige modell. i han mit minere grössi 36 denn kleider i grössi 42 probiert, das heisst au wenns ineisch, z.b. smuster vo glitzerpartie etc. stimmt denn doch nümm würkli überein oder du zahlsch fürs inähe extrem viel.

wenn es günstigers willsch, chan dr samyra fashion in zh empfehle. hend au e page mit allne kleider abbildet wos im lade hend. döt kriegsch kleider zwüschet 1000 und 2000 fr. i han mi degege entschiede will mers wichtig isch, dass es es schöns material isch zum afühle (was denn meistens türer isch). zudem hend mer halt designer kleider besser gfalle :-) bin aber was kleider abelangt eh recht heikel und chli verwöhnt


Juhuu, am 8. Juli 2010 heiraten wir standesamtlich, am 10. Juli 2010 kirchlich

 1 2 3 4 5 6
masseabfertigung   2009er-kollektion   muetterseeleelei   Boutique   verheiratet   sxhclussendlich   Occasion-Kleider   soooooooooooooooo   Chleider   durchschnittlich   Kollektion   Powerpointpräsentation   günstiger   Kleider   Geschäftsleiterin   powerpointpräntation   verkaufspersonal   Zorrolino   stellvertretenden   drembo-chleider