Bräutigam Anzug ohne Chilet? |
|
1 2 3
|
|
|
|
17.06.09 12:47
Frettina
|
Re: Bräutigam Anzug ohne Chilet?
Mich persönlich wür das gar nöd störe; han mim Verlobte au gseit, är mues kein Azug alegge wänn är nöd will. Aber mir fiired au imene gmüetliche Rahme; mir händ au eusne Gäscht gseit, sie sölled alegge was möchtäd, hauptsach sie fühled sich wohl.
Wämmer aber Wert uf edli und festlichi Kleider leit, ghört äs Gilet scho däzue dänki. Är chans ja susch ev. nach dä Trauuig abzieh?
|
|
|
|
|
|
|
17.06.09 13:24
Snoopeldy
|
ich denke die erste Adresse für das Gilet wäre das Geschäft, wo er den Anzug gekauft hat - die haben ev. ein passendes zum Hemd (sollte ja die gleiche Farbe sein, wenn hell). Sonst in jedem Brautgeschäft mit Herrenkollektionen.
Ich weiss nicht genau was es kostet... vielleicht so ca. 200.-?
Aus welcher Gegend kommst du? Für den Raum Zürich/Aargau hätt ich sonst schon ein paar Tipps...
*** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** unsere Geschichte nimmt am 3./5.9.09 eine neue Wendung.
|
|
|
17.06.09 13:26
filu
|
ich bin aus dem zürcher oberland den anzug hat er im vögele gekauft. weiss nicht ob die da sowas haben...
mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))
Zuletzt bearbeitet am 17.06.2009
|
|
|
17.06.09 13:29
aengeli
|
auso mi Schatz het uf au Fäll ou keis Gilet an.. ich finde nid, dass das näre zwenig härmacht.. Auso wener nid grad säuber drufbesteit, de bruchts sicher keis Gilet.
Es rückt immer nöcher --- mir freue üs wahnsinnig ufe 3. Juli 2009!
|
|
|
|
1 2 3
|