| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräutigam Anzug ohne Chilet?
 1 2 3
17.06.09 12:16
filu 
Bräutigam Anzug ohne Chilet?

hoi zäme,
ich mach mir immer wieder chli gedanke über es detail:
min fründ het sich für de Hochzitstag en schwarze azug kauft miteme cremige hemp (mis klied isch elfebeinig ) und e cremigi fäschtlichi hochzitskravatte.
jetzt weiss ich eifach nöd öb das denn nöd z wenig usgseht ohni es chilet!?

was meined ihr dezue?

lg filu
mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))

17.06.09 12:33
Krispy 

Re: Bräutigam Anzug ohne Chilet?

Eigentlech ghört jo es Gilet dezue. Mine Verlobti schwezt emmer mega schnell ond well mer jo im Sommer hürotid chönt s gilet ou es Problem wärde.
Wenns Gescht get wo sech gärn fescht zwägmached goder velecht fascht chli onder oni Gilet...
Be ou gspannt of anderi Antwore!

17.06.09 12:47
Frettina 
Re: Bräutigam Anzug ohne Chilet?

Mich persönlich wür das gar nöd störe; han mim Verlobte au gseit, är mues kein Azug alegge wänn är nöd will. Aber mir fiired au imene gmüetliche Rahme; mir händ au eusne Gäscht gseit, sie sölled alegge was möchtäd, hauptsach sie fühled sich wohl.

Wämmer aber Wert uf edli und festlichi Kleider leit, ghört äs Gilet scho däzue dänki. Är chans ja susch ev. nach dä Trauuig abzieh?

17.06.09 12:55
Krispy 

Re: Bräutigam Anzug ohne Chilet?

Hesch rächt, Frettina. Mer fiired ou im chline, gmüetleche Rahme. Uftagglet muess aso niemer cho. S Gilet nor zor Trouig azha ond nocher nieme fendi chli schad oms Gäld. Drom machemers de warschinli ganz ohni.

17.06.09 12:59
filu 
Re: Bräutigam Anzug ohne Chilet?

s problem isch eher dass er no gar keis het.
er leit sich ebe au nie so mit azug etc a...

mich het jetzt eifach mal wunder gno was ihr denked. öb mir no eis müend kaufe oder nöd!?
aber wie krispy scho gseit het isches im summer au zimli heiss wägem schwitze etc...
und ich hoff doch mal dases am 08.08.09 au würkli heiss isch!

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))

17.06.09 13:00
Snoopeldy 

Re: Bräutigam Anzug ohne Chilet?


Ich sehe es auch so... wenn ihr einen festlichen Rahmen möchtet, ist ein Gilet schon fast ein Muss. Je lockerer, desto legerer kann auch die Kleidung sein. Der Mann sollte aber schon schauen, dass er zur Braut passt und neben ihr nicht zu wenig festlich aussieht.

Ich tendiere deshalb auch zum Gilet, mein Zukünftiger wird auch eines tragen.

Aber nur zur Trauung und dann ausziehen wäre schon fast rausgeworfenes Geld - wohl fühlen sollte man sich auf jeden Fall.

Fall er überhaupt nicht will - die Ansteckblume weist ihn sonst auch als Bräutigam aus

*** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ ***
unsere Geschichte nimmt am 3./5.9.09 eine neue Wendung.

17.06.09 13:17
filu 
Re: Bräutigam Anzug ohne Chilet?

der trauzeuge hat eben auch eine ansteckblume.
wo würde ich denn separat noch so ein chilet finden? sind die teuer?

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))

17.06.09 13:24
Snoopeldy 

Re: Bräutigam Anzug ohne Chilet?


ich denke die erste Adresse für das Gilet wäre das Geschäft, wo er den Anzug gekauft hat - die haben ev. ein passendes zum Hemd (sollte ja die gleiche Farbe sein, wenn hell). Sonst in jedem Brautgeschäft mit Herrenkollektionen.

Ich weiss nicht genau was es kostet... vielleicht so ca. 200.-?

Aus welcher Gegend kommst du? Für den Raum Zürich/Aargau hätt ich sonst schon ein paar Tipps...

*** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ ***
unsere Geschichte nimmt am 3./5.9.09 eine neue Wendung.

17.06.09 13:26
filu 
Re: Bräutigam Anzug ohne Chilet?

ich bin aus dem zürcher oberland
den anzug hat er im vögele gekauft. weiss nicht ob die da sowas haben...

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))

Zuletzt bearbeitet am 17.06.2009

17.06.09 13:29
aengeli 

Re: Bräutigam Anzug ohne Chilet?

auso mi Schatz het uf au Fäll ou keis Gilet an.. ich finde nid, dass das näre zwenig härmacht..
Auso wener nid grad säuber drufbesteit, de bruchts sicher keis Gilet.


Es rückt immer nöcher --- mir freue üs wahnsinnig ufe 3. Juli 2009!

 1 2 3
Löwenstrasse   rausgeworfenes   drufbesteit   Sonnenschirm   Brautgeschäft   Bräutigam   hochzitskravatte   Ansteckblume   plotschnassen   Festmode-Läden   Herrenkollektionen   Geschichte   einmalgetragenes   hüratet   vielleicht   eingekleidet   kirchlich   Kälteeinbruch   ausschlaggebend   voraussichtlich