| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brauche dringend Rat bezüglich trägerlosem BH
 1
01.06.12 10:18
ziemeli 
Brauche dringend Rat bezüglich trägerlosem BH

Hallo zusammen,
ich kann schon bald mein Hochzeitskleid zum ersten Mal anprobieren und anpassen lasse. Das kleid ist Schulterfrei und da ich im 5.Monat schnager bin kommt für mich keine Corsage sondern ein trägerloser Bh in Frage.. bin mich das aber überhaupt nicht gewohnt. Da meine Brüste auch schon ziemlich an Mass und "schwere" :) zugelegt haben weiss ich nicht so recht.. halten diese BH's wirklich? Kann mir jemand einen empfehlen? (Wohne in der Nähe von Zürich..)
Vielen Dank schon mal für eure Hilfe
Ziemeli

01.06.12 16:12
bride81

nicht registriert

Re: Brauche dringend Rat bezüglich trägerlosem BH

marie jo von beldona! war auch mein hochzeits-bh. nach der hz bin ich gleich los noch mehr davon kaufen. sind super bequem und halten sehr gut ohne träger. ich hab jedenfalls nie mehr träger dran (bei grösse 70d). kosten: chf 135 (aber es lohnt sich!)

01.06.12 18:17
Malou 
Re: Brauche dringend Rat bezüglich trägerlosem BH

Hallo ziemeli
Wir haben letzten Freitag geheiratet und bin im 6 monat schwanger.hatte einen trägerlosen bh von kleemeier aus dem brautladen.war super!
Liebe gruesse malou

01.06.12 19:21
Lula 

Re: Brauche dringend Rat bezüglich trägerlosem BH

Cha Dir underwear24.ch empfähle! Super Qualität zu guete Priise... Ha ou eine vo derte u bi zfride, u vorauem er het, has aso usprobiert, säubst bim umehüpfe blibt er wo ner setti si...

U i ha leider nit gad wenni...




*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

01.06.12 20:12
dentista 
Re: Brauche dringend Rat bezüglich trägerlosem BH

@Lula: Wele uf underwear24 häsch denn kauft? Hät ja recht vill verschiedeni Modell. Brücht ebe au dringend eine. Sind die det den eigentli überhaupt billiger als wenn mer di gliiche Modell im Lade postet?

LG Dentista

01.06.12 20:27
sinna 
Re: Brauche dringend Rat bezüglich trägerlosem BH

@diensta ich find da shop gar ned günstiger weder il lade.. voralem hett er ned jedi grössi.. und im lade chasch au gr teste i han gmerkt das gad trägerlosi bh doch verschieden.sind doch gr

@ziemli hmm ich wür dir empehle innes fachgschäfts go zum.dinu gr bestimme.. evtk da bh churzfristig chaufe da jo sicher oberrum no was däzue chunt

i han.au eine und dä hebt pompefest.. hett dis chleid eh corsage? i han a dä hochzit au eine welle allege doch i hans denn loh wells eifoch zu warm gsi isch

02.06.12 07:22
ziemeli 
Re: Brauche dringend Rat bezüglich trägerlosem BH

Hallo zäme, danke vielmal für eui Hilf..

@sinna.. i gah ebe nä Wuche scho go s Chleid probiere..d Hochziit isch au scho i 2 Wuche :) Häsch denn gar nüt unter em Chleid gha, oder het dis e Corsage drin gha? Mis hät drum glaub keini drin..und so vo wege Buuch isch mer das glaub au ganz recht.

@Malou: Gratuliere na nachträglich :) Wie tüür isch denn din BH gsi? Und us wellem Bruutlade häsch en denn gha?

Jetzt han i drum mal im Beldona glueget..aber ebe, isch na recht tüür... s Chleid han i bi Mery's gkauft.. kennt sich öpert det us, ob die echt au gueti vor Ort händ??? Und vom Internet isch mer z spät und i wet en scho zerst chöne probiere...

Liebs Grüessli und e schöne Tag
Ziemeli

02.06.12 10:44
Malou 
Re: Brauche dringend Rat bezüglich trägerlosem BH

Er war von priska beautmode in aarau.den preis weiss ich nicht mehr genau ca130.00.
Liebe gruesse malou

02.06.12 14:23
Lula 

Re: Brauche dringend Rat bezüglich trägerlosem BH

@denista: Ha dä hie kouft u bi würk zfride... https://www.fashionwear24.ch/de/unterwaesche/?menu=category&gender=fe&navID=88&DetailID=41789

Weiss es nit, chunnt aber ou chli ufs Modell a, u de hei si gäng no Usverkouf, u es Bonussystem, rendiert haut ebe aube scho...



*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

03.06.12 10:58
nimbini 

Re: Brauche dringend Rat bezüglich trägerlosem BH

hey ziemeli, ich hatte meinen hochzeits-bh im jelmolishop bestellt, war einer von lascana! habe 85D und das ding hielt super... hab ihn mir auch gleich noch in schwarz bestellt, weil ich so fan bin.... und der preis war mit 60 franken auch total okey..... ansonsten würd ich auch mal im beldona nachfragen....

 1
jelmolishop   fashionwear24   hochzeits-bh   anprobieren   unterwaesche   trägerlosen   trägerloser   Bonussystem   underwear24   menu=category&gender=fe&navID=88&DetailID=41789   fachgschäfts   bezüglich   verschiedeni   churzfristig   dringend   Hochzeitskleid   trägerlosem   Schulterfrei   nachträglich   Brauche