| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautfrisur
 1 2 3 4 5 6
13.03.09 11:20
Frangipani 

Re: Brautfrisur

Ui ja das wär sicher schön mit de verlängerige! bin au mal ame hochziit gsi wo d bruut verlängerige oder es haarteil gha häd, das hät mega guet usgseh, und meh häts nume gmerkt will sie sust nöd so langi haar hät
ich gang am 4. april zum coiffeur. heh das isch aber cool dass du soviel mal chasch gah wie du wotsch, so en luxus! ischs dänn e kollegin vo dir?

13.03.09 11:21
Muus2 
Re: Brautfrisur

Hoi Muggi

Also i stell mer glaub d Frisur genau so vor wie du! Wet langi liecht glocketi Haar, und zom Teil chli ufegsteckt. Es söll natürlich usgseh aber doch speziell.. ha bis jetzt au no kei Frisur gfunde wo mer wörd gfalle, aber ha au nochli Ziit! Be flissig am d Haar wachse lah, aber due glaub au e Verlängerig ine.

13.03.09 11:23
Muggi 

Re: Brautfrisur

Jo isch Kollegin vo mir sust hetti de luxus nid!! OOOh toll gli sowit...Hesch de du langi Hoor? Oder wotsch au so was Wasserfall ähnlichs das find ich no schön!


13.03.09 11:25
Muggi 

Re: Brautfrisur

Muus2 wenn duesch de Hürote? Aso es gsund Hoor wachst pro Monet 1 cm nur mini händ grad leider en Stopp... Aso i ha eini gfunde wo günstig und sehr schöni Hoorverlängerig macht!!


13.03.09 11:26
Frangipani 

Re: Brautfrisur

Ja ich han au langi haar. was meinsch jetzt genau mit wasserfall?
ich stell mir au so öppis vor, d haar nach hinde gno, liecht sitlich ufegsteckt, aber doch so dass d längi blibt und d haar schön am rugge falled. und natürli dänn löckli dri
isch no schwer zum beschriebe

13.03.09 11:28
Muggi 

Re: Brautfrisur

Hehe ja amigs no schwer vorstellbar ähm wasserfall hihi so das wie en träppe usgseht aber schön inenand ine fliesst so vilicht


13.03.09 11:30
Frangipani 

Re: Brautfrisur

Ja so ungefähr stellis mir au vor.. und schön wers, wenn die wo zämegno werded no chli gflochte wärded.. weisch wie? hihi... ..bin ebe kei coiffeuse, hehe

13.03.09 11:31
surri 

Re: Brautfrisur

Grützli

I ha mir im Januar Extension loh mache. Es gseht ganz toll us aber Ladys i würds Euch trotzdem nit empfähle. D' Pfleg isch einiges Ufwändiger als mit de eigene Hoor und sie sind au Gwöhnigsbedürftig.
I ha mi entschiede e Hoorverlängerig innez'tue.
I wött mini Hoor ebe au Halb ufegsteckt halb offe. So ähnlich wie dus beschriebsch Muggi. Mir gfalle so Wasserfallfrisure sehr!
I ha ebe nit so dichts und dicks Hoor und ha mir erhofft gha mit de Extension meh fühli z'ha!

cu surri


Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09

13.03.09 11:32
Muggi 

Re: Brautfrisur

Jaaaa das gseht de sicher hammer mässig us i ha mol eini gseh die frisur isch chli wie punki ähnlich schön gflochet mol was ganz anders aber mega schöön


13.03.09 11:33
Muus2 
Re: Brautfrisur

Muggi mir hürate ersch nöchst Jahr im August, aber Gedanke öber mini Hoor machi scho lang.. :-) ha da mini Traumvorstellige!
Ha sie ebe vor 1 1/2 Jahr churz gschnitte (min gröschde Fehlentscheid) und be sie set denn am wachse lah. Ja 1 cm im Monet, has scho usgrechnet aber weiss ned ebs langet..

 1 2 3 4 5 6
Coiffeuse   gesichtsmasage   Hochzeitsfrisuren   unterschiedlich   coiffeur-termin   Gwöhnigsbedürftig   Hoorverlängerig   Brautfrisur   Deutsch-Schweizer   kirchlichen   Hochsteckfrisur   Coiffeur-Geschäfte   Probefrisur   wahrscheinlich   Wasserfallfrisure   Hochzeitsmorgen   Ufesteckfrisur   Trauung   Traumvorstellige   Kosmetikerin