| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautkleid bei Chez Janine
 1 2
17.03.14 12:29
Tindli84 

Brautkleid bei Chez Janine

Hallo Zusammen

Mein grosser Tag ist erst im September ...Nun habe ich mit meiner Freundin am 19. April 2014 im Chez Janine einen Termin. Es wird ja empfohlen, sich einige Artikel von de Hompage auszusuchen. Nun ja es gibt jezt auf der Homepage nicht ein Kleid welches mir 100000% gefällt. Die Stilrichtung welche ich haben möchte und welche meine Porblemzonen ( GR 46) kaschieren soll habe ich natürlich schon im Kopf.

Wer von euch war auch schon im Chez Janine und hatte nicht schon "sein" Kleid im Internet vorher gesehen?

Vielen Dank für euere Hilfe und sonnige Grüsseee

Tindli

17.03.14 12:41
_janedoe 

Re: Brautkleid bei Chez Janine

Hallo Tindli

Ich bin letscht November im Chez Janine gsi und ha 4 Chleider usgsuecht vo de Homepage wo hetted chönne 'MIS CHLEID' wärde. Alli 4 hend sie nöd im Lade gha. Ich ha denn Chleider aprobiert wo mier uf de Homepage üüberhaupt nöd gfalle hend, a mier selber hanis denn aber uh schön gfunde. Uf d Bilder chamer glaubs ned so wirklich gah, vorallem au i de grössere Grössene nöd. Ich träge Übergrössi und defür hends extra en eigni Abteilig. ich glaub vo Gr 44-52 oder 54. Uf jedefall sind dette so gschätzti 70 Chleider zur Uswahl gsi. Wenn jetzt dett ohni Uswahl heregasch, ischs glaub keis Problem, dich i dere Abteilig durez'schneugge. Ich cha mier eifach vorstelle, dass sie das schribed, will die ja uuuuh mega viel Chleider uf zwei Stöck hend und denn ischs glaub scho schwierig ohni Voruswahl... Mini Theorie :D

Was stellsch du dier denn vor wenni frage dörf?

Lg janedoe

17.03.14 12:51
Tindli84 

Re: Brautkleid bei Chez Janine

Hoi Hoi Janedoe

Danke für dini Antwort:o) ich bi drum ebe chli nervös will ich mich selber au überhaupt nonig i some Kleid gsehne :o) bi also de Hosetyp:o)

Ich ha mol ufere ander Homepage e kleid gse...wo mir uh gfalle het...es isch recht schlicht und s umspielt eifacht de buch so chli dass de nid so zur geltig chund..

aber denn bini scho mol uh froh, wenn me nid grad en rüffel überchunt wenn me ebe nid grad daa kleid vo de Homepage debi het resp usegschriebe het:o)

Wen isch den diiin tag?

Lg

17.03.14 13:10
_janedoe 

Re: Brautkleid bei Chez Janine

Hehe, ich bin au de Hosetyp, absolut. Ich bin im Bsitz vo genau zwei Chleider. Und die sind meh Dekoration :D Ich glaube s Feeling im Bruutchleid isch eifach ganz es anders und du wirsch dich sicher wohl fühle!

Mach dier kei Gedanke, DU bisch dChundin und dier müends es recht mache. Vielleicht chasch ja das Bild usdrucke oder ihne maile. Evtl hends öppis ähnlichs oder sogar DAS Chleid dette. Mer weiss ja nie.

Min grosse Tag isch am 17.5... Hüt i 2 Mönet merki grad

17.03.14 13:46
_janedoe 

Re: Brautkleid bei Chez Janine

Merci für dini Nachricht, cha dier leider nöd antworte, will du kei PN chasch/möchtisch empfange.. Das chasch bi dine Istellige aber ändere :)

17.03.14 13:50
Tindli84 

Re: Brautkleid bei Chez Janine

Oh ezt hanis glaub gänderete:o))

19.03.14 08:27
LucyLu 
Re: Brautkleid bei Chez Janine

Hallo Tindli84

Ich ha mis Chleid au vom Chez Janine aber ich ha do (11/2012) kei voruswahl im Internet müsse treffe au hani überhaupt kei Ahnig kah was für en stiell ich wot. Ha nur gwüsst was ich uf kei fall ha wellä und so bini gange. ha mir am Ahfang mal 10 verschiedeni Chleider usgsuecht.... Schlussendlich isch es das gsi wo ich mir nie hett chönne vorstelle und wo mir d'Verchäuferin vorgschlage hätt. Ich Liebs na immer und würs so gern wieder mal ahlege

Ganz viel Spaß wünschi dir und das chunnt scho guet!

19.03.14 08:31
Tindli84 

Re: Brautkleid bei Chez Janine

Halloo LucyLu

Danke viel mol für dini Nochricht ezt bini doch scho chil erliechteret..:o)

ich cha ch mich ebe au immer nonig i some Kleid vorstelle :o)

Aber ich freu ich ezt doch scho vorallem wenni weis, dass ich nid die 3 Kleider muess usem Internet uswähle :o))

19.03.14 08:33
LucyLu 
Re: Brautkleid bei Chez Janine

Also ich bin sicher au mal uf de HP go schneuge aber da hätt mir echt au nüd gfalle. Chunnt scho guet! Nur nöd scho verzwiefle und oft isch es so dass es das Chleid isch wo mer nie denkt hett

19.08.14 11:08
Sarah_Honey

nicht registriert

Re: Brautkleid bei Chez Janine

Liebe Bräute

ich hätte zwei kleine Fragen an euch. wir heiraten zwar erst im September 2016 aber gut geplant ist halb gewonnen oder so :)

Ich hätte mir gedacht, dass ich ca. im Februar 2016 anfangen würde mit Kleid aussuchen. Vermutlich im Chez Janine. was denkt ihr, ist das zu früh/zu spät? Und wisst ihr wie weit im voraus man bei Chez Janine den Termin reservieren sollte?

Danke für eure Hilfe!

 1 2
Schlussendlich   anpassungen   umzuschauen   usegschriebe   Verchäuferin   hochzeitstermin   Brautkleid   Porblemzonen   Stilrichtung   erliechteret   reservieren   Rückmeldungen   begleiterinnen   Chleider   verschiedeni   Homepage   nachzugrübeln   kleiderauswahl   Hauptfaktoren   lieferfristen