| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautkleid bezahlen
 1
12.12.12 13:07
Lus

nicht registriert

Brautkleid bezahlen

Mein Traumkleid habe ich gefunden Ich werde es morgen telefonisch bestellen, werde jedoch wahrscheinlich nochmals vorbeigehen Die Chance, nochmals ins Kleid zu schlüpfen will ich mir doch nicht entgehen lassen

Meine Frage: Wie wurde es bei euch gehandhabt mit der Bezahlung des Kleides?
Habt ihr das ganze Kleid bei Bestellung bezahlt? Oder nur eine Anzahlung? Oder erst bei Abholung des Kleides?
Wie ists mit dem Zubehör (Corsage+Schleider)? Konntet ihr diese zusammen mit dem Kleid abholen?

12.12.12 13:21
LucyLu 
Re: Brautkleid bezahlen

Hallo Lus

Ich ha bi mim Chleid bi deB Bstellig müsse ä Ahzahlig mache, wie höch isch mir überlah gsi. Denn d'Schueh münds mer bstellt, die chani mit Hei näh wenn ich's Chleid bin go abstecke damit ich chan ihlaufe. De Rest Betrag hani innerhalb vo 30 Täg mitem Ihzahligsschieh chönne zahle.

Ich denke aber das wird wahrschienlich überall ander handghabt denki.

Lg

12.12.12 13:31
elea 

Re: Brautkleid bezahlen

i ha de ganz betrag vom chleid direkt müsse zahle nach dem is usgsuecht ha (also no vor de änderig). d accesoirs hani au denn müse zahle und ha den die grad chöne hai ne.
und d änderige hani müsse zahle wonis be go probiere, aso wonis de abgholt han.

12.12.12 13:41
himbeer 

Re: Brautkleid bezahlen

ich ha ja eh en guetschi gha für de grösst teil vom betrag, de rest hani au grad direkt bar zahlt, au d accessoires.

12.12.12 14:03
Daninici10

nicht registriert

Re: Brautkleid bezahlen

I ha en betrag nach wahl chöne azahle und denn de rest überwiese

s apasse han i do müesse zahle wo is abgholt ha

12.12.12 14:07
schmetterling84 

Re: Brautkleid bezahlen

Bi mir isch so gsi, dass ig au e Azahlig ha miesse mache eigentlich 50 % dos aber e spontan kauf isch gsi, hei 40 Euro glengt denn ha ig e EZ becho zum mol d Hälfti zahle, dr Rest muess i bis am 31.12.2012 zahle.. Änderigsksote und Zubehör zahl i denn wenns gmacht isch und igs abhol.

Denk wirklich muesch mol nochefroge aber sicher muesch ä Azahlig mache.. nur wie höch resp. wenn dr Rest fällig isch isch individuell.

 1
Traumkleid   wahrschienlich   Brautkleid   bezahlen   Schleider   Änderigsksote   nochefroge   Ihzahligsschieh   wahrscheinlich   telefonisch   accessoires   innerhalb   individuell   handghabt   überwiese   vorbeigehen   gehandhabt   Bestellung   usgsuecht   eigentlich