| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautkleid Chaos
 1 2
02.11.12 09:13
elea 

Re: Brautkleid Chaos

02.11.12 09:33
Lula 

Re: Brautkleid Chaos

08.11.12 12:58
HeJe_Juni13 
Re: Brautkleid Chaos

an elea und Lula. Leider chan i euri Mittteilig nöd läse

08.11.12 13:58
Lula 

Re: Brautkleid Chaos

Ha dr dr Hostettler in Riggisberg vorgschalge. Di hei bis ändi Dezember Usverkouf u näh 100% WIR

U süsch finidsch viellech ou bi Budget Brautmode öbis

12.11.12 11:12
HeJe_Juni13 
Re: Brautkleid Chaos

Sali Zäme

Danke eu nomal für eui Tips und Vorschläg.
Ich bin jetzt fündig worde und überglücklich

Liebs grüessli

12.11.12 12:18
Lula 

Re: Brautkleid Chaos

Gratuliere!! Und was für eis?
Wo bisch fündig worde??

Zuletzt bearbeitet am 12.11.12 12:18

12.11.12 12:29
HeJe_Juni13 
Re: Brautkleid Chaos

Wo i a de Hochziitsmäss gsi bi in Zug han i grad en Termin abgmacht mit einere vome Stand.
PK Fashion in Dietwil. Es isch e mega lässigi und ufgstellti Frau. Ich ha scho angst gha ich finde nüt bi ihre will si hät "NUR" zwei Stange voll chleider. Aber jetzt han i eis gfunde von Kleemeier. Es isch zwar nöd genau das wo ich mir immer vorgstellt ha aber es isch mega schön. hetts am liebste gar nüme abzoge. Hett nie dänkt das ich mich so schnäll cha entscheide, denn ich bin e Waag (Sternzeiche) und ich ha dänkt ich mues no paar mal meh go chleider a luege. Ich dörf jetzt eifach nöd gross ume luege wett ja nöd no eis finde wo mer besser passt.

 1 2
probieren   Hochziitsmäss   bestellfristen   kleider   spezialisiert   überglücklich   Brautkleider   Hochzeitsmesse   erschwinglichen   vereinbaren   beromünster   Rubensfrauen   wunderschönes   superhübsch   Vielleicht   Brautkleid   budget-brautmode   nachschauen   wunderschön   Abendkleidsuche