| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautkleid für die zweite Ehe
 1 2
25.08.08 15:12
mocca 
Brautkleid für die zweite Ehe

Hallo zusammen

Ich werde am 9. Mai 2009 zum zweiten Mal heiraten. Beim ersten Mal hatte ich eine Hochzeit "ganz in Weiss" mit allem drum und dran. Dieses Mal soll es nicht ganz so pompös sein aber trotzdem festlich. Nun meine Frage: Was trage ist als Braut? Darf es wieder ein weisses Kleid sein, oder ist das eher unangebracht? Was meint ihr dazu?
Vielen Dank für eure Meinungen.

Liebe Grüsse
Mocca

25.08.08 15:18
maju 

Re: Brautkleid für die zweite Ehe

Hoi Mocca

Ouso ganz ehrlich, i dänke ä Hochzeit in weiss isch äue einmalig u drum würd ig itze äue mim zwöitemal ender äs schöns Abenkleid alege! Aber viellicht si bi dir ja d Umständ ä so, das o ä Hochzeit in weiss no mau ganz schön u speziell isch! I gloub das merksch Du selber am beste! Wie lang isches de här wo du z erste mau hesch ghürate?

mir hürate am 02.05.2009

25.08.08 15:25
mocca 
Re: Brautkleid für die zweite Ehe

Viele Dank für din Tipp. S erschte mal ghürate han ich im 1999.

25.08.08 15:27
maju 

Re: Brautkleid für die zweite Ehe

isches für di Schatz z erste mau? u wenn ja, wünscht är sich dass Du in weiss chunsch? da wärs viellicht o wieder öpis angers?

mir hürate am 02.05.2009

25.08.08 15:33
mocca 
Re: Brautkleid für die zweite Ehe

ja, für min partner isch es s ersche mal. Für ihn isch es nid so wichtig, was mis kleid für e farb het. Er nimmt mich so wie ich bin. Ich söll mich eifach wohl fühle...

25.08.08 15:38
maju 

Re: Brautkleid für die zweite Ehe

ou schön

würdisch du de gärn no mau in weiss?

mir hürate am 02.05.2009

25.08.08 15:45
Nepi 
Re: Brautkleid für die zweite Ehe

Hallo mocca

Ich bin genau in dä glichä Lag. Han au s 1. Mol im 2002 in Weiss im grossä Stil ghürotät. Jetzt hürotä ich nomol am 19.09.08. Mir persönlich wärs egal gsi, nüm im Brutkleid hürotä. Aber für min zuäkünftigä Maa isch äs 1. Hochzyt und er hät sich ä richtigi Brut gwünscht. Klar, ihm ischäs egal was für ä Farb mis Kleid hät und was für än Stil. Mir tüänd au nu standesamtlich hürotä, däfür amnä speziellä Ort.

Mis Kleid isch äs richtigs Brutkleid, Farbe creme + cappucino und s hät au ä Schleppä dra, nö gad 3m, aber trotzdem ä Schleppä. Je nöcher dass dä Tag ko isch umso meh bin i froh, dass ich nomol äs "richtigs" Kleid han.

Also, mach das wo Du willsch. I gib Dir dä Tipp, los nö uf diä anderä. Das hät mich au wahnsinnig verunsicherät, aber schlussendlich ischäs euä Tag. Dass mä nu 1 x in Weiss hürotä dörf isch eh än altä Zopf

Viel Spass!

Gruess

Nepi

25.08.08 15:46
mocca 
Re: Brautkleid für die zweite Ehe

ich cha mir eigentlich nid vorstelle "nur" imene obekleid z hürate. Es müessti scho es Bruutkleid sy. Aber in mim fall passt ebe "ganz in wiss" au nid so recht...

25.08.08 15:48
deepdown

nicht registriert

Re: Brautkleid für die zweite Ehe

Wenn ich hier meine Meinung auch noch dazugeben darf

Ich persönlich finde da nichts Schlimmes dran, wenn jemand auch beim zweiten Mal ein "richtiges" Hochzeitskleid anziehen will. Sprich, ich halte es nicht für unangebracht. Dieses "Unschuld und Reinheit", was ein weisses Kleid mit sich bringen soll, ist aus meiner Sicht heute sowieso nicht mehr so ernst zu nehmen, sondern die Farbe hat sich halt einfach etabliert.

Wenn du findest, dass du das Kleid vielleicht etws "abschwächen" willst, dann gibt es ja viele zweifarbige Modelle, dann wäre das doch noch was?

25.08.08 15:53
Nepi 
Re: Brautkleid für die zweite Ehe

Ausserdem sind eh viele Kleider heutzutage creme/ivory oder noch etwas dunkler. Das ist einfach die Mode.

 1 2
zuäkünftigä   Hochzeitskleider   zukünftigen   schneeweiss   schützenstand   Brautkleid   Hochzeitskleid   verunsicherät   entsprechend   standesamtlich   unangebracht   anschliessend   persönlich   wahnsinnig   abschwächen   heutzutage   zweifarbige   festlicher   schlussendlich   heiraten