| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
brautkleid geändert aber wie...
 1 2
11.07.09 10:49
aschera 

brautkleid geändert aber wie...

hallo zäme

ig ha mis chleid imene renomierte brutlade kouft u la ahpasse vor schnidere dert im gschäft, sowie ou mini trouzügin ihres kleid dert kouft het u la ändere.

leider isch weder bi mim no bi ihrem kleid gut gsi dh. mis het weder em einte no am andere ort gstumme es ischmer jetzt bide arme viel zäng denn es isch überhoupt nid richtig ahpasst worde.
oh der brustpunkt stimmt nid... ihr längi stimmts hinde u vorne nid u mi gsets vom schiff us... es isch mal lenger mau kürzer eifach wie e wälle...

d schnider womer diesmau hei gha isch faschechli erchlüpft wosi mi im kleid het gseh u eifach nüt het gstumme...

zu mim eigete verwundere bini ganz ruehig blibe... jetzt muesi nomau 2 wuche warte was nid würklich tragisch isch... aber ig weiss nid öb si das no so chöi ändere dases de oh würklich stimmt...

bim termin mache da het d verköifere de doch mini gränze erreicht, denn si het mir i allem ärnscht welle klarmache das ig de am sa. morge am 08.00h set da stah wills denn am wenigschte lüt heig... ok mag ja si... aber ig stah sicher nid a mim frei em 05.30h uf für dasi de pünktlich cha dert si für e fähler woni nüt derfür cha... ouso da hets mer de scho chli der huet glüpft (ömu innerlich)

was dänket ihr mues ig dä mehrufwand vo de ändrige säuber übernäh oder geit das zu laste vom gschäft?

lg aschera

mir hürate kirchlich am 15. august 2009

11.07.09 11:08
mera 
Re: brautkleid geändert aber wie...

ojeee.... das darf doch nicht wahr sein! für mich geht das ganz klar zu lasten des brautgeschäft's beziehungweise der "alten" schneiderin!

hoffe du hast diesmal mehr glück! drück dir fest die daumen

11.07.09 11:40
aschera 

Re: brautkleid geändert aber wie...

danke mera! glück kann ich wirklich gebrauchen...

mir hürate kirchlich am 15. august 2009

11.07.09 12:48
Aquamarina

nicht registriert

Re: brautkleid geändert aber wie...

unglaublich! Was glauben die eigentlich? Natürlich gehen sämtliche Kosten zu Lasten dieses Hauses und sämtlicher Mehraufwand den du hast würde ich berechnen! Natürlich muss das Kleid min.d 2 Tage vor deiner Hochzeit fertig sein damit du es nochmals anprobiern kannst, falls wieder was nicht stimmt. Ich glaube ich wäre so wütend, dass ich denen mit Klage drohen würde. SChliesslich hast du viel Geld dafür bezahlt und so schnell schnell bekommt man nicht einfach ein neues Kleid.

Bewundere dich dass du so ruhig geblieben bist

11.07.09 14:07
Ranelle 

Re: brautkleid geändert aber wie...

Hallo aschera
Das duät mir meg leid für de!
E wär auso ou där meinig das die mehrchöschte där Brutlade söt übernäh u ä äntschudigung vom Brutlade fändi ou meh aus abracht!
E hoffe ganz fescht für de, dass das no i ohrnig chunt.

Liebs Grüässli

Verliebt seit: 25.09.2004
Verlobt seit: 25.09.2008
Heirat geplant ca. Mai 2011

11.07.09 17:17
Krispy 

Re: brautkleid geändert aber wie...

Also i neme ez mou a mer rede vom gliche Gschäft Si het mer ou gseit i sell am 8i det si. Mer send do am halb nüni det gse ond hend nor öppe 15min gwartet ond afe es käfali chönne trenke. Am nomi semmer grad am eis nomou ine ond det hemmer gar ned müesse warte. also das metem achti esch ehrlech ned wohr!

11.07.09 18:06
minzentee76 

Re: brautkleid geändert aber wie...

wenn's das gschäft esch wo ech vermuete esch der s gliche passiert wie miner fröndin vor 2 johr. ech han mis kleid trotzdem dört kauft, be mer aber wörklich am überlege, öbis ou dört söu loh ändere... *kopfschüttel..





Zuletzt bearbeitet am 11.07.2009

11.07.09 18:44
filu 
Re: brautkleid geändert aber wie...

i welem kanton isch denn de lade?
ich hol mis gänderete kleid am nächste donnerstag und hoffe jetzt würkli dass bi mim alles guet isch nach dem was ihr da gschriebe hend!!

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))

11.07.09 18:58
minzentee76 

Re: brautkleid geändert aber wie...

wenns dä lade esch wo ech meine: kanton lozärn



11.07.09 18:59
filu 
Re: brautkleid geändert aber wie...

ah guet. mine isch im zh oberland.

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))

 1 2
äntschudigung   schwierigere   gschäft   kirchlich   Beschwärdebrief   Schneiderinnen   kopfschüttel   geändert   brautgeschäft   brautkleid   wenigschtens   beziehungweise   schneiderin   Hochzeitskleid   SChliesslich   wunderschönes   Masse-Beschwärdebrief   Beraterinnen   mehrchöschte   Falschänderungen