| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
brautkleid geändert aber wie...
 1 2
12.07.09 12:51
aschera 

Re: brautkleid geändert aber wie...

hallo zäme

merci vielmau für öii zile, u das dir mir muet machet...

ja es isch das gschäft wo dir alli meinet...
und ig bi extrem endtüscht dass so gravierendi fähler bim ändere vomene brutchleid i däm gschäft immer u immer wider vorchöme... (denn ig bi ganz u gar ke einzelfall)
mau ok das cha ja würklich passiere aber wie ig jetzt ou vo anderne ghört ha chunt das (ömu i däm lade) leider no öpe vor...

eis isch ouso sicher ig wirde sicher nid am 8.00h dert si! em 11.00h längt i mine ouge allimau... u ig hoffe für si das dismau alles ok isch ume das umegflick när nid gseht... u no wichtiger das mir de oh wohl isch i däm kleid...

ig bi gspannt...

mir hürate kirchlich am 15. august 2009

12.07.09 12:58
Krispy 

Re: brautkleid geändert aber wie...

Aschera, gang doch grad am eis, de esch secher ou no niemer ome! Mer het es chleid mega gfalle wosi aber nor no im 44i gha hend (ha 39) ond denn hani bedänke gha dass bim inä de usschnett nocher blöd usgset. ond denn sends go d schniideri hole ond die het de äbe ou gseit das göig gar ned ond gsäch nocher blöd us. wenigschtens ehrlech! aber i los gloub ou ned det lo ändere, nochdem i ez so vöu negativs ghört ha! Velecht setmer mol en Masse-Beschwärdebrief ufsetze! Das got doch ned das sones grosses Gschäft wo so met Service werbt sooo schlächt abänderet!!!!

12.07.09 13:08
aschera 

Re: brautkleid geändert aber wie...

hoi krispy

oh ja das isch e gueti idee em eis zga! danke krispy

ig bimer wirklich am überlege irgend e brief oder so zverfasse aber wasi genau mache weisi noni...

mini erfahrig isch würklich jetzt sehr schlächt mit em ändere vom kleid... ig würd uf ke fall meh mis chleid dert la ändere! aber es git sicher ou anderi erfahrige wos passt het... d frag isch eifach i welem verhältniss das die mit de schlächte erfahrige stö...

mir hürate kirchlich am 15. august 2009

12.07.09 13:10
Krispy 

Re: brautkleid geändert aber wie...

Guet wär, wenn alli wo dä itrag do läse ond ned zfrede gse send wörde en Beschwärdebrief schribe. Schreftlech esches emmer besser als möndlech. Ond wenn das es paar send setesi sech scho öberlegge, ned öpis z ändere!

13.07.09 12:07
Nadine123 

Re: brautkleid geändert aber wie...

Da isch ebe Problem vu so Gschäfter... Wells ebe ä einmoligi Sache isch händs es schlichtweg nöd nötig diä Leistig bringe wo me eigenlti vunene erwartet. Wär ebe emol guet ä Hompage mit bewertungen vu dene Läde... Anderscht ka me sich fascht nöd wehre. Und diä guete wönd mir jo au fördere

14.07.09 09:27
winterbraut

nicht registriert

Re: brautkleid geändert aber wie...

es gibt sicher in jedem Geschäft gute und weniger gute Beraterinnen und Schneiderinnen. Ich finds einfach schade, wir freuen uns so auf unsere Kleider, auf unsere Hochzeit und da gibt es Menschen die arbeiten in so einer Branche und haben keine Freude an ihrer Arbeit. obwohl sie so viele Frauen glücklich machen könnten. Klar gibts auch liebe und etwas schwierigere Kundinnen. aber echt.

@ aschera, weisst du welche Schneiderin mit dir die Anprobe des Kleides machen wird? ich würde im Geschäft sagen das du mit der 2. Schneiderin den Termin willst. ich will dir keine Angst machen, aber evt. gibt es noch etwas kleines zum ändern.
und ich hätte direkt bei der 1. anprobe, wo klar wurde das es weitere Änderungen gibt, gefragt wer die Kosten für die zusätzlichen Änderungen übernimmt. den so wie hier viele von dem Geschäft berichten, könnte ich es mir noch gut vorstellen, dass die nicht so einsichtig sind.
aber ich wünsche dir, dass am Samstag alles klappt, und du dein wunderschönes Brautkleid, passend und top bekommst.

Winterbraut wird nun doch zur Sommerbraut. :-)
am 24.7.2010 juhuiiiiii!!!!!

14.07.09 09:38
Aquamarina

nicht registriert

Re: brautkleid geändert aber wie...

Winterbraut triff es, ich meine man redet hier nicht von ein paar Hosen, die gekürzt werden müssen. Es geht um ein Hochzeitskleid, das erstens unglaublich viel kostet und zweitens der Braut wie angegossen stehen muss. Falschänderungen können und dürfen die sich einfach nicht leisten!

Meine Kusine hatte dasselbe problem: bei der Änderung gepfuscht und ein Riss im Stoff. Hat sie erst zu Hause bemerkt. Dafür aber 250 sfr verrechnet. Ich finde dies echt ne Sauerei.

 1 2
äntschudigung   geändert   kopfschüttel   gschäft   schneiderin   schwierigere   Schneiderinnen   Masse-Beschwärdebrief   Hochzeitskleid   kirchlich   wenigschtens   SChliesslich   Falschänderungen   Beschwärdebrief   wunderschönes   brautgeschäft   beziehungweise   mehrchöschte   brautkleid   Beraterinnen