| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautkleid gemeinsam aussuchen?!?
 1 2
18.08.09 21:19
Schani

nicht registriert

Brautkleid gemeinsam aussuchen?!?

Hallo Metenand

chönnted ehr üch vorstelle üches Kleid zäme met em Parnter us z'sueche?

LG
Schani

verliebt 23.04.06/verlobt 14.02.09/verheiratet 10.07.10

18.08.09 21:27
Orca 
Re: Brautkleid gemeinsam aussuchen?!?

Hallo Schani

Mis chleid zäme mit mim partner uszueche wär für mich gar nie in frag gstande. mer fiired euses fest im ganz traditionelle stil. das heisst er gseht mis chleid erst i de chile und ich sin azug erst vor em altar.

ich han vorgängig mit ihm au a verschiedene hochziitsmässe teilgno und so han ich echli use gspührt, was ihm au gfallt.
denn bin ich uf d suechi gange nach mim chleid und han es stoffmuster mithei gno, wo er denn au für sin azug het chöne bruche. das empfiehl ich dir sogar, denn chasch du au mit dem muster go schueh, täschli, schmuck etc. poste....

aber für mich wärs wörklich zu keim ziitpunkt in frag cho, dass mer gegesiitig vonenand wössed, was de ander azieht a eusem grosse tag. das muess für eus e riesigi überraschig si.

aber schlussendlich müend ihr das so löse, wies für eu stimmt. händ ihr scho mal über de wunsch vom andere gred? vellecht findsch es eso use...

ich wünsche eu uf alli fäll alles gueti und vel spass bim aprobiere! gnüss die momänt, es isch wunderschön!!!!

gruess

18.08.09 21:28
Krispy 

Re: Brautkleid gemeinsam aussuchen?!?

hihi ech scho, är ned! Ech haltes ame fascht ned us, weni ehm öpis ned darf säge (öberraschig oder so). Ond ech weiss, dasser sech meeega werd freue, wenn mis Brutautfit en öberraschig esch. Aber i hanem scho mega vel verzellt vom Chleid, so chli de Schnett ond d Farb ond wasi no wett abändere. Aber er het ned sone gueti Vorstelligschraft

18.08.09 21:33
Schani

nicht registriert

Re: Brautkleid gemeinsam aussuchen?!?

ech ben äbe grad völlig verwerrt ergendwie. uf die eint siite wörd ech ehn u gärn metnäh, well är wörklech de einzig esch, wo mer klipp ond klar seid, los das gsehd guet us ond das uf kei fall.
uf die ander siite wetti aber au d'öberarschig ned verdärbe.
är hed gmeint, är wörd gärn met cho, well är heig echli angscht, das es ehm ned eso gfallt. wobi ech muess säge, das mer zom teil wörklech erschreckendi ondersched feststelled was mer gfallt ond was ehm gfallt....
ech weiss jetzt völlig ned, wasi sell.....


verliebt 23.04.06/verlobt 14.02.09/verheiratet 10.07.10

18.08.09 21:36
Krispy 

Re: Brautkleid gemeinsam aussuchen?!?

Du chasch jo mol chli go chleider probiere ond suechsch im internet es bild vo dene wo der gfalle hend ond denn zeigsch ehm die ond de chaner sine komentar abgä, oni daser weiss, weles dasder am beschte gfaut oder för weles dass di entschede hesch. denn hesch sini meinig bevors choufsch.

18.08.09 21:38
Schani

nicht registriert

Re: Brautkleid gemeinsam aussuchen?!?

das wär no en idee krispy... ech glaube är hed angscht, dass ech denn vor ehm stoh imene "alp"-traum us pink oder so! oder evt. sogar met schöne härzige puff-ärmel!

verliebt 23.04.06/verlobt 14.02.09/verheiratet 10.07.10

18.08.09 21:54
Krispy 

Re: Brautkleid gemeinsam aussuchen?!?

Mine Schatz seit emmer, es seig ehm glich wasi aheig oder wies Chleid usgsäch, wenns mer gfalli segs guet. Ond ech wärdi a dem Tag eh i jedem Chleid omwärfend usgse. Aber Puffäermeli.... aber wahrschinlech wördem denn sogar das gfalle. Er esch ame meh vo mer öberzügt als ech vo mer sälber

19.08.09 08:02
Inessa

nicht registriert

Re: Brautkleid gemeinsam aussuchen?!?

Absolut nicht ! War auch nicht dabei als er seinen Anzug ausgesucht hat! Und es war ein toller Moment als wir uns dass erste Mal sahen und staunten wie toll wir aussehen Niemals sollte der Partner mit aussuchen gehen!

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

19.08.09 08:13
cadina

nicht registriert

Re: Brautkleid gemeinsam aussuchen?!?

Tja, dann komm ich hier als "Querschlägerin"

Ich habe ein occasion-Kleid gekauft, und mein Liebster ist mitgekommen zur Anprobe. Ich sehe das nicht ganz so eng, denn:
- erstens ist das ein halbes Jahr her und wenn ich mich auf etwas verlassen kann, dann auf sein fehlendes Erinnerungsvermögen
- zweitens befindet sich mein Kleid gerade bei der Schneiderin und wird noch geändert (nicht nur die Grösse, sondern auch Form und Aussehen des Oberteils etc., davon weiss er natürlich nichts). Ausserdem trage ich nun doch einen Reifrock (er hat es ohne gesehen), was das Kleid auch wieder verändert.

Für mich ist das so voll in Ordnung; wir werden uns sowieso nicht erst in der Kirche sehen, sondern machen vorher Fotos. Ausserdem bin ich überzeugt, dass die "fertige" Braut wieder ganz anders aussehen wird (Frisur, Schminke, Kleid fertig angezogen, Schmuck) als die Freundin, die mal rasch in ein Kleid hüpft.

Deshalb würde ich meinen, dass du es so machen solltest, wie es für dich stimmt. Ich bin natürlich auch ein Fan von Traditionen, aber wenn es dir wohler ist, wenn dein Zukünftiger dabei ist, spricht meiner Meinung nach nichts dagegen. Du wirst am Hochzeitstag ohnehin völlig anders aussehen.

Lg



* Tu deviens responsable pour toujours de ce que tu as apprivoisé * - das besiegeln wir am 04.09.09 zivil und am 10.10.09 kirchlich.

19.08.09 08:14
minzentee76 

Re: Brautkleid gemeinsam aussuchen?!?

bei uns ist es so, dass ich mein kleid mit meiner mutter und meinen beiden freundinnen ausgesucht habe. mein zukünftiger möchte aber, dass ich beim anzugkauf dabei bin. da habe ich kein problem mit.

mein onkel war (vor mehr als 10 jahren) beim brautkleidkauf seiner heutigen (noch)ehefrau mit dabei und sie sind heute noch immer sehr sehr glücklich und haben 2 tolle kinder...

also, wo steht geschrieben, dass man es so oder so machen muss?

jedem das seine, nicht?





 1 2
Brautkleid   schlussendlich   Kleider-Anprobe   Hochzeitstag   Erinnerungsvermögen   Anprobe-Termin   verliebt   wunderschöner   hochziitsmässe   Prinzessinen-Tag   gemeinsam   Vorstelligschraft   occasion-Kleid   verheiratet   programm-punkten   erschreckendi   Querschlägerin   verlobt   aussuchen   brautkleidkauf