| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautkleid im Ausland kaufen
 1 2
04.02.11 19:41
Sora

nicht registriert

Re: Brautkleid im Ausland kaufen

Ich ha mis Kleid im Domino kauft und bin au super z fride mit dr nätti und kompetändi Bedienig.

Händ euri GG dr Azug au im Domino kauft?
Ha mi nit so genau gachtet was für Azüg das sie händ.
Ha nur s gfühl ka, dass für Männder d Uswahl nit riesig isch.?

09.02.11 09:34
BeaS 
Re: Brautkleid im Ausland kaufen

Meine Bekannte hat sich ein Kleid bei ebay aus China bestellte. Es wurde extra für sie angefertigt und hat soweit ich wieß nur 400€ gekostet, aber es saß nicht perfekt. Sie war nicht besonders zufrieden und das Kleid zurück zur Ändeurng nach China zu schicken war dann leider auch nicht möglich...
Grundsätzlich finde ich es eine gute Idee das Kleid im Ausland zu kaufen, aber nur wenn man es dann auch einfach ändern bzw. zurückgeben kann.

17.02.11 15:55
dorina 

Re: Brautkleid im Ausland kaufen

Na das kann ja genau so mit einem Kleid passieren, dass du in der CH kaufst.

Ich habe mein Kleid aus Italien, da es gewisse Modele in der CH einfach gar nicht gibt und die gegebene kosten einfach zu viel. Es war wie angegossen und trotzdem mussten wir es noch 2 x anpassen da ich immer mehr und mehr abgenommen habe...

Grundsätzlich sind die meisten Auslandeinkäufe viel günstiger, es lohnt sich meist, man muss einfach den Weg in kauf nehmen oder einen guten Schneider zur Hand haben, den man holt wenn Bedarf oder Not ansteht. Was zu bedenken ist, die Kosten von Aenderungen sind zum Teil enorm...

However, meinen Sonnenschirm habe ich in DE, meine Schuhe in London gekauft und bei allem ca. 30% weniger bezahlt.

Grüessli
dorina

21.02.11 12:04
lilindi 
Re: Brautkleid im Ausland kaufen

Hallo ehr liebe Brüütlis

ich din am Samstig mit ere Fründin ide Schwiiz go Brutchleider probiere und hami id Chleider vo pronovias verliebt..
ich wür ide schwiiz öbe CHF 3000.- zahle. Het öper vo euch en ahnig, wevell ich in dütschland (zum biispel domino) wör zahle?

Danke für Euche Bscheid und es guets Tägli

28.02.11 11:15
sibeli

nicht registriert

Re: Brautkleid im Ausland kaufen

Ladies, es esch sowiit. Ech ha jez grad de Termin zom Brautkleiderkauf bim Domino z'Lörrach veribart. Am Friitig Nomitag göhnd mis Mami, d'Trauzüügin ond ech mol go luege, öb mer öpis findet, wo mer gfallt.

Freu mi mega druf, uiuiui. Be jez scho ganz nervös.
Ech döff de eifach am Donnstig (Schmutzig Donnstig) ned allzu fest ad Fasnacht, dassi de am Friitig fit be.

Halte eu de natürli ofem Laufende, wie's usecho esch.

Liebi Grüessli

07.03.11 11:38
sibeli

nicht registriert

Re: Brautkleid im Ausland kaufen

Sodeli, ech schulde eu no en Bricht.

Ech be jo letzt Friitig im Domino z'Lörrach gsi ond aso au vollends zfriede. Erstens hani mis Traumkleid gfonde:

http://www.heiraten.ch/forum/thread.php?...amp;page=36#353

Zom Domino:

Ech ha mer echli en grössere Lade vorgstellt gha ond ergendwie noch em erste Idrock au meh Uswahl gwönscht.

Aber dasch wörkli nor i de erste 5 Minute gsi. Nocher, nochem Gspröch met de nätte Verkäuferi send mer go Kleider ussueche ond de hani mega Freud gha. Ech ha jo nie es ganz wisses Kleid welle. Zwoifarbigi Kleider händs zwar nor öpe 10 dete gha, aber alli genau i mim Stil, wie echs mer vorgstellt gha. Ond me cha wörkli sälber dor d'Kleider laufe ond usenäh ond ahluege. Das hani super gfonde.

D'Verkäuferi esch wörkli super gsi. Die hed eim gar nie nor ergendöpis ufgschnörret oder vo öpisem welle öberzüge, wo mer ned gfalle hed. Sie esch emmer rächt diskret im Hindergrund gstande ond hed en neutrali Betrachtigswiis gha (so esches mer ond mine Begleiterinne of all Fäll vorcho).

Mis Chleid chostet aso EUR 1200. Was da Kleid i de Schwiiz wör choste, weissi aber ned. Ech dänke aber secher ned weniger.

Grüessli
Sibeli

07.03.11 16:11
Mara82 

Re: Brautkleid im Ausland kaufen

Hallo zämme
Au ich han mis Kleid bim Domino kauft und es het EUR 950 kostet. In dr Schwiiz hätt ich mit CHF 1'800 müesste rechne und Abänderigskoste sind in dr Schwiiz au türer.
Schueh, Unterwösch und Strümpf han ich au grad dört kauft.
Schmuck kauf ich bi mim Juwelier in dr Schwiiz, da dr Kitschschmuck vom Domino übertürt isch. Mit dene Priese ka ich au öpis echts bimene Schmucklade kaufe.
Bi mega zfriede mit dr Berotig gsi und im Mai gang ichs Kleid go abstecke
Grüessli
Mara82

 1 2
Grundsätzlich   Champagnerfarben   Begleitpersone   Hans-was-Heiri   Betrachtigswiis   entscheidisch   Schwiiz   Kitschschmuck   Auslandeinkäufe   Brautkleid   Bruutgschäft   Abänderigskoste   signalisiert   Kleider   Brautkleiderkauf   Begleiterinne   wahrschindli   Ausland   Swarovskisteindli   Hochzitskleid