| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautkleid nach Änderung wieder weiter machen?
 1 2 3 4 5 6
10.12.12 07:58
elea 

Brautkleid nach Änderung wieder weiter machen?

hallo zeme

i ha mis Chleid scho kauft und si hends extra no enger gmacht dass es of mech passt. aber ergendwie hansi gfüehl, jez wonis dehai aprobiere esch mers oberteil echli eng. ond me donkts au dass i onder de achsle, aso obe ade bröscht so fett-wörscht ha weiss ned obi echli zuegno han oder ob sis z eng gneiht het... gut eigentli hettis em lade sele sege, aber det send alli ome me ome gstande ond hend gseit "sesch gute so, es gseht guet us"... aber de hai beni mer onsecher worde. aso ned wegem chleid verstoht sech, eifach nome obs ned z eng esch. i ha e vorgha echli besser i form zcho förd hochzit aber ergendwie wetti mi ned druf verloh dass das den au wörkli passiert. dorom jez mini frog, esch es möglich es chleid weder chli witer zmache obe omd broscht? wenni wösst dass me das chönti weri scho mega erliechteret welli den ned de drock hetti ergendwie...
ah mis chleid esch ned gschnüert sondern het en riisverschloss hende ond esch scholterfrei. het öper vo euch s gliche problem gha met dem achsel-fett oder het s chleid weder chli loh witer mache?

Zuletzt bearbeitet am 10.12.12 07:58

10.12.12 08:33
Bow 

Re: Brautkleid nach Änderung wieder weiter machen?

Uh elea, i bi jetzt kei Profi aber i ha scho vo vielne Lüt ghört dass es mega schwierig isch es Chleid witer zmache. Me brucht jo vo irgendwo de genau glich Stoff
E Kollegin vo mir het e Brutchleid bstellt uf Ricardo, das isch ere zeng gsi und si hets chöne witer mache loh wil si no e Bolero fürig gha het usem gliche Stoff.
Hättsch au no so öpis denn wärs glaub kei Problem

10.12.12 08:38
elea 

Re: Brautkleid nach Änderung wieder weiter machen?

jo i ha no alle stoff wo weggfalle esch vode änderig her und au no es bolero zusätzlich metem gliche stoff... em nochhinein nerv i mi eifach ab mer selber dassis det em gschäft ned shco gseit ha, aber wnen eim halt alli sege es sig oke, de glaubt me au. ond wenn me elei dehai vorem spiegel stoht chami sech super i öpis inesteigere. i wer eifach nor scho erliechteret weni de back-up-plan hetti zoms chleid lo witer mache...

10.12.12 09:32
soraya1 

Re: Brautkleid nach Änderung wieder weiter machen?

Hallo Elea
Ich hatte bei meinem Tanzkleid das Problem, dass es viel zu Eng genommen wurde. Es konnte wieder geweitet werden. Es war abhängig vom Stoff. Manche Schneider/innen schneiden den überflüssigen Stoff ab. Manche nähen ein Sicherheitsstück zwischen die "Schichten" ein. Bei mir war 2eres der Fall. Deswegen war es möglich.
Wenn wirklich alles abgeschnitten wurde, wird man es nicht wieder annähen können, ohne das man es sieht. Aber evt kann eine Talentierte näherin eine "Kunstnaht" einbauen, sodass es nicht repariert aussieht.
Das mit den "Wülstchen" muss aber so sein. Das haben (fast) alle und führte hier im Forum auch schon ein paar mal zu Verunsicherungen. Es sollte natürlich nicht extrem sein. Aber da es ja eng sitzen muss, kann es schon ein wenig"Mäuschen" abzeichnen. Meine Schneiderin beim Brautkleid hat etwas getrickst und 2 Streifen Klettverschluss ins Kleid und an den Hochzeitsbh genäht, damit das Kleid zusätzlich dort hält. Damit konnte sie es ein wenig lockerer nehmen.
Ich habe vor der Hochzeit versucht die Mäuschen mit Übungen zu reduzieren. Dies ist umstritten, ob es möglich ist. Ich hatte aber schon das Gefühl, dass es gewirkt hat.
Ich hoffe ich konnte dir weiterhelfen.
Liebe Grüsse
Soraya

10.12.12 10:07
elea 

Re: Brautkleid nach Änderung wieder weiter machen?

ja danke soraya! ich werde das kleid auf alle fälle erst vielleicht 3monate vor der hochzeit ändern lassen, vorher noch nicht. aber weiss du auf jedem bild von hochzeitskleidern achte ich jez nur noch auf diese fettpösterchen. und in den magazinen und im internet hat das niemand! ich weiss das sind nur models aber es macht mich wahnsinnig. wenn ich dann das kleid anhabe, sehe ich nur diese fettröllchen. und denke mir dann dass sich alle doch denke "wow die hätte das kleid doch lieber eine nummer grösser gekauft"
ich hoffe jetzt halt (da ich noch 10monate zeit habe) das ich mit gesunder ernährung und gezielten übungen das ein wenig verringern kann. was hasst du denn für übungen gemacht?

10.12.12 10:39
FringillaVigo 

Re: Brautkleid nach Änderung wieder weiter machen?

elea:
und in den magazinen und im internet hat das niemand! ich weiss das sind nur models aber es macht mich wahnsinnig.

Das liegt aber nicht nur daran dass es Models sind. Photoshop trägt da auch noch einiges bei... Achte dich mal auf Bilder von Models, die sitzen und bei denen man den Bauch sieht: alles glatt, wie wenn sie gestreckt wären. Das ist auch bei noch so wenig Fett unmöglich, schaut aber auf Bildern eben besser aus. Also vergleiche dich besser nicht mit Magazin-Bildern , gegen Photoshop kommt niemand an Kann es nicht sein, dass du die Röllchen zu schlimm findest, weil du dich jetzt extra darauf achtest?

10.12.12 10:50
soraya1 

Re: Brautkleid nach Änderung wieder weiter machen?

Ja, aber normalerweise hat auch keine solche Storchenbeine. Guck dir in dem Fall lieber die Fotos der echten Bräute an (Projectwedding oder sowas). Meist ist man da sowiso viel selbstkritischer und anderen fällt es gar nicht auf. Aber ich weiss genau was du meinst. Das zu wissen hilft alles nichts.
Ich hab vor allem Brustmuskel- und ein wenig Oberarmmuskeltraining gemacht. Die Wirkung ist sehr umstritten, da es sich um Brustgewebe handelt und nicht nur um Fett (deswegen haben es die einen und die anderen einfach nicht, man kann es sogar nuch 1seitig haben).
Ich finde allerdings trotzdem, dass es etwas gebracht hat, wenn auch keine Welt bewegt. Ich hab mich dadurch (im vornheirein) wöhler gefühlt ( ganz ehrlich hab ich keine Sekunde am Hochzeitstag daran gedacht sondern war einfach nur happy und hab alles andere vergessen).

10.12.12 10:53
elea 

Re: Brautkleid nach Änderung wieder weiter machen?

ja wahrscheinlich stiegere ich mich da total hinein. denn die verkäuferin hat auch gemeint das sei normal. das sei halt der ansatz der brust und den hat jede frau. und sie muss es ja schliesslich wissen. aber wie das halt so ist kann ich mich so darauf fixieren und sehe dan nur dass... ich glaube ich werde mal ein foto davon machen und dann könnt ihr mir sagen ob sich das im normalen bereich befindet :)
hab im internet gerade einene bericht gelesen von jemandem der das selbe problem hatte und sch von der näherin am rücken einen "V-Ausschnitt" hat machen lassen und nun hat sie diese bettpolster nicht mehr da sich das gewicht ganz anderst verteilt.

http://boards.weddingbee.com/topic/fix-a...ns-not-exercise

hab mir auch schon gedankt zu einer guten schneiderin zu gehen und zu fragen was man machen kann. oder ob ich wieder ins selber brautgeschäft gehen soll... :/

11.12.12 09:12
himbeer 

Re: Brautkleid nach Änderung wieder weiter machen?

jetz hani grad mini föteli müesse aluege... ich bi jetz au nöd die schlankscht aber bim probiere im lade isch mer nüt ufgfalle. uf de föteli gseht mers scho chli... aber wennis nöd mal gmerkt ha im lade denn wirds ja nöd so schlimm sii. du wirsch eh super usgseh a dim grosse tag... uf das wird niemer luege. und du au nöd :-)

11.12.12 09:24
elea 

Re: Brautkleid nach Änderung wieder weiter machen?

merci himbeer. i dues de mol no minere treuzügin zeige ond froge si emol wie das usgseht. ond sosch gangi de wörkli mol no zonere schniiderin ond froge ob sis cha ändere. ebe ha do of dere HP woni ober gschrebe ha gseh dass me s brutchleid hende cha tüüfer mache. aso wie me rögge usschnett. ond so veränderet sech die ganz gwechtsverteilig of e oberkörper... guet ebe esch es mega risiko s kleid soo lo omschniidere.. hend er vell lo ändere a euchem chleid?

 1 2 3 4 5 6
Schneiderin   eingeschüchtert   Grössenunterschied   gwechtsverteilig   selbstkritischer   Änderung   Brautmodegeschäft   ns-not-exercise   verkäuferin   Brautkleid   hochzeitskleidern   Oberarmmuskeltraining   Schneidersprache   weihnachtsessen   kompromissbereit   mini-pölsterchen   rechtzugeschlagen   Verunsicherungen   Sicherheitsstück   Änderungsatelier