| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautkleid nach Änderung wieder weiter machen?
 1 2 3 4 5 6
11.12.12 10:01
himbeer 

Re: Brautkleid nach Änderung wieder weiter machen?

ich bi nonig go apasse gange... wott erst es paar mönet vor de hochzit gah. aber ich wird sicher am usschnitt no öpis ändere lah, so dass er meh herzförmig wird. susch isches glaub guet so wies isch.

11.12.12 10:07
Bow 

I ha im April de Termin zum Apasse. Ha scho es paar Änderigswünsch abrocht
sOberteil muess no enger gmacht werde und bim Rock hets sone fiine Stoff drüber, de würd i gern uf einere Site so ufraffe dass me die schön Spitze drunter besser gseht. und weg der Längi muess i no luege mit de Schueh zäme... hoff das es passt

11.12.12 10:19
elea 

ah oke, de gehts bi euch au no paar sache woner wend apasst ha... i ha bes jetzt eifach d chörzig gha vom rock und ebe d apassig vom oberteil. ond de hani nochli tüll lo entferne dasser weniger gross esch de rock. i denke i warte jetzt mol no paar mönet, probiere s chleid nomol und luege denn. es esch halt au ergendwie dasses sehr ongwohnt esch sones scholterloses grosses chleid azha. d verkäuferin het de gseit i sell luege dasi ned di ganz zit am oberteil omezopfe

11.12.12 10:32
Bow 

jä die Befürchtig hani au elea
grad wil me so selte öpis Trägerloses ahet, ischs bestimmt es komischs Gfühl. Und darum muess es au perfekt sitze, dass au jo nüt verrütscht.
Bi scho gspannt ufe April wenn i mis Chleid cha definitiv go apasse

11.12.12 10:43
elea 

i muss das chleid auä wied schueh mol chli iträge.. eifach mol 2h drem ome schiengge dehai. guet bi mim glöck machis nome dreckig
muess den dis chleid zersch no bstellt werde bow, das erst em april chasch go probiere?

11.12.12 12:48
Bow 

jo gell das isch immer e chli sProblem: denk au jedes mol wenn i sChleid aprobier "hoffentlich wirds nid dreckig oder es goht neume e Noht uf oder so"
Mis Chleid isch dehei im Schrank Ha ebe eis vom Internet bstellt. I chas eifach erst im April go ändere wil dNeiherin gseit het me sölls nid zfrüeh ändere loh. und mir hürote jo erst im August.

11.12.12 13:11
elea 

ohoh... wiso hend sis bi mer de scho wele ändere? die send doch doof
bi mer hangets dehai hinder de töre ond de gangi amme emmer go gügsle :) s doofe esch ohni helf chani de riisverschloss hende ned ufe zieh... :/

11.12.12 13:32
toluwu

nicht registriert

Ich habe mein Kleid auch im Juli bereits gekauft, es ist aber noch im Brautladen. Die Anpassungen werden auch im April gemacht. Normalerweise macht man das ca. 2 Monate vor der Hochzeit, da viele noch etwas abnehmen möchte. So wurde es mir zumindest gesagt.

Ehrlich gesagt, war ich auch etwas erstaunt, dass Du Dein Kleid bereits hast anpassen lassen. Aber jeder soll's ja so machen wie er's mag!

11.12.12 13:49
Bow 

elea wenn hürotisch scho wieder?

11.12.12 13:54
elea 

i hürote erst em september 2013!
jo die hend eifach grad nachdem i gseit i ha neme s chleid afo abstecke förd änderig. i ha ned gwösst dass me das erst spöter macht...
das reggt mi jetzt aber grad echli uf em fall!!! esch wörkli domm es chleid 10mönet vorher go apasse.... super kacke :(
tönt nemli scho logisch was er sege. aber ebe ha doch ke ahnig gha ond denkt die werde scho wösse was machet...

1 2 3 4 5 6
Brautkleid   ns-not-exercise   Oberarmmuskeltraining   Verunsicherungen   gwechtsverteilig   eingeschüchtert   hochzeitskleidern   Schneidersprache   mini-pölsterchen   Änderung   selbstkritischer   weihnachtsessen   Sicherheitsstück   Änderungsatelier   verkäuferin   Schneiderin   kompromissbereit   Grössenunterschied   rechtzugeschlagen   Brautmodegeschäft