Brautkleid-Preisunterschied je nach Laden? |
|
1 2
|
05.03.09 12:12
sunny080809
|
Brautkleid-Preisunterschied je nach Laden?
Hallo!
Hat jemand von euch schon Preise von einem bestimmten Brautkleid in verschiedenen Läden verglichen? Ich hab ein wunderschönes Kleid im Pronuptia in Zürich gesehen und frage mich, ob es sich lohnt im chez janine oder sonst einem Laden, der den Hersteller auch hat, den Preis zu vergleichen...???weiss jemand Bescheid?
Bin ganz gespannt auf eure Antworten und wünsche Euch einen wunderschönen Tag.
|
|
|
|
|
05.03.09 12:37
sunny080809
|
Re: Brautkleid-Preisunterschied je nach Laden?
wow, schnelle Antwort. Danke. Mein Kleid ist von St.Patrick, hab schon probiert nachzufragen, aber bis jetzt hab ich noch keine Preisauskunft bekommen.
|
|
|
|
05.03.09 12:54
fraztaz
|
hoi sunny
bi paarnä bruutladä-websites hei si o d'markenä ufgliischtet. viellicht mau google. de weisch gad i welä ladä das muesch inälaufä oder alütä.
eigentlich söted bi so markesachä ja d'priisä aui gliich sii. i ha aber o gad d'erfahrig gmacht, das es ebä nid so isch. naja......
viu spass no bim chleid findä.
Am 05.09.09 isch es sowiet!
|
|
|
05.03.09 13:17
sunny080809
|
hey danke vielmal für eui antworte. bi ganz neu da- gaht das immer so schnell mit dä antworte?
@frangipani: ja, gell müehsam, ha s gliche erlebt mit dä fotene i dä chez janine, woni trauzgin gsi bi. im pronuptia händs mer au nöd wele säge, wie s modell heisst...has dänn eifach im internet solang gsuecht, bis is gfunde ha. ev. dass mer s nöd naschniedere laht?chum au nöd drus. find sowieso d bruutkleider recht tüür, wenn mer s verglicht mit abigchleider vo ähnlicher qualität und ufwand...eifach sobalds wiis isch, lat sich halt ä grössers gschäft mit eus brüüt mache...
@fraztaz: häsch dänn die erfahrig au bi dim bruutkleid gmacht?
|
|
|
|
|
|
05.03.09 14:15
Inessanicht registriert
|
Ich habe mein Kleid um 300 CHF runterhandeln können, da muss man sich einfch mal trauen zu fragen. ich habe den laden empfohlen bekommen und bin seeehr zufrieden bisher. Schon das vierte kleid war "mein" kleid und sie ist recht ehrlich. Wir durften auch ganz normal fotos machen von verschied. modelen, kein thema. sonst wär ich glaub ich auch gegangen wenn die scih quer gestellt hätten..
*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung "Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*
|
|
|
|
1 2
|