| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautkleid reinigung
 1 2
09.10.13 16:37
Snow_Floks 

Brautkleid reinigung

Hallo zämä,

Weis öpert vo oi wo mer günschtig chan Brutchleider la reinige?
Ich han bis ez nur särtig gfunde für ca. 300 Franke und das findi scho chli vill!

Danke für oiri Hilf

Snow_Floks

09.10.13 16:49
elea 

Re: Brautkleid reinigung

hallo snow floks

hami das au scho gfrogt..
i ha i so stenknormale reinigonge scho gseh för ca. 120.- aber be mer nonid schlösslig, well i ned wet dass chleid kapott goht...

i ha au denkt i lose mol bez ome wer wo scho gueti erfahrige gmacht het (resultat und pris-leistig)

10.10.13 08:33
Snow_Floks 

Re: Brautkleid reinigung

Ich han mal bi Terlinden (isch ja e chetti) ahgfröget und das händs mer xeit:
"Ein einfaches Hochzeitskleid kostet Fr. 112.00, mit Applikationen Fr. 172.00 und "haute couture" Kleider Fr. 223.00"

Ob den das au würkli so ane chunt weis ich nöd, isch ja nöd jedes chleid so eifach ihzreihe!

Ich lueg mal wiiter.

11.10.13 14:19
MsJenaya 

Re: Brautkleid reinigung

Oh ja, das steht mir auch noch bevor. Habe auch Angst, dass es ruiniert wird. Ich wollte mal bei uns im Dorf nachfragen. Da haben wir eine Reinigung. Aber ich weiss nicht ob das gut kommt.

11.10.13 14:44
Snow_Floks 

Re: Brautkleid reinigung

Fragä choschtet ja nüt. Bin au chli am umefröge.

Han au chli respäkt devor, dases ruiniert wird, mis isch scho zimli schwarz unde!
Ha eigentli immer gueti erfahrige mit de Migros gmacht, aber diä reiniged ja kei Brutchleider

Ich bin zueversichtlich, dasmer no öpis wärded finde.

11.10.13 16:33
himbeer 

Re: Brautkleid reinigung

ich denk ich tue die entscheidig nochli useschiebe, nachdem mir e kollegin gseit hät, es bringi glück wenn mer s chleid früehstens nach 1 jahr reinige laht. me müessi das schins eis jahr lang so lah wies nach de hochzit isch :-)

11.10.13 16:36
Snow_Floks 

Re: Brautkleid reinigung

Das isch bi mir ebe chli en heikle. mis chleid chunt ebe in estrich und det isches füächt, wens nöd suber isch den fangts ah modere, und das wetti uf kein fall

Aber das isch natürli au e variante.

11.10.13 16:41
himbeer 

Re: Brautkleid reinigung

ich weiss gar nonig woni das anetue. wahrschinli in cheller, aber de isch bi eus troche.

11.10.13 16:43
Snow_Floks 

Re: Brautkleid reinigung

hmmm....ja ich denke den söti das nöd so es problem si.

11.10.13 16:49
himbeer 

Re: Brautkleid reinigung

zerst muessi de cheller aber no ufruume. de isch vollegstopft mit hochzitssache woni eifach rasch inegstellt ha vor de flittis... mir grauts :-)

 1 2
zueversichtlich   hochzitschleid   vollegstopft   spezialisiert   Brutmodegschäft   stenknormale   möglechscht   Brutchleider   Emmencenter   Oberschecht   chollrabeschwarz   hochzitssache   Hochzeitskleid   entscheidig   Brautkleid   wenigschtens   pris-leistig   reinigung   Applikationen   Textilreinigung