| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautkleid von Marylise
 1 2 3
21.08.08 10:30
Judith

nicht registriert

Re: Brautkleid von Marylise

ou das Modell Simba gseht o super us!!! äs si haut eifach scho schöni Kleider!!!!
Schlicht aber einzigartig!
ou dr 06.09. isch ja scho gli i gloub i wär wäuts närvös.....
wo düet dir Brüt so hürate?

21.08.08 10:35
Judith

nicht registriert

ou danke
und wie hesches schlussendlich gmacht? wo hesches kouft?

21.08.08 10:42
taschi 

Ja, langsam aber sicher werd ich nervös... hab immer noch das schleichende Gefühl etwas Wichtiges vergessen zu haben . Bin ja mal gespannt.

Habs bei Chez Janine in Bubion gekauft, einfach, weil es von der Beratung etc für mich so gepasst hat. Wird (deines Dialektes wegen) nicht so bei dir um die Ecke sein oder
Wollte immer ein schönes, schlichtes Kleid und als ich es anprobiert habe, wusste ich, dass es mein Kleid ist... Ist eine 36, obwohl ich noch nie in meinem Leben eine 36 getragen habe und man musste auch nichts ändern. Wollte es zuerst gar nicht probieren, da ich eh gedacht habe dass ich nicht reinpasse... Also kann man sicher noch gut Anpassungen machen... darfst dich ansonsten nach dem 6.9. gerne bei mir melden, falls dir das Kleid wirklich gefällt...

Wir sind aus dem Bündnerland. Heiraten in einer Klosterkirche im SG und danach gehts wieder zurück ins Bündnerland für Apéro und zum Essen in ein Schlossrestaurant

Gruass Taschi

...weil es Liebe ist...
wir sind seit dem 14.07. verheiratet & freuen uns nun auf den 06.09.!

21.08.08 10:52
Judith

nicht registriert

Ja das isch nid grad i mire Region

eine 36................... da passe ig äue würklich grad nid dri, i bringe aube z38 chum zue, u Privat trage ig süsch 40gi.................. u chlin bi ig äbe o 1.57............

21.08.08 10:55
taschi 

... habe sonst auch eine 38 (meistens 40)...
Bin ein bisschen grösser als du (1.74) aber die Länge kürzen ist ja das kleinste Problem...

Grüassli

...weil es Liebe ist...
wir sind seit dem 14.07. verheiratet & freuen uns nun auf den 06.09.!

21.08.08 11:00
Judith

nicht registriert

ja we i das dörft..................... ok danke afe viu mau, chume viellicht gärn druf zrüg!

21.08.08 11:41
Nepi 

Wie gross ist denn der Unterschied vom Budget zum Preis des Kleides? Kannst Du Dir das nicht zusammensparen?

21.08.08 13:06
Judith

nicht registriert

ja i ha immer gseit so Fr. 2000.00 lige drinne. Aber itze choschtes 2390.00, u zuestäzlich Fr. 150 Kette, u Fr. 400.00 Schleier u Fr. 250 umenäh. Schueh unterrock etc. versueche ig bi fründinne zäme d sammle!
u das isch äbe scho rächt tür! i chönnts scho zahle, aber mi dünkts eifach übertribe, was meinet dir?

Mir fröie üs ufe 09.05.2009

21.08.08 13:29
Nepi 

Guet, wenn Du in dem Ladä go probierä gosch, muäsch halt eifach uf so Prisä vorbereität si. S git halt eifach Markä wo türer sind als anderi.

Was ich mol würdi luägä, s Kleid für dä Preis neh und Schmuck und evtl. au Schleier (usser wetsch würklich nur dä wo probiert häsch) amnä anderä Ort go suächä. Also, eifach nö imnä Brutkleidladä. Döt isch nunmal alles dopplät so tüür. S git ufäm Internet uh viel so Online-Shops wo mä Acessoires kaufä kann. Oder Schmuck kann mä z.B. au in so Modeschmuck-Lädä günstig go kaufä. Usgseh tuät dä au guät.

Schlussendlich muäsch selber wüssä, obs Dir das Wert isch. Grundsätzlich ischäs eigentlich immer zviel Geld für äs Kleid, wo mä nur 1 x ahät. Ich würdis kaufä, weils mir kei Rueh meh loh wür und mir au kei anders meh gfallä würdi

21.08.08 13:35
Judith

nicht registriert

Ja zu däm Entschluss chume ig de öpe o langsam wüu äs laht mir würklich kei Rueh!

u weisch Schleier ha i äbe o no niene so ä troumhafte gseh, är geit bis a Bode u isch mega fein u isch ganz fein verzeirt! u d Kette isch ä so ä Rose, ir gliche Farb wie z Kleid, eifach u speziell! u die gits äbe o nid grad überall! Zu däm Kleid bruchts eifach när ä settige Schleier u Kette das isch när das wos usmacht!

aber danke für dini Meinig u Tipps
Mir fröie üs ufe 09.05.2009

1 2 3
Bündnerland   brautkleider-online   meinbrautkleid   würklich   schlussendlich   Schleier   schleichende   Verkäuferin   Modeschmuck-Lädä   Brautkleid   Schlossrestaurant   Online-Shops   Deutschland   Grundsätzlich   Klosterkirche   Marylise   verheiratet   Brutkleidladä   zusammensparen   Vorbereitungen