| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautkleider
 1
09.07.09 01:10
nueli 
Brautkleider

hallo zämma,

ich bin mit allem chli spat drah! weiss öppert en ort wo mer chleider zimli schnell bechunt und ned 3-5 mönet mun warte. ich hürate am 29 august 09. im ruhm effretikon wer supper

merci

09.07.09 05:53
surri 

Re: Brautkleider

Sali Nueli

Wie wärs mit eme Seconhand chleid oder e Gmietets. Sunscht würd i viellicht eifach in es grosses Brutgschäft wie in Bubikon oder Beromünster di händ sicher es paar Chleider an Lager. Dörfsch den eifach nit erwarte das es di neuste Models sind.

Cu Surri

09.07.09 07:49
Schoseli 

Re: Brautkleider

Hallo Nueli

Aso ech han mis chleid hie vo dere Site, es Occasion... die send jo meistens no super
zwäg, aso mis chleid esch wie neu...

LG

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe

09.07.09 08:45
fleurie 

Re: Brautkleider

ich habe mein kleid bei magy's brautmode in mägenwil / ag gekauft. ich finde, sie ist sehr flexibel und hat eine schöne auswahl. und man muss auch nicht so lange warten, habe aber keine ahnung, ob dein datum nicht auch schon für sie zu knapp ist. aber fragen kostet ja nix!
ah ja, und die preise finde ich auch in ordnung, teurer als fr. 2000.- ist praktisch keins, eher noch tiefer! die kleider sind übrigens von lilly (schau mal unter lilly.de)

viel glück auf der suche nach dem passenden kleid!

09.07.09 09:00
filu 
Re: Brautkleider

hoi mueli,

also ich würdi au uf dere site mal luege bi brautkleider öb dir eis gfallt wenn dir au es occasion egal wär..

und sus würdi au mal is chez janine in buebikon gah. die hend kleider wo du au grad s usstelligsstuck chöntisch näh. (isch bi mir so gsi) oder die hend mir au en teil zeiget mit abegsetzte kleider. vo dene chöntisch sicher au eis wo passt grad neh.

wennds denn no müesstisch apasse lah denki wär das sicher au keis problem.
muesch halt jetzt eifach chli gas gäh!!!

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))

09.07.09 22:42
nueli 
Re: Brautkleider

Hallo allersiets,

merci eu allne fü die supper vorschläg. ich duen mal alles abtschegge. ich weiss, bi halt scho chli spaht drah...
allne wo na hüratet wünsch ich es glungnis fest und alles alles gueti

09.07.09 22:52
nueli 
Re: Brautkleider

so, bi mal ga schnoige uf dere siite. leider hets keis einzigs i de grössi 48, 50

09.07.09 23:02
surri 

Re: Brautkleider

Sali nueli

Also i ha au es Mietkleid i dr Grössi 48/50 gmietet. I bi bi Brautperle.ch goh luege. Sie händ halt nit di super moderne Chleider aber dörfsch di nitg vo dr Internetsite loh tüsche. Isch aber sehr klassisch!

I ha für mis Mietkleid 1200.- Franke mit Accsesoir ( Unterrock, Stola) und alli änderige zahlt!

Cu Surri

 1
effretikon   chöntisch   Accsesoir   Brautkleider   usstelligsstuck   abtschegge   praktisch   Brautperle   Mietkleid   müesstisch   passenden   vorschläg   Brutgschäft   chleider   klassisch   Beromünster   allersiets   Unterrock   abegsetzte   Internetsite